Vårblomma
Kvinna ·
23 mar, 2020
Operation april 2020
BröstförstoringKan inte se att någon tråd finns för oss som ska opereras i april. Jag ska opereras på Nordiska av Mattias Elmér 8/4. Var på konsultation 20/3 och kände mig så trygg med honom att jag direkt bokade operation första lediga tid trots att jag inte vet vilken storlek jag ska välja :) Han var tydlig med att jag inte behöver bestämma mig förrän operationsdagen, känns skönt att kunna vela lite fram och tillbaka ett par veckor till :D
Sortera efter
Klöverkatt
Kvinna ·
17 apr, 2020
Briannah
Kvinna ·
18 apr, 2020
KSK
Kvinna ·
18 apr, 2020
KSK: Jag ska ha det smalaste som finns för min bröstbredd och lägga i 280cc. Min kirurg sa att om man tar för smala så ser det ut som två små bollar på kroppen. Om det stämmer vet jag inte. ?
Vårblomma
Kvinna ·
18 apr, 2020
Hur går det för er som har opererat er i april? Jag har tid för op på torsdag den 23 april, slltså om 5 dagar. Nervöst men har läst på så mycket jag kan och med tanke på att jag fött barn för 20 år sedan, gått ner en del i vikt samt att jag närmar mig 50 år så är mina förväntningar åt det lägre hållet. Jag blir överlycklig om jag får fyllnad i de halvtomma påsar jag har idag och om lyftet gör att de kommer att sitta någorlunda högt upp. Min kirurg påstår att det kommer att bli superbra och att jag kommer att kunna ha en klänning med öppen rygg utan att behöva BH men jag är mer försiktigt positiv då jag inte ens kan tänka mig hur mina bröst kan se ut. ?
Briannah
Kvinna ·
18 apr, 2020
lindaaoo
Kvinna ·
18 apr, 2020
Chansa
Kvinna ·
20 apr, 2020
Anonym användare
21 apr, 2020
Astan
Kvinna ·
21 apr, 2020
Klöverkatt
Kvinna ·
21 apr, 2020
Briannah
Kvinna ·
21 apr, 2020
KSK
Kvinna ·
21 apr, 2020
Klöverkatt
Kvinna ·
21 apr, 2020
Spännande å skönt att ha fått det gjort. Både längtar å har ångest över smärtan efter å hur allt praktiskt ska fungera.
KSK
Kvinna ·
22 apr, 2020
Klöverkatt
Kvinna ·
22 apr, 2020
28/4 har jag op tid. Känns overkligt går åt mycket tid att tänka, läsa å kolla implantat å bröst
Briannah
Kvinna ·
23 apr, 2020
Klöverkatt
Kvinna ·
23 apr, 2020
Ooooh, idag är det alltså dags! Bröstlyft + förstoring kl 15. Känns overkligt.... Duschen med Descutan igår var inte så knölig som jag trodde, sista duschen här om någon timma.
nea_li
Kvinna ·
23 apr, 2020
Briannah
Kvinna ·
23 apr, 2020
KSK
Kvinna ·
23 apr, 2020
Spännande å skönt att ha fått det gjort. Både längtar å har ångest över smärtan efter å hur allt praktiskt ska fungera.
Har exakt samma känsla som du. Ena stunden pirrar det i magen av förväntan, men i nästa blir jag nästan yr för jag blir så nervös. När ska du opereras KSK?
Jag har också svårt att tänka på annat just nu. ??
Jag ska operera mig på Diamond plastikkirurgi i Örebro. Har valt runda, hette de high profile tro, 280cc. Tydligen skulle de pass min kropp bäst enligt kirurgen. Vad har du valt?