Mamiilicious
Kvinna ·
06 aug, 2011
Oktobertråden 2011
BröstförstoringÄr det några här som ska operera sig i oktober? Vart, när och vad ska ni göra?
Sortera efter
Peggy
Kvinna ·
26 aug, 2011
Mamiilicious
Kvinna ·
26 aug, 2011
mimmis_02: va kul och höra :).
Sanela
Kvinna ·
27 aug, 2011
Jisses vad stora bröst ni ska ha :-) En annan hade tänkt 250-300 cc eller nåt i den stilen.. Vill ha större men inte så att det är övertydligt att jag har sillisar....
Peggy
Kvinna ·
27 aug, 2011
Japp, så är det tänkt! Har konsultation på tis nästa vecka och en prel bokning på op den 5 okt.
Känner igen det där med lösa tuttar! Jag har alltid haft små bröst men nu är de t o m innehållslösa efter att ha ammat 2 barn!
Mamiilicious
Kvinna ·
02 sep, 2011
ja tjejer det är snart dags för oss oktober tjejer :D...
jag läääängtar verkligen, vill att det ska vara oktober nu
Anonym användare
02 sep, 2011
Opererar mig den 10 okt på Akademikliniken. Ska göra full bukplastik + bröstlyft med anatomiska inlägg. Nu börjar det närma sig, så snart är man invalid ett tag framöver =)
great
Kvinna ·
02 sep, 2011
Om en månad kommer vi att kunna säga "Jag opereras DEN HÄR månaden"! Tjoooho. Hur tänker ni göra med nära & kära och jobb/skolkamrater? :) Är det någon ni väljer att inte berätta för och hur tänker ni hantera kommentarer/frågor från folk ni egentligen inte tycker ha något med era bröst att göra?
Min plan är nog att berätta för föräldrar och närmsta vänner som jag redan gjort. Känns dock lite som att jag berättat för fööör många.... Men hur jag ska göra i skolan vet jag inte än. Förslag? Det är ju ingen hemlighet egenligen, bara det att jag inte tycker vissa har något med det att göra!
joos
Kvinna ·
02 sep, 2011
Jag ska också opas i oktober, den 26:e :D Ska lägga in någonstans mellan 300 och 350 tror jag .. ska på en till konsultation om två veckor för att jag inte kan bestämma mig : )
Det blir iaf anatomiska, texturerade och hög profil : ) Gör det hos Anders på polarkliniken, längtar ihjäl mig!!
Anonym användare
02 sep, 2011
Bokat 26 Oktober hos Michael Olenius på Profoma! Konsultation den 30 Sept. Hoppas verkligen på denna man då jag har hört mkt gott om honom plus att han lägger framför vilket jag absolut vill!
zzofia
Kvinna ·
04 sep, 2011
fan va gött victoriaCK då ses vi där ska med op mig hos han och den 26! :D
Sanela
Kvinna ·
08 sep, 2011
Om en månad kommer vi att kunna säga "Jag opereras DEN HÄR månaden"! Tjoooho. Hur tänker ni göra med nära & kära och jobb/skolkamrater? :) Är det någon ni väljer att inte berätta för och hur tänker ni hantera kommentarer/frågor från folk ni egentligen inte tycker ha något med era bröst att göra?
Min plan är nog att berätta för föräldrar och närmsta vänner som jag redan gjort. Känns dock lite som att jag berättat för fööör många.... Men hur jag ska göra i skolan vet jag inte än. Förslag? Det är ju ingen hemlighet egenligen, bara det att jag inte tycker vissa har något med det att göra!
Hej :)
5 v kvar! 😛Jag har inte berättat for andre end min sambo och söster. Tänker inte berätta andre
great
Kvinna ·
08 sep, 2011
Hej :)
5 v kvar! 😛Jag har inte berättat for andre end min sambo och söster. Tänker inte berätta andre
Vilket datum opas du?😀 och vart?
Anonym användare
08 sep, 2011
ja zzofia då ses vi där, kul att nån härifrån ska opa sig samma dag :) vi kanske får dela rum tillochmed haha :)
Anonym användare
09 sep, 2011
Jag ska op den 12/10 på Reforma i Örebro ska lägga in 395cc HP anatomiska!
Anonym användare
16 sep, 2011
Jag ska op:a mig 19 oktober på Carlanderska hos Peter Tarnow...ska lägga in 300 framför muskeln. Så spännande! =)
Pixel
Kvinna ·
17 sep, 2011
5 oktober hos Gunnar Kratz på plastikakademin för mig! 18 dagar kvar alltså!
Jag ska ha mina framför muskeln men kan inte bestämma mig för vilket av dessa implantat jag ska ha:
allegran släta softtouch 465cc 12,5cm i bredd, 5,9cm i projektion xtra-full projection
mentor texturerade coh 2, 450cc 12,7cm i bredd, 5,2 i projektion, högprofil
Håller på att bli tokig över att jag inte kan bestämma mig fast det är så kort tid kvar! Måste ju liksom ha tid att beställa in själva implantaten också!
Anonym användare
17 sep, 2011
Backlund
Kvinna ·
17 sep, 2011
Ska på konsultation 5 oktober hos Cosmo på Citadell. Någon mer som ska på konsultation då? 🙂
Sanela
Kvinna ·
17 sep, 2011
Jag ska op:a mig 19 oktober på Carlanderska hos Peter Tarnow...ska lägga in 300 framför muskeln. Så spännande! =)
Anonym användare
17 sep, 2011
Sanela: Vart ska du opa dig och hur mycket och vilken placering? =)
Jisses vad stora bröst ni ska ha :-) En annan hade tänkt 250-300 cc eller nåt i den stilen.. Vill ha större men inte så att det är övertydligt att jag har sillisar....