exotiic
Kvinna ·
21 dec, 2012
Dr Gerlee, bröstförstoring 2013
BröstförstoringTjejer hjälp!
Köpte just Groupon Dealen, bröst operation hos Dr Gerlee och jag är så otroligt nervös.
Är han duktig, snälla ni med erfarenhet skriv. Och gärna ni som ska operera er hos honom?
Var väntetiden till konsultation lång? ÅH SKRIV BARA ALLT SOM NI TROR JAG BEHÖVER VETA!
Är sjukt nervös !
Är det någon från stockholm som ska operera sig?
Kraaaam
Sortera efter
Amarone
Kvinna ·
20 apr, 2013
Guu vad skönt att ha ett datum!! :-)
Gilla
pecan nut
Kvinna ·
21 apr, 2013
Har någon gjort framför hos dr gerlee? Eller vet ni om han gör de?
Gilla
Marielle
Kvinna ·
21 apr, 2013
Han gör framför =)
Gilla
pecan nut
Kvinna ·
21 apr, 2013
Ah va bra :)
Gilla
Amarone
Kvinna ·
25 apr, 2013
Drömde inatt att jag åkte ner till Helsingborg för å se om det fanns någon ledig tid. Jag var där 19:40 å de stängde 20. Katarina sa att javisst, vi hinner med dig, så blev jag opad å de vart klara prick 20 å ledde mig ut genom dörren å sa ta hand om dig nu å släckte å stängde :-D På vägen därifrån fick jag rätta till implantatet på vä sida för det halkade snett hela tiden, å var stenhårt :-D Så tittade jag ner på brösten å tänkte, jo men det blev nog rätt bra ändå :-D :-D :-D
Knäpp?! :-)
Gilla
aussie1
Kvinna ·
26 apr, 2013
Han gör bara framför på vissa sa han till mig, och då bara med anatomiska. Jag fick inte ha framför även fast jag ville..
Gilla
Opbröstgerlee
Kvinna ·
27 apr, 2013
Hej är det någon som ska operera sig med den nya läkaren ? Mary knudsen? Någon?
Gilla
Cakepop
Kvinna ·
27 apr, 2013
Vet att "glas" ska göra det. Kontakta henne :)
Gilla
Jaktpåfinabröst
Kvinna ·
28 apr, 2013
Jag ska operera mig hos henne den 7 Juni :)
Gilla
Nyabröst 2013
Kvinna ·
29 apr, 2013
Ni som har gjort operationen, när fick ni tiden och informationen om operationen? Jag har hört eller läst att man ska få det senast 2 veckor innan operation, vilket är imorgon. har alla fått innan eller precis 2 veckor innan?
Skulle vara tacksam för alla svar som går :)
Gilla
Minna22
Kvinna ·
29 apr, 2013
Jag fick mail av dom med kallelse ganska precis två veckor innan
Gilla
Cakepop
Kvinna ·
29 apr, 2013
Har någon av er behövt korrigera? Fick ni betala då?
Gilla
Nyabröst 2013
Kvinna ·
29 apr, 2013
Ok hoppas att kallelsen kommer imorgon då. Kan ju inte hålla mig längre snart =)
Gilla
Idaalisa
Kvinna ·
29 apr, 2013
Jag ska opa mig 9/5 hos Mary knudsen :)
Gilla
Sweedie
Kvinna ·
29 apr, 2013
Behövde inte betala för korr!
Gilla
Soffan94
Kvinna ·
04 maj, 2013
Mary har opererat mig. Opererades 1/5 :)
Gilla
Cakepop
Kvinna ·
04 maj, 2013
Vad bra att ni slapp betala för korren!! :D
Jag har en fråga... Har läst att det många ggr tar veckor för brösten att ploppa fram o få den storleken som de ska ha, vilken bh använder man under tiden? Jag menar, har ju ingen lust att köpa en dyr bh bara för att upptäcka att den blivit för liten 4 veckor senare...? Hur har ni gjort?? :)
Gilla
Minna22
Kvinna ·
05 maj, 2013
man köper oftast bh och bh band på kliniken för 1000:- som man använder dag och natt i ca 2-3 veckor. jag köpte en sport bh efter tre veckor.
Gilla
Cakepop
Kvinna ·
05 maj, 2013
Ok. Får man 1 el 2 då? Låter inte så fräscht med bara en och två vill man ju inte köpa för det priset..! Haha
Gilla
Minna22
Kvinna ·
05 maj, 2013
du får bara en men jag tvättade min när jag duschade, man är inte så fräch över huvud taget första veckorna. :-)
Gilla