1xxx1
Kvinna ·
04 mar, 2023
Operation april/maj/juni 2023
BröstförstoringHej. Tänker att vi startar en tråd för oss som har OP i april/maj/juni. Ju fler vi är ju mer pepp kan vi ge. Vad ska ni göra? Byte? Förstoring? cc? Profil? Märke? Mm Jag ska byta mina 260cc mot 425/450cc Motiva ergonomix Full Profil. Här snurrar bröst, strl, implantat mm 24h/dygn.. Så mycket tankar och funderingar... vill bara att tiden ska gå och 24/4 är här :) Vad har ni för tankar och funderingar?
Sortera efter
Toni
Kvinna ·
23 mar, 2023
Toni
Kvinna ·
23 mar, 2023
1xxx1
Kvinna ·
23 mar, 2023
Hej!
Svullnaden kan vara brutal och jag tror faktiskt att du kommer känna dig nöjd efter. Op för 6 månader sen hos Patrik Höijer (love him). Först tyckte jag också att de var väldigt stora, men nu tycker jag nästan att det inte hade skadat med lite till haha. Nej men är svinnöjd!
Mitt högra implantat fastnade dock för högt upp så vi korrade det (ej en extra kostnad), inga konstigheter, inget tjafs. Utan han sa bara - det fixar vi!. Sagt och gjort. Inte lika omfattande operation men nu kan jag tydligt se igen hur mkt svullnaden ””förstorar” bröstet kontra det andra. Så ta det lugnt ❤️
Lusie
Kvinna ·
24 mar, 2023
IsoldeR
Kvinna ·
24 mar, 2023
Melros3
Kvinna ·
24 mar, 2023
IsoldeR
Kvinna ·
24 mar, 2023
Toni
Kvinna ·
25 mar, 2023
1xxx1
Kvinna ·
25 mar, 2023
Hej!
Jag ar 350 CC i vardera - Mentor Round Moderate Plus Profile.
Än så länge är jag bara med den vi mätte ut. Stödbh från Abecita som är en 70 E eller 75 E, båda mätte ut bra.
Det som är intressant är att min vän som har 420, det ser lika stort ut på henne som mina gör på mig. Så det handlar så mkt om ens egna kropp innan. Har en vän som har 320 och hennes ser mkt mindre ut än mina istället.
Så allt är så himla individuellt.
Hoppas att Infon hjälper.
1xxx1
Kvinna ·
25 mar, 2023
Har ni nå bra tips på förberedelse? Kanske nått man bör köpa eller ha med sig tex :)
Toni
Kvinna ·
25 mar, 2023
1xxx1
Kvinna ·
25 mar, 2023
Hej,
Jaaaa haha jag hade aldrig ett mål med en storlek då jag älskar att leva utan bh =) (Och tror inte jag visste min korrekta storlek innan heller). Så just nu är ju detta lite segt med alla dessa måsten kring bh under läkning men det är såklart för en good cause.
Men för mig har en storlek i bh aldrig betytt ngt och inte så relevant utan det "är var det är".
Så länge jag ser och tycker mina bröst passar till min kropp så är jag glad =)
Men om man har koll på storlekar så är det nog en indikation man kan gå på. När jag hörde att jag nu har E så lät det stort men det ser ju inte stort ut =)
Lustigt med det där men jag tänker att man inte ska stirra sig blind på siffror och bokstäver, utan ist gå efter vad som känns rätt och vad som passar dig! Och då när valet är rätt så kommer framtida bh shopping vara kul oavsett! <3
Jeq
Kvinna ·
25 mar, 2023
Nocki
Kvinna ·
25 mar, 2023
Nocki
Kvinna ·
25 mar, 2023
Toni
Kvinna ·
26 mar, 2023