exotiic
Kvinna ·
21 dec, 2012
Dr Gerlee, bröstförstoring 2013
BröstförstoringSortera efter
Cakepop
Kvinna ·
06 maj, 2013
Daniii
Kvinna ·
30 maj, 2013
Spero
Kvinna ·
04 jun, 2013
Soffan94
Kvinna ·
05 jun, 2013
Spero
Kvinna ·
06 jun, 2013
Daniii
Kvinna ·
18 jun, 2013
Soffan94
Kvinna ·
19 jun, 2013
Twist
Kvinna ·
11 jul, 2013
Hej alla ni som har köpt Gerlee Dealen.
Jag köpte min deal på groupon för ungefär 1 år sen. Eftersom jag bor utomlands så var det en väldigt kort tid mellan min konsultation och själva operationen, ca. 5 dagar.
Jag har tidigare haft enorma bröst, men gjorde en bröstförminskning hos Dr. Cosmo år 2004. Måste säga att jag alltid fått beröm efter den operationen för hur fina mina bröst blev o vilka minimala ärr jag hade kvar efter förminskningen. Det var något som oroade mig otroligt mycket innan OP och något som Dr. Cosmo lovade att vara extra försiktig med. Han lovade fina ärr och jag fick super fina (nästan osynliga) ärr.
Under konsultationen hos Dr. Gerlee stog det helt still i mitt huvud. Jag fick testa 3 olika storlekar, valde 330cc com som var mellan storleken. Dr. Gerlee berättade att han kommer testa sig fram med plantat mellan 320cc - 375cc och välja storleken som får brösten att se bäst ut. Jag har alltid haft en positiv inställning till mina läkare, jag anser de som konstnärer. Det må vara min kropp han ska operera på men det kommer vara hans konstverk som andra sen ska titta på, tror på så sätt alla seriösa kirurger som jobbat flera år gör sitt allra bästa när de opererar för det är DU som kommer representera HANS konstverk i all framtid, därmed föra vidare hans rykte och namn.
Jag ställde knappt några frågor under min konsultation, men Dr. Gerlee berätta det mesta kändes det som. Jag va inte minsta orolig när jag lämnade kliniken den dagen.
Kvällen innan OP ringde en kompis och ställde massa frågor som: vad valde du för material? Vilken model? Anatomisk el. runda? Är läkaren bra? Är han med i den Svensk Plastikkirurgisk Förening eller inte? Och jag antar att alla som ska operera sig går och ältar på samma frågor. I mitt fall så överlämnade jag alla svar till Dr. Gerlee. Han fick helt enkelt bestämma helt och det spelade ingen större roll för mig vare sig han var medlem eller icke i den Svensk Plastikkirurgisk Förening. För mig spelade det bara roll att han var en känd läkare som gjorde mycket reklam för sin klinik vilket i stort sätt bara är smart av honom.
På OP dagen gick allt helt underbart. Bemötandet var suverän av alla på kliniken, specielt Johan. Jag fick först träffa Dr. Gerlee för att gå igenom allt en sista gång, därefter blev jag trevligt inlagd i ett mysigt rum där en annan flicka låg. Hon var nyopererad och väldigt pigg. Att ha träffat henne där på rummet precis innan ens egen operation gjorde mig super lugn. För hon satt upp och vart hur pigg som helst.
Först inne på operationssalen fick jag träffa nakos läkaren, som är helt underbar. Han strök mig på kinden, skojade och pratade lungt till mig tills jag tuppade av. Minns inte ens att jag behövde räkna baklänges.
Twist
Kvinna ·
11 jul, 2013
jessica86
Kvinna ·
11 jul, 2013
Anonym användare
11 jul, 2013
Cakepop
Kvinna ·
27 jul, 2013
Chleah
Kvinna ·
06 aug, 2013
Galijana
Kvinna ·
17 jan, 2014
Marina
Kvinna ·
20 jan, 2014
Någon annan skulle i samma sits ha kunnat uttrycka det att det var skönt att i lugn och ro få välja storlek och inte känna att kirurgen satte stopp långt innan man själv var nöjd med storleken. ;) Bara för att väga upp din åsikt lite. F ö heter Cosmos klinik inte Citykliniken utan Citadell.
Men du gjorde rätt som väljer en kirurg du tycker passar dig och din magkänsla!