1xxx1
Kvinna ·
04 mar, 2023
Operation april/maj/juni 2023
BröstförstoringHej. Tänker att vi startar en tråd för oss som har OP i april/maj/juni. Ju fler vi är ju mer pepp kan vi ge. Vad ska ni göra? Byte? Förstoring? cc? Profil? Märke? Mm Jag ska byta mina 260cc mot 425/450cc Motiva ergonomix Full Profil. Här snurrar bröst, strl, implantat mm 24h/dygn.. Så mycket tankar och funderingar... vill bara att tiden ska gå och 24/4 är här :) Vad har ni för tankar och funderingar?
Sortera efter
Saltis
Kvinna ·
26 mar, 2023
Saltis
Kvinna ·
26 mar, 2023
Hej!
Jag ar 350 CC i vardera - Mentor Round Moderate Plus Profile.
Än så länge är jag bara med den vi mätte ut. Stödbh från Abecita som är en 70 E eller 75 E, båda mätte ut bra.
Det som är intressant är att min vän som har 420, det ser lika stort ut på henne som mina gör på mig. Så det handlar så mkt om ens egna kropp innan. Har en vän som har 320 och hennes ser mkt mindre ut än mina istället.
Så allt är så himla individuellt.
Hoppas att Infon hjälper.
1xxx1
Kvinna ·
26 mar, 2023
Hejjhejj
Kvinna ·
27 mar, 2023
1xxx1
Kvinna ·
27 mar, 2023
1xxx1
Kvinna ·
27 mar, 2023
Hej allihopa! Har föjt era inlägg ett tag och tänkte att nu fixar jag ett eget konto så jag kan vara med :)
Jag ska operera mig på nordiska kliniken den 20 april. ÄR SÅ JÄVLA NERVÖS!! sover och drömmer så konstiga drömmar. Har aldrig opererat mig förut så därav min skräckblandade förtjusning.
Elli67
Kvinna ·
27 mar, 2023
Elli67
Kvinna ·
27 mar, 2023
Hej allihopa! Har föjt era inlägg ett tag och tänkte att nu fixar jag ett eget konto så jag kan vara med :)
Jag ska operera mig på nordiska kliniken den 20 april. ÄR SÅ JÄVLA NERVÖS!! sover och drömmer så konstiga drömmar. Har aldrig opererat mig förut så därav min skräckblandade förtjusning.
Stinadosan
Kvinna ·
27 mar, 2023
Sofiatia
Kvinna ·
27 mar, 2023
Lusie
Kvinna ·
29 mar, 2023
Elli67
Kvinna ·
29 mar, 2023
Haha alltsååå jag börjar tveka på storleken nu… gjorde ristestet igår efter 14 dagar och ba SHIT VAD STORT??? Så nu har jag stress över om det kommer bli för stort för min kropp haha… (har varit på 2 konsultationer senaste där jag kommit fram till 400 på båda..) vet inte om jag ska köra ytterligare en konsultation ?
Lusie
Kvinna ·
29 mar, 2023
Elli67
Kvinna ·
29 mar, 2023
Haha ja alltså i en tight tröja blir det ”BOOOM här kommer jag med med två sillisar” ? i en vanlig t-shirt som inte smiter åt runt kroppen skulle nog ingen som inte känner mig se att jag gjort något ? Men jag undrar hur väl ristestet stämmer med resultatet sen ?
Lusie
Kvinna ·
29 mar, 2023
Elli67
Kvinna ·
29 mar, 2023
Åh ja tack för peppen ? jag är ju ganska lång och alla kirurger (3 st) har sagt att min långa kropp kommer svälja en hel del av storleken. Alla har rekommenderat ca 380 om dom skulle får fria tyglar till att göra i proportion till min kropp. Jag ska ha ergonomix full. