Anonym användare
23 apr, 2011
Junitråden 2011
BröstförstoringNu börjar faktiskt juni närma sig, och jag kunde inte hålla mig från att skapa en juni tråd! Det är ju fler och fler som bokar tid i juni :)
Vart och när ska du opa dig? :D
Sortera efter
piip
Kvinna ·
14 jun, 2011
Anonym användare
14 jun, 2011
piip; Jag ska vara på plats på Victoriakliniken kl 07 men när op blir vet jag ju inte sas... Hoppas det inte blir allt för sent!
Håller på att flippa ur här- i morse då maken väckte mig vrålade jag TUTTAR, ha ha ha
Nu går jag bara omkring och tycker jag är as-snygg fast jag inte ens gjort op än, he he... Hel-psyko alltså 😛
Flowerbomb
Kvinna ·
14 jun, 2011
Jag skulle vara på kliniken 7:45 och vid 8:45 så var jag på väg till operationssalen.
Jag var den första som skulle opereras den dagen, skönt att få det överstökat :)
Dock va vi endast 5 st som opererades den dagen så alla gjorde på förmiddagen, så vet inte riktigt vilken tid du får opereras.
Men det löser sig nog :)
Hur mycket ska du lägga in? :)
piip
Kvinna ·
14 jun, 2011
Jag hade oxå velat vara först..... Jag ska lägga in 300 cc, vilket jag oxå nojjar för att det inte ska fylla ut på ett bra sätt. Hahaha... shit va man håller på ;)
piip
Kvinna ·
14 jun, 2011
Snoofie, hur mycket ska du lägga in?
Anonym användare
14 jun, 2011
Jag var också där 7.45 och var påväg in till operationssalen ca 08.30 någonting. Min tidsuppfattning var lite skev den morgonen kan jag säga! Den dagen jag opererades var vi väldigt många som skulle opereras, så folk fortsatte att bli opererade hela eftermiddagen.
Anonym användare
14 jun, 2011
335g, vilket är 325cc. Jag har nojjat som bara den över implantatvalet, men jag var och provade dem igen igår och nu känns allt bara toppen! :)
Men OJ vad jag läääängtar! :)
Kanske bör vi käka brak-kvällsmålkl 23 ikväll... ;D
Anonym användare
14 jun, 2011
JAg opererades igår och är jättenöjd. Jag är inte spruträdd men blev ändå lite yr när jag klev in i operationssalen och såg alla apparater och grejer, men narkosläkaren var helt underbar och vi skämtade och skrattade och han fick mig helt avslappnad och då känns kanylen knappt.
Jag har faktiskt inte haft speciellt ont än så länge. Känns mest som kraftig träningsvärk och känner mig hur pigg som helst nu.
Lycka till alla ni som har operationen framför er. Det kommer att gå jättebra!
piip
Kvinna ·
14 jun, 2011
Gaaaah, imorn händer det..... 😛 Ingen annan som ska till Proforma imorn????? Måste nog käka lite mackor och te nu så att jag inte hungrar ihjäl imorn.... Vad hade ni på er under morgonrocken (eller vad man nu har på sig när man rullas till op)?? Hade ni mjukisbyxor eller bara trosor? Och hur sjutton ska jag klara mig utan lipyl????
Snoofie, jag är fortfarande inte 100 på mitt impl. val, har bestämt mig för 300 men ska höra lite imorn om hur resultatet med 325 skulle bli.
Tack Catpower!! Känns ju så sjuuukt overkligt att det verkligen kommer att hända imorn, kan lixom inte fatta.....
Anonym användare
14 jun, 2011
Lycka till piip!! Spännande =D
Störreboobs
Kvinna ·
15 jun, 2011
Hej Tjejer kom hem imorse från Proforma, Nu har jag tuttar :D Jag mår såååå sjuuukt braaaa är helt förvånad? Har mått bra ända sen uppvaket dock blev jag kallsvettig och spydde när jag skulle prova kissa första gången så fick senare lite medel mot det och mådde genast bättre. Är sååååå nöjd med Proforma och Örjan, trevligare personal får man leta länge efter! Allt från receptionisterna till narkosläkaren och Örjan! SUUPER!! Är så nöjd, men vill inte titta på tuttarna tror dom är rätt blå slagna...👍
JPLD
Kvinna ·
15 jun, 2011
Gjorde mina meloner den 10 juni hos Jan B Wieslander, 440 cc under muskel i högprofil, runda, mjuka och härliga :D
piip
Kvinna ·
16 jun, 2011
Hej Tjejer kom hem imorse från Proforma, Nu har jag tuttar :D Jag mår såååå sjuuukt braaaa är helt förvånad? Har mått bra ända sen uppvaket dock blev jag kallsvettig och spydde när jag skulle prova kissa första gången så fick senare lite medel mot det och mådde genast bättre. Är sååååå nöjd med Proforma och Örjan, trevligare personal får man leta länge efter! Allt från receptionisterna till narkosläkaren och Örjan! SUUPER!! Är så nöjd, men vill inte titta på tuttarna tror dom är rätt blå slagna...👍
Grattis!!! :) Jag kom hem i morse från Proforma och känner precis som dig att jag är supernöjd med precis allt!!!! 😀 Har klart ont men hade nog förväntat mig att det skulle vara värre. Mådde inte illa efter narkosen heller förutom att jag var sjukt hungrig. Nu dagen efter är magen jättesvullen och jag ser typ lite tjock ut :( Väger 3 kg mer än vad jag brukar, lite är väl nya brösten + att jag är förstoppad, hoppas det går över snart..... Är det någon annan som det har blivit så för?
