SweetMelon
Kvinna ·
04 okt, 2014
Någon som ska operera sig december 2014?
BröstförstoringHej!
Tänkte bara höra om det är fler som ska operera sig december i år? :)
Jag har precis bokat konsultationstid 22 oktober, och en preliminär bokning av operation den 17e dec! Gud vet inte hur jag ska känna, för det känns helt ärligt så himla overkligt! Har tänkt på det i flera år, men det var först för ett par dagar sedan som ajg faktiskt bestämde mig för att göra detta. Så det hela har gått väldigt snabbt med andra ord, antagligen därför som det känns så overkligt haha :D
Försöker komma på frågor jag ska fråga min läkare.. Några tips? :D
Sortera efter
SweetMelon
Kvinna ·
27 okt, 2014
Loual
Kvinna ·
27 okt, 2014
Karin-m
Kvinna ·
28 okt, 2014
SweetMelon
Kvinna ·
28 okt, 2014
Åh samma dag som mig isf! :D Jag väljer runda, har hört att anatomiska kan vrida och vända på sig.. sen har jag inget emot om de blir lite runda och fasta :)) Jag har mest ångest över att de ska bli för små! Min kirurg sa ingenting om att 50cc kommer försvinna bakom när jag provade olika inlägg... Så känner att jag måste prata med honom om det ifa jag ska öka storleken, vill inte vakna upp med små bröst :(
Karin-m
Kvinna ·
28 okt, 2014
Magera
Kvinna ·
29 okt, 2014
Karin-m
Kvinna ·
30 okt, 2014
Majken
Kvinna ·
30 okt, 2014
SweetMelon
Kvinna ·
30 okt, 2014
Oj jäklars 58.000! Jag hade nog tagit den för 42.000 iaf. Det är stor prisskillnad men jag kan inte tänka mig att det blir en så stor skillnad i resultat verkligen! Jag betalar 25.000 i Strömstad vilket är norska priser men jag tyckte det är superskönt och värt resan. Det känns lagom för ett par bröst. Har dessutom inte hört något dåligt om Bo :) Men klart jag är nervös över resultatet, det är ju ingen stor klinik direkt.. Hoppas på det bästa!
Solo
Kvinna ·
06 nov, 2014
anna.1987
Kvinna ·
06 nov, 2014
Hej!
Jag ska operera mig på clinik strömstad den 11 december. Så nervös över om jag tagit för stora inlägg (475?)
Hur mycket ska ni lägga i? :)
SweetMelon
Kvinna ·
06 nov, 2014
Hej!
Jag ska operera mig på clinik strömstad den 11 december. Så nervös över om jag tagit för stora inlägg (475?)
Hur mycket ska ni lägga i? :)
Åh jag ska också göra det hos Bo! Så himla spännande, du gör det veckan innan mig! :) Ja ska lägga in 250cc och 300cc, hoppas att det blir lagom till min lilla kropp, vill inte ha några stoora sillisar :)
anna.1987
Kvinna ·
06 nov, 2014
SweetMelon
Kvinna ·
06 nov, 2014
Den 17e ska jag opereras :) Jag kommer lägga bakom muskeln, eftersom jag bor så långt ifrån Strömstad så måste jag sova över men jag kommer göra det på hotell krabban! Billigare, mysigare och sköterskan rekommenderade det eftersom att det finns så lite plats på kliniken :) Ska du sova där? Var bor du?
Karin-m
Kvinna ·
06 nov, 2014
SweetMelon
Kvinna ·
06 nov, 2014
Haah ja det är bara för att Bo i Strömstad har många norska kunder, så han har norska priser! Därav det billiga priset, men det är ändå samma kvalité om man säger så :) Eftersom att jag bara är 21 och inte direkt har stoora sparkapital så känns det inte aktuellt att lägga 40 000 på en bröstförstoring :/ Kliniken är jättemysig verkligen, precis vid vattnet och väldigt liten och personlig, kändes som att vara hemma hos någon :D
Ja absolut, och vilken kroppsform man har osv :)
Gothberg
Kvinna ·
06 nov, 2014
Emzzii
Kvinna ·
07 nov, 2014
SweetMelon
Kvinna ·
07 nov, 2014
Åh så himla kul :D Ska tänka lite extra på dig när jag ligger där på sjukhussängen ;) ^^ ska du sova över eller åker du hem samma dag? :)
SweetMelon
Kvinna ·
07 nov, 2014
Jag vill nästan backa ur när jag tänker på att jag måste berätta detta för min familj, som antagligen också kommer spridas till min släkt.. Usch kommer ju få en bimbostämpel som lägger så mycket pengar på ett par bröst :( Hur gör ni här inne? Vilka berättar ni för? Är ni rädda för folks reaktioner?
Oj så mycket mer än mig du får lägga in :O buhu 😢 Nejdå haha, jag blir nog nöjd, jag är ute efter ett par fasta, mysiga bröst, behöver inte vara några bomber för min del :D Åhh men tänk snart är det NOVEMBER!!!! Då är det bara en lång countdown i princip :D Kul att du är så excited, and i feel you! Har bokat hotell nu i Strömstad där jag och min pojkvän ska bo 17e-18e dec, ska bli så mysigt sådär under juletid :)