Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
lilla profilbild

lilla

Kvinna ·

05 jul, 2012

Fler som ska op i oktober 2012?

Bröstförstoring

Nu är min operation inbokad :) *hjälp*

Jag är både spänd, förväntansfull, nervös och allt där till...

Tänkte om det är fler som vill följas åt tills oktober och prata erfarenheter och känslor fram tills och op och kanske till och med efteråt??

När i oktober är din operation? Och var? Vi kanske är fler som ska opereras på samma dag/klinik osv...

Min är på Improva den 17 oktober

Lyckliga lilla jag

:)

84

Sortera efter

rosa barbie

Kvinna ·

02 okt, 2012

MissPrincess skrev:
Jag ska opereras den 4:e oktober av Marcus Gerlee på Gerlee Plastikkirurgi i Helsingborg. 450 cc HP bakom muskeln, runda implantat Mentor :) Jag längtar så :D
Ska bli så intressant att höra hur det gått för dig efter operationen då jag själv ska opereras hos gerlee den 18e oktober :)
Gilla

Sannaw

Kvinna ·

02 okt, 2012

Hej : ) Är också ny här och ska opas den 11e Oktober. Har fortfarande inte bestämmt storlek, himla jobbigt det där :)
Hur går det för er som redan opats?
Gilla

Trinna

Kvinna ·

02 okt, 2012

Hej tjejer! Jag ska göra en korr den 16/10 på Citadell Cosmo. Nog mer nervös denna gången... Är ju skönt att vara läkt o rörlig o så ska man på det igen :-o
Gilla

MegaPaw

Man ·

02 okt, 2012

Kunde inte hålla mig till konsultationen som är på fredag..almanackan började bli full så nu bokade jag tid på den ända dagen jag kan detta år om man ska ta hänsyn till lite rehabtid. Så 30 okt hos Örjan, Proforma blir det om inget annat dyker upp på konsultationen som förhindrar operationen :) Här surfas det runt på tuttar för fullt som jag kan ta med och visa :))
Gilla

Despret

Kvinna ·

02 okt, 2012

Jag ska boka en konsultation eller hur det stavas i morgon så jag hoppas det är okej om jag hänger på er :) hoppas få de gjorda så fort som möjligt :P
Gilla

AlmostFamous

Kvinna ·

02 okt, 2012

Hej alla glada!

Snart dags för mig också🙂 Den 11:e oktober, Wiiiiie

Har så mycket att göra på jobbet just nu, så kommer nog inte hinna bli så nervös och nojjig...

Men däremot när jag har tagit mig till kliniken och Örjan kommer att börja rita på mig, då kommer jag nog att bli riktigt nervös, för då kommer jag att fatta att man är sååååå nära till att äntligen få ett par bröst👍

Lycka till till er alla andra oktoberopererare!😎

Gilla

Jhalie

Kvinna ·

02 okt, 2012

Ja precis, operationen är på en lördag. Berättde nyss för mina stora barn om vad jag ska göra. Min äldsta blev lite tårögd och sa att han tycker om mig mer med stor mage. Gullunge. Skönt att fått förklarat för dem iaf. Nu är det bara nedräkning! Hur går det för er som opats redan?
Gilla

Anonym användare

02 okt, 2012

Jag har operation den 4e Oktober hos Orjan pa proforma :) alltsa i overmorgon! nervost nervost. Lycka till med era!!
Gilla

sockerpullan

Kvinna ·

02 okt, 2012

Halloj! Jag opas den 17 oktober i Örebro på plastikkirurgiska! LÄNGTAR :):):):):):):):):):):)
Gilla

petsod

Kvinna ·

03 okt, 2012

Op. inställd imorgon pga sjuk narkosläkare, tror jag går åt av besvikelse. Allt fix med vikarie, barnvakt osv helt i onödan. Nytt op.datum ev den 26/10, grrrrrrrr.
Gilla

Emmsan86

Kvinna ·

03 okt, 2012

petsod skrev:
Op. inställd imorgon pga sjuk narkosläkare, tror jag går åt av besvikelse. Allt fix med vikarie, barnvakt osv helt i onödan. Nytt op.datum ev den 26/10, grrrrrrrr.
Näe fyy vilken otur :( Jag hade nog börjat gråta av besvikelse. Hatar när man väntar på något och så blir det till slut inställt av någon anledning.
Stå ut, jag har min operation den 29 oktober så vi får vänta tills dess ihop ;)