Anonym användare
17 jun, 2011
Grattis till alla nya tuttar som tillkommit helt nyss! :)
Piip & störreboobs; Gör ni också stretchövningar? Jag hade sjukt ont innan jag kom på att jag stretchade fel, men sedan jag gjort rätt har jag knappt ont alls. Det stramar förstås i stygnen och sådär, men annars gör det inte ont :)
Idag har vänster bröst fallit ned lite :)
Mindre spjutkänsla sas ;)
JPLD; Är dina mjuka REDAN!? Hoppas verkligen att mina mjuknar lika fort. :)
Anonym användare
17 jun, 2011
Kan säga att jag är riktigt nöjd med Victoriakliniken också :)
Supertrevlig personal, och kunnig sådan- Alla från narkosläkare till sjuksköterskor och Randqvist själv. :)
Anonym användare
17 jun, 2011
Jag operereras den 28 juni. Har fortfarande helt bestämt storlek. Det här ska bli så spännande!! :)
Marie90
Kvinna ·
17 jun, 2011
Piip: Kul att du också är så nöjd över Proforma:) jag opades 9 juni av Örjan:) Ang att din magen är uppsvullen och förstoppad, yees det var jag med. 4 dagar senare kunde jag göra mitt (efter massa torkade aprikoser hahah) och i sin tur började min mage gå ner. Jag har varit sjukt uppsvullen! Så jag vet hur det känns, men ja torkade frukter är ett tips iaf!
piip
Kvinna ·
17 jun, 2011
Grattis till alla nya tuttar som tillkommit helt nyss! :)
Piip & störreboobs; Gör ni också stretchövningar? Jag hade sjukt ont innan jag kom på att jag stretchade fel, men sedan jag gjort rätt har jag knappt ont alls. Det stramar förstås i stygnen och sådär, men annars gör det inte ont :)
Idag har vänster bröst fallit ned lite :)
Mindre spjutkänsla sas ;)
JPLD; Är dina mjuka REDAN!? Hoppas verkligen att mina mjuknar lika fort. :)
Jag ska göra stretchövningar en gång per timmer men det glömmer jag bort.... ;) Ska bara lyfta händerna över huvudet och nudda händerna mot varandra sen ska de går och nudda varandra bakom ryggen typ 5 gr kanske, hur är dina stretchövningar?
Mitt vänstra bröst ligger oxå före i utvecklingen, det är mycket mjukare och har åkt ner lite, finare form och bröstvårtan sitter på ett bättre ställe ;) Jag har alltid varit mer nöjd med det vänstra i hela mitt liv.... hahaha. Det högra kanske blir senare oxå för att högermuskeln är starkare och gör att allt går långsammare??
Lycka till alla med nya booobs, och lycka till alla som ska göra snart!!!! :)
piip
Kvinna ·
17 jun, 2011
Piip: Kul att du också är så nöjd över Proforma:) jag opades 9 juni av Örjan:) Ang att din magen är uppsvullen och förstoppad, yees det var jag med. 4 dagar senare kunde jag göra mitt (efter massa torkade aprikoser hahah) och i sin tur började min mage gå ner. Jag har varit sjukt uppsvullen! Så jag vet hur det känns, men ja torkade frukter är ett tips iaf!
Ååh skönt att höra att jag inte är ensam om det. Va lite orolig att jag hade gått upp i vikt på riktigt, det är ju såååå tråkigt att banta ;) Jag dricker vätska nu som ska hjälpa mot förstoppningen, är ganska van att vara förstoppad då jag va det i 2v efter att jag slutat amma, det va fruktansvärt, hoppas det ger med sig fortare denna gång ;)
Störreboobs
Kvinna ·
17 jun, 2011
Grattis!!! :) Jag kom hem i morse från Proforma och känner precis som dig att jag är supernöjd med precis allt!!!! 😀 Har klart ont men hade nog förväntat mig att det skulle vara värre. Mådde inte illa efter narkosen heller förutom att jag var sjukt hungrig. Nu dagen efter är magen jättesvullen och jag ser typ lite tjock ut :( Väger 3 kg mer än vad jag brukar, lite är väl nya brösten + att jag är förstoppad, hoppas det går över snart..... Är det någon annan som det har blivit så för?
Åh Tack och grattis på dig själv! :D Kul att du också är nöjd. Min mage är också Jäääääääääätte svullen 😲 Ser ut som ja är på smällen hihi.. Jag vet inte om jag är förstoppad, jag har ju inte gjort nr 2 efter op och jag opades i Tisdags..så ja jag är noog förstoppad jag me:P Men inget jag mår dåligt av, får köpa hem lite ?Plommon? Är de dom som sätter igång magen?:P Idag ska ja försöka duscha..får se hur de går, Mina bröööst är sååå fula haha:) Är helt avlånga och intryckta så nu är de bara vänta på att dom ska forma sig..men inte ett ända blåmärke har jag och jag får blåmärken super lätt annars :S Jusgte jag har en fruktansvärd smärta från vänster Ärr (sår) när jag står upp, när jag ligger ner känner jag de inte för fem öre men när jag står upp så gör det sjukt ont, känns som någon drar en tänd cigg mot min hud:( Är det normalt? Är det läkningen? Någon som vet?:(
Någon annan som fått att de ska vara där kl 11? Jag har bara hört om att alla ska vara där 7,45. Undra vilken tid man blir opererad då? Och vilken tid det är klart?
Guuuuuud börjar bli riktigt närvös nu..... imorgon smäller det!!! :S