Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

23 apr, 2011

Junitråden 2011

Bröstförstoring

Nu börjar faktiskt juni närma sig, och jag kunde inte hålla mig från att skapa en juni tråd! Det är ju fler och fler som bokar tid i juni :)

Vart och när ska du opa dig? :D

244

Sortera efter

Störreboobs

Kvinna ·

05 maj, 2011

tiiina skrev:

men det är bara ränte fritt 1 år va?

Max två år har man på sig att betala av;)

Gilla

sandjja

Kvinna ·

05 maj, 2011

Bra tråd:D

Den 27 juni är det dax för mig, ska till Göran på Citadell.. 440 cc och 550 cc ska jag lägga in.. :D

Gilla

Marie90

Kvinna ·

06 maj, 2011

Hej alla juni-tjejer! Hur känner ni inför att opas? Är det bara jag som börjar bli vääldigt nervös :P jag opas den 9 juni men ska till Örjan en sista gång den 20 maj för att diskutera storlek igen.

Gilla

Anonym användare

06 maj, 2011

Marie90: Nej du är INTE ensam haha. Jag håller på att dö av nervositet redan nu. Jag opas av Örjan den 7 juni. Och om exakt tio dagar har jag konsultation. NERVÖÖÖÖS!

Gilla

Marie90

Kvinna ·

06 maj, 2011

Dancehall: Taaaaaaaaaaaack känns skönt att jag inte är den enda som håller på att bli galen!!!! :P Åh va skönt att ha konsultation så nära inpå operationen. Jag hade min i mars och därmed ska jag tillbaka igen för jag är så nervös :P Vad ska du göra? storlek? framför/bakom?

Gilla

Anonym användare

06 maj, 2011

Åååh vad jobbigt! Gud vad långt du hade mellan konsultation och operation. Du måste ju längta ihjäl dig typ.

Jag ska göra förstoring plus vårtgårdsplastik troligtvis. Jag vill absolut ha framför om örjan vill gå med på det :) vet inte storlek ännu men runt 375 cc till 410cc lite beroende på vad han säger om mina ryggsmärtor. high eller ultra high profile tror jag.

Vad ska du lägga in? :D

Gilla

Anonym användare

06 maj, 2011

Jag ska på konsultation den 9e juni till proforma, operationen är dock prel bokad i augusti!

Gilla

Marie90

Kvinna ·

08 maj, 2011

Ja jag vet, riktigt lång tid så blir ju bara mer och mer nervös :P  Aha okej, va kul! Känns så sjukt att prata om det, imorgon är det en månad kvar för mig! Overkligt. Men det  blir säkerligen jättesnyggt:)

Jag ska lägga bakom sedan kom vi överrens om 325cc moderate men nu ska jag tillbaka och prova 350cc high profile igen. Nu i efterhand kändes det så mycket bättre.. Eller kanske lägga in 400cc haha jag blir tokig! Ska dit och prova 400cc också.

Åååh vad jobbigt! Gud vad långt du hade mellan konsultation och operation. Du måste ju längta ihjäl dig typ.

Jag ska göra förstoring plus vårtgårdsplastik troligtvis. Jag vill absolut ha framför om örjan vill gå med på det :) vet inte storlek ännu men runt 375 cc till 410cc lite beroende på vad han säger om mina ryggsmärtor. high eller ultra high profile tror jag.

Vad ska du lägga in? :D

Gilla

Nymfetamine

Kvinna ·

12 maj, 2011

oh va kul :) ja det lär vi nog göra då
ska du stanna där över natten också?

Gilla

Anonym användare

12 maj, 2011

Igår bokade jag tågbiljetterna, herreguuu vad spännande!!! :) Känns mer verkligt nu!! Och tiden går ju så fort, snart är det den 20e!!!

Gilla

Nymfetamine

Kvinna ·

12 maj, 2011

jag och min pojkvän fick lånet beviljat i början av denna veckan :D

fick ett lån på 20 000 på sparbanken öresund, ska dock betalas inom 20 månader vilket betyder att vi måste betala 1000 kr i månaden :/ lite mer än jag tänkt från början

Gilla

Anonym användare

12 maj, 2011

nymfetamnine.... ja jag stannar över natten :) får hålla koll på varandra då:) hur mycket skulle du lägga i?

var det "lätt att få lånet....?

Gilla

Nymfetamine

Kvinna ·

12 maj, 2011

okej :) det ska jag också

funderar på 350, men är osäker så jag ska på konsultation nästa vecka igen för att bli helt säker!

min pojkvän är kund sen tidigare på sparbanken och det gick verkligen jättelätt för honom, tror det är store chans att få lån om man är kund hos banken

Gilla

SaraTT

Kvinna ·

12 maj, 2011

Den 13 juni opereras jag med, i Göteborg (Carlanderska). Längtar som fan! Nästan så att man längtan tar över nervositeten :)

Gilla

Anonym användare

12 maj, 2011

Gah! På måndag är det konsultationsdags för mig och jag är så ruskigt nervös. Det är första gången jag visar brösten för någon och jag är superrädd att jag ska spärra mig totalt, börja gråta och inte kunna visa dom... drömmer till och med mardrömmar på nätterna om konsultation plus operation :(

Gilla

Anonym användare

22 maj, 2011

Snart är det dags för oss junitjejer! Hur känner ni er? Själv är jag så sjukt nervös, och tycker på nått sjukt sätt att det är tråkigt att allt snart är över. Men det är väl naturligt antar jag :)

Gilla

Störreboobs

Kvinna ·

22 maj, 2011

Det är 3 veckor kvar tills det är min tur, jag är glad och suuuper NERVÖS! :O :D

Gilla

Anonym användare

22 maj, 2011

wiii nu känns det super bra :) slutat bry mig om alla komplikationer, men aningens rädd för narkosen...känner mig dum ständigt när man tänker på sina barn....men det SKA gå bra :)

Gilla

Anonym användare

22 maj, 2011

Juni her også :-) 27. på Citadellkliniken av Peter Cosmo!! Klarer nesten ikke å vente........!!!
Gilla

Anonym användare

22 maj, 2011

Jag klarar inte heller att vänta! Är så förväntansfull nu 💋

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem