olzon
Kvinna ·
15 feb, 2019
Nordiska Kliniken våren 2019
BröstförstoringHej!
Några fler i detta forum som ska operera sig på Nordiska Kliniken i vår?? :)
Vore kul om vi kunde samlas i denna tråd och diskutera lite om våran kommande operation eller konsultation! Själv ska jag på konsultation på Nordiska hos Mattias, har konsultation om en månad.
Någon som ska till Mattias eller någon annan på Nordiska? 😀
Sortera efter
lovvan
Kvinna ·
26 feb, 2019
Yoshi
Kvinna ·
26 feb, 2019
Vad tror ni om demi för naturliga bröst? (funderar på det och känns bra!) Har nästan inga bröst nu :)
olzon
Kvinna ·
27 feb, 2019
Hej! Jag var på konsultation hos Patrik Höijer den 13/2 och har bokat operation den 27/2. Väldigt kunniga, seriösa och omhändertagande personal! :)
Oj då är det snart dags för dig! Skönt att du slapp vänta så länge mellan konsultationen och operationen :) Det känns tryggt att höra. Ska du göra lyft också?
Ja, var inte beredd på att det skulle gå så fort haha! Yes, ska göra lyft också! Dudå?:)
Haha hoppas det går fort för mig med!! Nix ska inte göra lyft, bara förstoring :D
Okej, spännande!!:) har du bestämt storlek?:)
Lelle92
Kvinna ·
27 feb, 2019
Hej! Jag var på konsultation hos Patrik Höijer den 13/2 och har bokat operation den 27/2. Väldigt kunniga, seriösa och omhändertagande personal! :)
Oj då är det snart dags för dig! Skönt att du slapp vänta så länge mellan konsultationen och operationen :) Det känns tryggt att höra. Ska du göra lyft också?
Ja, var inte beredd på att det skulle gå så fort haha! Yes, ska göra lyft också! Dudå?:)
Haha hoppas det går fort för mig med!! Nix ska inte göra lyft, bara förstoring :D
Nix har inte bestämt storlek än! Ser i din signatur att du opas idag!! :D Hoppas att allt har gått bra. Skriv sen, blir så nyfiken haha. Vill ha en op-berättelse ;)
Pixa
Kvinna ·
27 feb, 2019
Nix har inte bestämt storlek än! Ser i din signatur att du opas idag!! :D Hoppas att allt har gått bra. Skriv sen, blir så nyfiken haha. Vill ha en op-berättelse ;)
Det har gått jättebra faktiskt! Självklart har jag lite ont men är inte alls illamående vilket är så skönt! Vad lite snurrig vid uppvaket men personalen är så gulliga så det gick bra! Valde 550 istället, osäker om det blev demi eller full, var liiite nervös när vi pratade om det haha. Men ska få ihop en text imorgon som jag kan lägga upp, annars är det bara att fråga på!
carinis
Kvinna ·
28 feb, 2019
Lolitamin
Kvinna ·
28 feb, 2019
Vem på denna klinik rekommenderar ni att gå till? :) Har läst så gott om alla så känner mig lite förvirrad
Linnsa
Kvinna ·
06 mar, 2019
olzon
Kvinna ·
11 mar, 2019
Hej! Jag opererades av Patrik i måndags och är hittills väldigt nöjd, är väldigt förväntansfull över att få se set slutgiltiga resultatet. Har känt mig väl omhändertagen av alla på kliniken genom hela processen, speciellt Patrik är väldigt lugnt och förtroendegivande.☺️
olzon
Kvinna ·
11 mar, 2019
Vad tror ni om demi för naturliga bröst? (funderar på det och känns bra!) Har nästan inga bröst nu :)
Det bror på förutsättningar. Tycker att full kan se hur naturlig som helst på många.
Vill man ha mer diskret så är demi ett bättre val.
Småbarnsmamman
Kvinna ·
11 mar, 2019
Mariaspång
Kvinna ·
11 mar, 2019
Jag är nästan helt platt så är ute efter att få ett par befintliga bröst haha :) bad om något så naturligt som möjligt och då blev jag rekommenderad av Patrik att ta motiva ergonomix 275cc. Velar lite nu kring storleken men själva implantatet känns helt rätt iaf
Kristina
Kvinna ·
13 mar, 2019
nugget
Kvinna ·
13 mar, 2019
Hej! Hoppar också in här för ska opereras den 1 april av Patrik. Var på konsultation på akademikliniken 2 gånger men kände mig inte helt nöjd med kirurg och deras rekommendation så bokade konsultation hos Patrik och det kändes så mycket bättre. Igår var jag hos Patrik igen för att bli helt säker på storlek vilket jag är nu, typ i alla fall. Är nere på två förslag men det skiljer bara lite i bredd på dem vilket ger 15 cc i skillnad. Alltså inget jag behöver vara orolig för utan jag kan lugnt bestämma det på operationsdagen. Hoppas det är några fler som har tid den 1 april.