Gilla

MissPrincess

Kvinna ·

03 okt, 2012

rosa barbie skrev:
MissPrincess skrev:
Jag ska opereras den 4:e oktober av Marcus Gerlee på Gerlee Plastikkirurgi i Helsingborg. 450 cc HP bakom muskeln, runda implantat Mentor :) Jag längtar så :D
Ska bli så intressant att höra hur det gått för dig efter operationen då jag själv ska opereras hos gerlee den 18e oktober :)

Imorgon är det dags! Jag bor i Stockholm så om någon timme ska jag och pappa ta bilen ner och bo på hotell :) Det börjar kännas nu, jag så är så glad! Jag ska hålla dig uppdaterad!! :)

Gilla

Anonym användare

03 okt, 2012

Räknar ner för fullt nu.... Har 5 dagar kvar innan det är dags för min operation den 8/10 på Citadellkliniken. Peter Cosmo ska få äran att ge mig de bröst som jag längtat efter i många år ;-)
Just nu funderar jag nog mest på hur det blir sen. Är inte så orolig för själva operationen utan mer på om resultatet kommer bli som jag vill ;-)
Det är en otrolig känsla att konstatera att det var sista gången som jag gjorde detta med små bröst, nästa gång har jag stora fina boobisar, tex som när jag var och badade häromveckan. Sista gången med mina små ;-)
Lycka till alla ni tjejer som står inför att äntligen få de bröst som ni vill ha!!!

Gilla

Madd3

Kvinna ·

03 okt, 2012

Har 9 dagar kvar nu! Börjar bli riktigt nervös :) ska göra op i Jönköping kosmetisk kirurgi, men har inte bestämt storlek än.. Funderar på mellan 300cc och 350cc. Har ni något att berätta? vad man ska tänka på innan op? Tänkte om ni fått reda på något man själv kanske inte tänkt på? :)
Gilla

petsod

Kvinna ·

03 okt, 2012

Det var nära kan jag lova, visste inte vart jag skulle ta vägen. Skulle ha fixat det sista idag på Apoteket, allt var ordnat in i minsta detalj men nej då, det sket sig. Såhär dags imorgon skulle jag ha legat där med mina nya fina bröst men nu måste jag vänta i 3 v och det känns helt outhärdligt, tiden går INTE fort vad folk än säger.
Gilla

Anonym användare

03 okt, 2012

petsod skrev:
Det var nära kan jag lova, visste inte vart jag skulle ta vägen. Skulle ha fixat det sista idag på Apoteket, allt var ordnat in i minsta detalj men nej då, det sket sig. Såhär dags imorgon skulle jag ha legat där med mina nya fina bröst men nu måste jag vänta i 3 v och det känns helt outhärdligt, tiden går INTE fort vad folk än säger.

När man väntar på nåt gott, väntar man alltid för länge :-(
Hoppas det inte händer mer negativt för dig nu!!!

Gilla

Nele

Kvinna ·

03 okt, 2012

Hej,
jag opas den 23 oktober på Art Clinic Göteborg hos Dr. Karl Bremer.
Är ganska nervös ;)

Gilla

lilla

Kvinna ·

04 okt, 2012

Hej tjejer! Nu är det över för min del!! Sitter hemma i soffan o är urnöjd med mina nya boobisar :)) Lycka till med era op! Det kommer att gå superbra :) Äntligen har jag fått det jag vill ha!! Wwwwiiiiiiieeeee. :) Hade jag kunnat hoppa och jubla så skulle jag det, nu blir det lugn o ro i soffan framför tv'n istället!!
Gilla

MissPrincess

Kvinna ·

04 okt, 2012

Heeej alla fina tjejer! 

Nu är min operation färdig och jag ligger på hoteller helt flummig av alla smärtstillande! Allt har gått jättebra och jag är så glad över att äntligen ha stora tuttar :D 
Gilla

Idali

Kvinna ·

04 okt, 2012

Jag ska ska förstora och lyfta den 11 okt i Falköping :) känns ganska nervöst nu.. 7 dagar kvar och jag har mina nya tuttisar :))
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem