Mamiilicious
Kvinna ·
06 aug, 2011
Oktobertråden 2011
BröstförstoringÄr det några här som ska operera sig i oktober? Vart, när och vad ska ni göra?
Sortera efter
Sanela
Kvinna ·
19 sep, 2011
Pixel
Kvinna ·
19 sep, 2011
Nu har jag även fått en tid för min operation! Kl 14.30 den 5 oktober är det min tur. Så himla snart! Jag typ spricker av glädje!
great
Kvinna ·
22 sep, 2011
Mamiilicious: Jag bor i Stockholm :) Dudå?
Tösan: Jag tror inte att runt 350 cc blir för stort alls på dig. Du ett par cm kortare än mig och ristest med 400 cc blir inte särskilt stort på mig i alla fall. Sen om du har tänkt att lägga under/delvis under muskeln så "försvinner" ju 50 cc. För övrigt så finns det tabeller över de olika tillverkarnas implantat, profil, cc mm här på forumet :)
thebarbiegirl
Kvinna ·
23 sep, 2011
Pratade med läkaren idag och har nu fått tid 20 oktober!!!! En månad kvar, woho :D
Anonym användare
23 sep, 2011
Anonym användare
23 sep, 2011
Jag ska också opa mig på nackakliniken hos gustav :) 5 oktober. Vilket datum ska du?
Lillalady
Kvinna ·
24 sep, 2011
20 oktober på Proforma Clinic hos Örjan Gribbe! :D
500cc, hög profil och framför muskeln!
Anonym användare
24 sep, 2011
great
Kvinna ·
24 sep, 2011
Vad spännande allihopa!
Har ni några inspirationsbilder ni ska ta med på konsultationen, eller redan gjort? Lägg gärna upp de här, eller länka! Kul att se vilket resultat alla är ute efter 😀
Anonym användare
24 sep, 2011
jag ska opas den 5 oktober på kirurgcentrum.
jag ska välja cc.. ja jag vet inte jag tar med bilder på drömbröst och sedan försöker han göra de så lika han bara kan men jag själv vill ha 465 extra hög... de skulle passa mina mått =)
annars är de bestämmt iaf med Allergan, runda, släta, bakom muskel.
Anonym användare
26 sep, 2011
På onsdag e det bara en vecka kvar!! Börjar kännas pirrigt :)
Alice
Kvinna ·
26 sep, 2011
yay! Nu går jag också med här! Operation 12/10 på Carlanderska, Peter Tarnow. 225 cc HP släta framför! Liite nervöst nu faktiskt! ;)
Mamiilicious
Kvinna ·
26 sep, 2011
Therese92
Jag skulle ha operarat den 5 oktober men lånet har inte kommit in än så jag flyttade fram den till den 19 oktober men ska kolla med mamma om hon kan lägga ut så länge. vilken tid ska du ha och har du redan betalat?
Mamiilicious
Kvinna ·
26 sep, 2011
Therese92
JAg skulle ha op den 5 men flyttade fram den till 19 eftersom lånet har inte kommit in än på kontot.
Vilken tid ska du ha? och har du redan betalat?
Pixel
Kvinna ·
26 sep, 2011
På onsdag e det bara en vecka kvar!! Börjar kännas pirrigt :)
hihi samma för mig! Jag går typ runt och flina för mig själv hela dagarna och är typ jättevirrig hela tiden =P Folk måste tro att blivit helt knäpp ;P Hoppas det går fort nu! Känns som att dagarna bara kryper fram eftersom jag längtar så himla mycket.
Detta är ju värre än vad det var att vänta på julafton som barn!
Anonym användare
26 sep, 2011
Mamiilicous
Jaha okej, då kanske det var din avbokningstid som jag fick.. Ja jag har betalat in pengarna.
Pixel
Ja jag håller helt med dig. Dagarna har aldrig gått så långsamma som de gör just nu. Vill att det ska va 5 oktober nu! haha
Anonym användare
27 sep, 2011
jag ska gå till banken på fredag och betala. att betala med mina pengar känns härligt, jag hade nog aldrig lånat för en sådan sak...
och på onsdag nästa vecka kring 12 är jag så jävla nerknarkad och härlig och med TUTTAR! :D
Mamiilicious
Kvinna ·
27 sep, 2011
Miss V
Kvinna ·
27 sep, 2011
jag ska opas den 17 oktober på GPC..:) nervös!
Anonym användare
27 sep, 2011
Jag ska till Calle (Proforma) den 4e oktober och förstora brösten 450cc. Nån annan som ska dit den 4e?? :) I sånt fall kanske vi kan följas åt.
Jag tänker lägga rundt 500 ml i, bakom på bröstklinikken i Malmö. Kan se du skal hos Peter Tarnow, hur mycket funderer du på?