Kristina
Kvinna ·
13 mar, 2019
Hej! Hoppar också in här för ska opereras den 1 april av Patrik. Var på konsultation på akademikliniken 2 gånger men kände mig inte helt nöjd med kirurg och deras rekommendation så bokade konsultation hos Patrik och det kändes så mycket bättre. Igår var jag hos Patrik igen för att bli helt säker på storlek vilket jag är nu, typ i alla fall. Är nere på två förslag men det skiljer bara lite i bredd på dem vilket ger 15 cc i skillnad. Alltså inget jag behöver vara orolig för utan jag kan lugnt bestämma det på operationsdagen. Hoppas det är några fler som har tid den 1 april.
Ser att vi har fått samma rekommendation från samma kirurg, kul! :) kan jag fråga hur mycket du har i bröstbredd?
nugget
Kvinna ·
13 mar, 2019
Ser att vi har fått samma rekommendation från samma kirurg, kul! :) kan jag fråga hur mycket du har i bröstbredd?
Min bröstbredd mätte han till 13 cm men när datorn räknade så var det 13.5. Motiva 275 cc mini är bredden 12 cm och om jag har 290 cc mini så är de 12.25 cm. Patrik säger att båda kommer passa mig bra. Vad är din bredd? Kul att vi väljer samma storlek!
sannisen
Kvinna ·
30 mar, 2019
Apelsin
Kvinna ·
30 mar, 2019
Hej! Jag var på konsultation hos Patrik den 13/3, och kommer att opereras den 3/4. Blev väldigt bra bemött av alla där och känner mig trygg i mitt val av klinik och kirurg. Nu är jag mest nervös inför narkosen (första gången jag blir sövd).
Apelsin
Kvinna ·
30 mar, 2019
Vill ha ett naturligt resultat. Men tycker jag ser ganska platt ut, upptill på min 3d simulering.
Man ska inte kolla på simulering . Det stämmer inte in på hur det kommer se ut på dig. Kommer bli mer fylligt och rundare. Min simulering ser förfärlig ut.
Mina 3D bilder ser också förfärliga ut... mitt beslut om att köra på corsé bygger lite på det. Kanske jag har lagt för stor vikt vid 3D bilderna?
Kolla mina bilder, har både förebild, efterbilder samt 3D-simulering som ser hemskt ut, höll nästan på att avboka allt men läste sen här att man inte skall kolla så mycket på dem. Verkar som Patrik är bättre på att meddela patienter det än Mattias som inte sa något om att det inte var vad jag behövde förvänta mig.
Du och jag har även ganska samma förutsättningar så kan du se hur mina 500CC full blev (Mattias rådde starkt emot corsé även om jag också var sugen på det efter bilderna för att med så tunn hud/lite fett så riskerar man att kanterna blir väldigt synliga om jag förstådd det rätt)
Jag önskar jag aldrig ens fått se 3D-bilderna.
Lolitamin
Kvinna ·
30 mar, 2019
Vill ha ett naturligt resultat. Men tycker jag ser ganska platt ut, upptill på min 3d simulering.
Man ska inte kolla på simulering . Det stämmer inte in på hur det kommer se ut på dig. Kommer bli mer fylligt och rundare. Min simulering ser förfärlig ut.
Mina 3D bilder ser också förfärliga ut... mitt beslut om att köra på corsé bygger lite på det. Kanske jag har lagt för stor vikt vid 3D bilderna?
Kolla mina bilder, har både förebild, efterbilder samt 3D-simulering som ser hemskt ut, höll nästan på att avboka allt men läste sen här att man inte skall kolla så mycket på dem. Verkar som Patrik är bättre på att meddela patienter det än Mattias som inte sa något om att det inte var vad jag behövde förvänta mig.
Du och jag har även ganska samma förutsättningar så kan du se hur mina 500CC full blev (Mattias rådde starkt emot corsé även om jag också var sugen på det efter bilderna för att med så tunn hud/lite fett så riskerar man att kanterna blir väldigt synliga om jag förstådd det rätt)
Jag önskar jag aldrig ens fått se 3D-bilderna.
Esteten!
KOllade dina bilder, du är superfin! Önskar mig sådant resultat! Kan du få en klyfta med den storleken på implantat? Mina bröst sitter naturligt isär, det finn mellanrum, jag skulle vilja kunna få en fin klyfta. /A