lilla
Kvinna ·
05 jul, 2012
Fler som ska op i oktober 2012?
BröstförstoringNu är min operation inbokad :) *hjälp*
Jag är både spänd, förväntansfull, nervös och allt där till...
Tänkte om det är fler som vill följas åt tills oktober och prata erfarenheter och känslor fram tills och op och kanske till och med efteråt??
När i oktober är din operation? Och var? Vi kanske är fler som ska opereras på samma dag/klinik osv...
Min är på Improva den 17 oktober
Lyckliga lilla jag
:)
Sortera efter
kaffemissbrukare
Kvinna ·
05 jul, 2012
lilla
Kvinna ·
06 jul, 2012
Så kul att vi är fler i oktober :)
Vågar göra operationen? Är det något som är extrariskabelt eller så?
Hur känner du? Är du nervös? Hur gamla barn har du?
Många frågor 🙂
kaffemissbrukare
Kvinna ·
11 jul, 2012
Jag är mest nervös för att kirurgen inte ska vilja genomföra operationen (både förstoring och ankarlyft blir det i så fall) 😉
Jag är född med hydrocephalus (vattenskalle) och har därför en shunt inopererad, vars silikonslang löper längs med ena bröstet.
Så kirurgen är rädd att implantatet på den sidan eventuellt kan störa shunten. Därför vill han att jag ska genomgå en kontroll hos neurokirurgerna innan han beslutar sig för att genomföra ingreppet eller ej.
Barnen är 8, 5 ch 3 🙂 Nu har jag gjort mitt när det gäller att befolka världen, så nu vill jag ha tillbaka mina tuttar 😉
Pinklady
Kvinna ·
11 jul, 2012
cathlyn
Kvinna ·
11 jul, 2012
Jag ska operara mig den 30 oktober hos Örjan på proforma om allt går som det ska. Än så länge är jag bara glad över att äntligen ha ett datum! :D
kaffemissbrukare
Kvinna ·
27 aug, 2012
Wohooo!
Nu har jag fått klartecken. Kirurgen är beredd att genomföra operationen 😀
SÅ glad!
Emmsan86
Kvinna ·
27 aug, 2012
Den 29 oktober ska jag äntligen förstora dom :D
Gjorde ju lyftet i maj för jag inte kunde göra både lyft å förstoring samtidigt då jag har så mycket egen bröstvävnad. Tråkigt när man väntat på å förstora å endast får göra ett lyft vilket man annars hoppas på å få slippa å göra, så är såå glad över att äntligen få ett datum när jag får drömbrösten :) Jag kommer opereras av Ivan på Kosmetisk Kirurgi i Falköping
Lava90
Kvinna ·
28 aug, 2012
VadSkaManHeta
Kvinna ·
28 aug, 2012
Jag ska på konsultation den 30/8, och jag har också en shunt. Tänkte bara fråga hur de tänker göra på dig? kommer slangen gå "innanför bröstet"? jag är rädd för att slangen ska spännas eller bli mer synlig än vad den redan är... :(
lilla
Kvinna ·
13 sep, 2012
Mickis78
Man ·
13 sep, 2012
Jhalie
Kvinna ·
13 sep, 2012
lilla
Kvinna ·
13 sep, 2012
rosa barbie
Kvinna ·
13 sep, 2012
Jag hakar också på här!
Den 18 oktober är det dags för min operation.
För mig blev det 500 cc, hög profil, bakom muskeln.
Konstigt nog är jag inte ens nervös, jag längtar bara så otroligt mycket att dagarna går lååååångsamt.
Även om det inte är långt kvar nu så känns det så långt borta haha.
Mickis78
Man ·
13 sep, 2012
lilla
Kvinna ·
13 sep, 2012
Mickis78
Man ·
13 sep, 2012
cathlyn
Kvinna ·
13 sep, 2012
Har ju inte opererat mig än, men konsultationen gick super! Bestämde oss för 400cc, HP, bakom muskeln. Nu vill jag bara att det ska vara den 30 oktober!
Lava90
Kvinna ·
14 sep, 2012
mssmith
Kvinna ·
14 sep, 2012
Opar mig den 22 oktober hos Cosmo på citadell. Är sjukt nervös och rädd att det ska bli för stort med 400 cc bakom. Är rätt lång iofs 176 cm och väger 74 kg. har liten A nu men vill ha en fyllig C. Helst inte D. Vad tror ni, ska jag gå ned i storlek till 375 eller 350?
Supersnällt om ni svarar, känner mig helt vilse och orolig.
Jag har op bokad till 22 oktober, hoppas nu bara att kirurgen vill/vågar genomföra op.
Ska i så fall göra ett bröstlyft och lägga in 400cc HP 🙂