Anonym användare
07 sep, 2011
Novembertråden 2011
BröstförstoringKunde inte hitta någon sådan tråd så tänkte att man kunde starta upp en.
Är det någon som ska opa sig under november? Var, hos vem och hur mycket ska du lägga in? :)
Själv är det den 10/11 som gäller för min del hos Helena Svensdottir på Citadellkliniken med 345 cc mellanprofil.
Sortera efter
Jatropha
Kvinna ·
09 okt, 2011
Saraaa
Kvinna ·
10 okt, 2011
Anonym användare
10 okt, 2011
ett hett tips till er!!!!om ni ska köpa weleda oljan så finns dem på bodystore.com och dem är en av de billigaste , MEN!!!
på www.savemyday.com så kan man köpa gymgrossisten presentkort för 50 kr och den är laddad med 125 kr !
Enkel betalning med till ex visa och man får koden direkt:)
Gymgrossisten kod funkar på bodystore.com ( samma bolag)
Så sparar man en liten slant :)
det kostar ingenting och bli medlem på savemyday.com , och dem har en masssssaaa olikahärliga erbjudanden. en gång så var det nelly.com .kostade typ 75 kr och den var laddadmed 250 kr:)
så missa det inte:) Älskar sj sidan:)
afnkcmh
Kvinna ·
10 okt, 2011
Jatropha
Kvinna ·
10 okt, 2011
Har redan min olja hemma sen ett par veckor. Här är vi ute i god tid minsann! :) Men då kanske man skulle ta och börja med det redan nu... Kan ju inte skada!
Anonym användare
10 okt, 2011
använder också weleda oljan, använt den sen typ en vecka tillbaka. opas om 17 dagar :)
Idaah
Kvinna ·
10 okt, 2011
Jag ska opereras den 10 november hos Pär Danielsson på plastikhuset :)
Blir antagligen 375 eller 400 cc :) har fyllig b kupa nu.
Anonym användare
12 okt, 2011
Är det någon av er som tänkt använda någon ärrsalva?
Jatropha
Kvinna ·
12 okt, 2011
Är det någon av er som tänkt använda någon ärrsalva?
Nej, jag tar det som det kommer. Brukar ha gott läkekött och få fina ärr, så kroppen får sköta det själv. :)
Idag betalade jag in resterande del av priset. Börjar kännas smått verkligt nu, när det krupit en bit under en månad kvar också.
Saraaa
Kvinna ·
13 okt, 2011
honelin
Kvinna ·
13 okt, 2011
Nu har jag fått mitt exakta datum som blev den 11 november :) blev genast nervös!!!
Vad har ni sagt på era jobb om vf ni ska vara lediga? behöver tips, oroar mig fördet.
Saraaa
Kvinna ·
13 okt, 2011
zzofia
Kvinna ·
13 okt, 2011
Ska op 29 nov på proforma av michael olenius :) ska lägga framför och mellan 400-450 cc :) antar att det står någonstans i den här tråden om vad man kan anväda för olja mot bristnigar? men e så jävla trött så orkar inte läsa hela tråden hahaha sorry men om de e någon som orkar svara på de? ;D
Jatropha
Kvinna ·
13 okt, 2011
Weledas havandeskapsolja tror jag de flesta använder, men det finns nog andra med. :)
På jobbet sa jag bara att jag skulle komma att vara sjukskriven ett par veckor pga av en operation, men att det inte var nåt allvarligt de behövde oroa sig för. Chefen sa typ bara "ojdå" och tyckte det var bra att jag förvarnat, men frågade inget.
Hallon
Kvinna ·
13 okt, 2011
Jag har tid den 24:e november hos Anders Nilsson på Polarkliniken...
Anonym användare
15 okt, 2011
Fick hem till brev av Citadell kliniken igår. Ska bli opad klockan 10.00. Spännande! Nu börjar det verkligen dra ihop sig :)
Fast.. Är lite si sådär angående storleken. Men jag var ju nöjd efter besöket där uppe. Det bör ju betyda något :)
Inanna
Kvinna ·
15 okt, 2011
Joinar! Jag opereras på Halloween! Omen? ;) Art Clinic i Uppsala. Fast okej, det är dagen innan november...
FollowMyBliss
Kvinna ·
15 okt, 2011
Jag ska opereras den 1/10 på Citadell av Göran Elmerstig. Var på en extraprovning hos honom igår, och valde hö: 300 vä: 350 cc! Är ändå inte helt 100 på om jag vält rätt eller inte, vill inte ha bomber...
Iih, bara 2 veckor kvar på tisdag, pirrigt! :D
Superbra idé med en novembertråd så att vi kan följa varandra!
Anonym användare
18 okt, 2011
17 November it is! På Citadellkliniken Cosmo av Helena Sveinsdottir. Kommer lägga in 325 CC Perthese MX (näst lägsta profilen). Det känns rätt sjukt, men jag längtar som om det vore en spa-upplevelse att genomgå operationen, men den fina kliniken vid havet gör väl sitt och längtan efter brösten sitt.. Gör mitt bästa för att tänka på vad jag kan förbereda, stoppa mat i frysen, köpa bekväma framknäppta kläder etc. Någon som vill dela med sig av något vettigt? :):):)
Anonym användare
18 okt, 2011
@ Honelin: Jag hade ett möte med min chef (är ny på mitt jobb och rätt mycket i hetluften, så var riktigt nervös) och sa då typ "..sen är det en annan grej som inte känns så rolig att prata om, men jag ska opereras.. (lite oro i blicken hos chefen) .. alltså det är inget farligt, men jag kommer inte vara på benen efteråt och läkaren har sagt att det brukar bli runt en vecka man måste vara sjukskriven.." Nu har jag inte hunnit lära känna min chef så pass att han ställde någon motfråga och undrade något om operationen, så han sa bara "åh jaha..? Ja en vecka är ju inte så mycket och datumet ligger ju faktiskt bra :).." (har tänkt till där :)). Jag sa också att det hade varit på g ett tag med operationen och att jag nu hade fått en tid.. Låtsades alltså som att det vore en helt annan grej, att det inte var något jag ville direkt prata om etc.. Han tog det jättebra som sagt. Hade aldrig fått för mig att säga vad det gällde, men jag behövde heller ingen vitlögn för att det skulle verka troligt. K'ndes som en stor lättnad efteråt!
Exakt en månad kvar för mig idag. Känns fortfarande inte verkligt för mig heller...
Funderar också på när man ska börja smörja med weleda-oljan. Tänkte köra på ett par veckor innan, minst.