Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
lilla profilbild

lilla

Kvinna ·

05 jul, 2012

Fler som ska op i oktober 2012?

Bröstförstoring

Nu är min operation inbokad :) *hjälp*

Jag är både spänd, förväntansfull, nervös och allt där till...

Tänkte om det är fler som vill följas åt tills oktober och prata erfarenheter och känslor fram tills och op och kanske till och med efteråt??

När i oktober är din operation? Och var? Vi kanske är fler som ska opereras på samma dag/klinik osv...

Min är på Improva den 17 oktober

Lyckliga lilla jag

:)

84

Sortera efter

rosa barbie

Kvinna ·

04 okt, 2012

MissPrincess skrev:
Heeej alla fina tjejer! 

Nu är min operation färdig och jag ligger på hoteller helt flummig av alla smärtstillande! Allt har gått jättebra och jag är så glad över att äntligen ha stora tuttar :D 

Vad kul att höra! Ska bli så spännande att höra mer! Ska själv opereras på samma ställe :)

Gilla

PowerS

Kvinna ·

04 okt, 2012

Todellooo, 11 oktober är det dags för mig, tredje gången gillt I Hope :-D
Gilla

Idali

Kvinna ·

04 okt, 2012

Oh, samma dag som mig :P varför väljer du att byta implantat? :)
Gilla

PowerS

Kvinna ·

04 okt, 2012

Har du inte skrivit lite fel då? Står att du ska opas 10 oktober 2011? Hihi.

Jo, jag vill ha så fasta som möjligt och då blir det Allergan. De är även maxfyllda, vilket mentors coh2 inte är i HP...
Och att jag byter ner mig i storlek är för att jag har svårt att sova och svårt att hitta kläder och BHar med dessa brösten, de är helt enkelt för stora för min smak :-/
Gilla

Tristessen

Kvinna ·

04 okt, 2012

Baaaaara 6 dagar kvar för min del nu. Gunnar på plastikakademin ringde nu ikväll för att höra om jag hade några sista funderingar och spika storleken. 275cc moderate blir det. Wihoo!
Gilla

Idali

Kvinna ·

05 okt, 2012

Hahaha vilken miss av mig :P får jag ju genast ändra :)
Gilla

petsod

Kvinna ·

05 okt, 2012

Hoppas det blir av, ska du vara på Addoc?? Deras narkosläkare har blivit allvarligt sjuk så min op blev inställd i tors . Det är tydligen kaos där just nu och det håller på att jaga rätt på någon ny men nästa vecka ser körd ut enligt min kirurg. Hoppas det löser sig för din del. 
Gilla

petsod

Kvinna ·

05 okt, 2012

Tristessen skrev:
Baaaaara 6 dagar kvar för min del nu. Gunnar på plastikakademin ringde nu ikväll för att höra om jag hade några sista funderingar och spika storleken. 275cc moderate blir det. Wihoo!

Förlåt att jag avbröt chatten, var tvungen att vara på möte.
Ringde och kollade med Plastikakademin och de har op-tider men inga konsultationstider. Frustrerande då jag vet exakt vad jag vill ha men det så klart att de vill träffa mig innan.
Receptionisten tog mitt nummer och skulle se vad hon kunde göra. Hoppas de har någon tidigare tid att erbjuda mig.
Gilla

mssmith

Kvinna ·

06 okt, 2012

Ja! Då kan vi peppa varann!! 

Gilla

Bekkis

Kvinna ·

06 okt, 2012

Hur har det gått/ hur går det för er? Själv opereras jag nästa fredag!! Börjar bli nervös nu.. :)
Gilla

Jhalie

Kvinna ·

07 okt, 2012

Hej tjejer. Nu är det över. Igår morse la jag mig på op bordet och nu ligger jag här på hotellrummet med platt mage och superfina tuttar. Känns helt otroligt. Är lite orörlig och allt är lite kämpigt så klart men jag är så glad!!!
Gilla

mssmith

Kvinna ·

12 okt, 2012

Åh vad kul att höra om alla er som också ska/har opats i oktober! Jag ska opas den 22/10 av Cosmo på citadell och har nu haft panik över att de ska bli för stora, för små, och  för plufsiga (?)... Jag ser det som att 400 cc blir bra då eftersom jag fått panik i alla riktningar... 

Har läst en massa operationsberättelser nu och försöker förbereda mig mentalt men det är SVÅRT! Hur gör man? Har tenta på tisdag (sista på programmet) men kan bara inte koncentrera mig...

Lycka till alla! 
Gilla

Anonym användare

12 okt, 2012

Den 24/10 blir jag op:ad av Peter Cosmo. Nervöst som bara den.
Gilla

Zaraa

Kvinna ·

12 okt, 2012

18 oktober här :-D jätte super nervös. .....
Gilla

Sannaw

Kvinna ·

12 okt, 2012

Hej, nu är det över för min del också, himla nöjd :) och inte alls farlig smärta som jag tänkt mig ! :)
Gilla

PowerS

Kvinna ·

13 okt, 2012

Över för mig med. 2 dagar gamla boobiesar :-)
Gilla

kaffemissbrukare

Kvinna ·

15 okt, 2012

mssmith skrev:
Åh vad kul att höra om alla er som också ska/har opats i oktober! Jag ska opas den 22/10 av Cosmo på citadell och har nu haft panik över att de ska bli för stora, för små, och  för plufsiga (?)... Jag ser det som att 400 cc blir bra då eftersom jag fått panik i alla riktningar... 

Har läst en massa operationsberättelser nu och försöker förbereda mig mentalt men det är SVÅRT! Hur gör man? Har tenta på tisdag (sista på programmet) men kan bara inte koncentrera mig...

Lycka till alla! 

Här är en till med koncentrationssvårigheter 😀

Gilla

Yummipie

Kvinna ·

15 okt, 2012

30 okt för mig! Av Ivan Letterfors KKAB är lite nervös.
Gilla

Impalan

Kvinna ·

15 okt, 2012

25/10 på proforma! Längtar sååå!! 😀
Gilla

BeatMeat

Kvinna ·

15 okt, 2012

29/10 på Proforma, ÄNTLIGEN kommer mina efterlängtade boobisar! Kan knappt tänka på något annat... :P

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem