Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
lilla profilbild

lilla

Kvinna ·

05 jul, 2012

Fler som ska op i oktober 2012?

Bröstförstoring

Nu är min operation inbokad :) *hjälp*

Jag är både spänd, förväntansfull, nervös och allt där till...

Tänkte om det är fler som vill följas åt tills oktober och prata erfarenheter och känslor fram tills och op och kanske till och med efteråt??

När i oktober är din operation? Och var? Vi kanske är fler som ska opereras på samma dag/klinik osv...

Min är på Improva den 17 oktober

Lyckliga lilla jag

:)

84

Sortera efter

Trinna

Kvinna ·

16 okt, 2012

Hej hej. Nu är jag hemma efter min korr. Har inte speciellt ont, men öm o orörlig. Lycka till ni som håller på att läka o ni som väntar på era operationer!! :-)
Gilla

Anonym användare

17 okt, 2012

Här har jag gått och längtat efter mitt inbokade datum.
Jag har planerat allt in i minsta detalj vad som ska göras hemma innan op-dagen, handla hem mat o fixa ordning..städning osv.
Onsdag den 23/10.
I dag blev jag varse om att den 23:e är ju på TISDAG! 😛
*ghaaa
Virrpotta!
Blev genast lite stressad, får helt enkelt skynda mig.
Ska dessutom hinna med ett kalas för minstingen i helgen.
Känner mig lugn inför själva operationen, jag har hög smärttröskel så jag tror jag fixar dagarna efteråt bra.

Gilla

Stjärnans

Kvinna ·

23 okt, 2012

Idag är det dags för mig. Ska vara inne kl 12, men är såå nervös för narkosen. Jag hoppas att det går bra :) lycka till till er alla andra med!
Gilla

ssn0511

Kvinna ·

23 okt, 2012

Ligger i sängen och mår förvånansvärt bra! För 24h låg jag på operationsbordet och hade precis fått hjälp av världens härligaste narkossköterska. Mår nästan oförskämt bra! Enda gången jag jämrat mig var inatt då jag vaknade och vänstra bröstet gjorde riktigt ont, men läste det genom att endast ha på smärtlindringspumpen till just det vänstra ett tag. Annars är jag mest öm och stel i alla muskler, i brösten men mest runt omkring. Typ som en riktig träningsvärk x100, hehe. Annars har jag inte behövt någon hjälp med att ta mig i/ur soffan eller sängen hittills. Lycka till ni alla som inte opats ännu, det kommer att gå toppen.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem