1xxx1
Kvinna ·
04 mar, 2023
Operation april/maj/juni 2023
BröstförstoringHej. Tänker att vi startar en tråd för oss som har OP i april/maj/juni. Ju fler vi är ju mer pepp kan vi ge. Vad ska ni göra? Byte? Förstoring? cc? Profil? Märke? Mm Jag ska byta mina 260cc mot 425/450cc Motiva ergonomix Full Profil. Här snurrar bröst, strl, implantat mm 24h/dygn.. Så mycket tankar och funderingar... vill bara att tiden ska gå och 24/4 är här :) Vad har ni för tankar och funderingar?
Sortera efter
Cassiopeja
Kvinna ·
16 maj, 2023
Sofiatia
Kvinna ·
18 maj, 2023
sys1234
Kvinna ·
18 maj, 2023
Nu sitter jag på mitt rum på vandrarhemmet, har precis tagit min första descutan-dusch. Imorgon är det dags, och jag är nervös som tusan fastän det är andra gången. Kanske särskilt därför, det blev ju inte rätt första gången. Jag får avlägga rapport när det är över sen.
Cassiopeja
Kvinna ·
18 maj, 2023
Nu sitter jag på mitt rum på vandrarhemmet, har precis tagit min första descutan-dusch. Imorgon är det dags, och jag är nervös som tusan fastän det är andra gången. Kanske särskilt därför, det blev ju inte rätt första gången. Jag får avlägga rapport när det är över sen.
Sofiatia
Kvinna ·
19 maj, 2023
Laritza
Kvinna ·
19 maj, 2023
LINAfina75
Kvinna ·
20 maj, 2023
Anonym användare
21 maj, 2023
sys1234
Kvinna ·
21 maj, 2023
Hej!
Jag har op nu 24 maj! Är väldigt tunn och liten så ska sätta mindre implantat som blir naturlig för min kroppsbyggnad så mellan 225-250cc tror jag vi slutligen landar på!
Någon som vet om det är ok att ta pollen medicin Kestin och ögondroppar Livostin? Känns så segt komma till operation helt röd i ögonen & snorig för allergi?
Ananasblomma2
Kvinna ·
21 maj, 2023
Här ligger jag på rummet efter operation imorse!
Ätit och druckit, ingen smärta än så länge men fortsatt lite trög i skallen efter narkosen. Hoppas att det ska gå bra vidare men har ju tackat nej till starkare morfin sedan innan samt är fullproppad med Ondansetron (mot illamående och kräkningar) så jag håller tummarna att det ska gå bra. Superväl bemött av alla och kände mig därför inte orolig när jag väl var här. Som sagt hoppas jag på ett fortsatt gott förlopp nu...
Sofiatia
Kvinna ·
21 maj, 2023
Cassiopeja
Kvinna ·
22 maj, 2023
Sofiatia
Kvinna ·
23 maj, 2023
Nu är det min tur imorgon! Ska snart upp och duscha, packa väskan och sedan boka en taxi som ska hämta mig imorgon förmiddag. Börjar bli lite nervös och funderar på vad jag ska äta kl 04:00 inatt ?… det blir nog havregrynsgröt. Ska vara på kliniken kl 12:30 så kommer vara rätt så hungrig.
Hur mår ni andra? Ni som nyligen opererat er - börjar ni kunna återgå till vardagen?
Jag blir sjukskriven i tre veckor pga tunga lyft i jobbet. Hur har ni gjort?
Elli67
Kvinna ·
23 maj, 2023
Nu är det min tur imorgon! Ska snart upp och duscha, packa väskan och sedan boka en taxi som ska hämta mig imorgon förmiddag. Börjar bli lite nervös och funderar på vad jag ska äta kl 04:00 inatt ?… det blir nog havregrynsgröt. Ska vara på kliniken kl 12:30 så kommer vara rätt så hungrig.
Hur mår ni andra? Ni som nyligen opererat er - börjar ni kunna återgå till vardagen?
sys1234
Kvinna ·
23 maj, 2023
Wemas
Kvinna ·
23 maj, 2023
Cassiopeja
Kvinna ·
23 maj, 2023
Opererades i april och enligt min klinik behöver man ha läkbh:n dygnet runt i 6 veckor och sedan nattetid 6 veckor men vad tänker ni om dagtid nu? Kan man gå utan bh vissa dagar? Har relativt små implantat. Eller behöver dem stöd ändå?
Wemas
Kvinna ·
23 maj, 2023
Opererades i april och enligt min klinik behöver man ha läkbh:n dygnet runt i 6 veckor och sedan nattetid 6 veckor men vad tänker ni om dagtid nu? Kan man gå utan bh vissa dagar? Har relativt små implantat. Eller behöver dem stöd ändå?
Ser att vi opererats på samma klinik. Alexander gjorde mina.
Du kan säkert gå kortare stunder utan bh (4 h kanske) men jag skulle ha mailat och frågat.
Jag fick bröstband direkt - fick du? Blev lite undrande till det…
LINAfina75
Kvinna ·
24 maj, 2023
sys1234
Kvinna ·
24 maj, 2023
Idag skulla vara min stora dag...
Fick samtal från kliniken i går efteemiddag, kirurgen är sjuk och måste ställa in operationen.... Sånt händer ju så klart, inget man kan göra något åt.
Men vilken kalldusch! Har lagt hela min sommarsemester här då jag måste vara hemma 4 veckor, har inte varit lätt att få ihop det med mitt arbete.
Nu ombokad til 19 september som va första lediga tiden men vet inte om det går att lösa med ledighet då.
Men men, dom kloka säger ju att där är någon mening med allt.
Här ligger jag på rummet efter operation imorse!
Ätit och druckit, ingen smärta än så länge men fortsatt lite trög i skallen efter narkosen. Hoppas att det ska gå bra vidare men har ju tackat nej till starkare morfin sedan innan samt är fullproppad med Ondansetron (mot illamående och kräkningar) så jag håller tummarna att det ska gå bra. Superväl bemött av alla och kände mig därför inte orolig när jag väl var här. Som sagt hoppas jag på ett fortsatt gott förlopp nu...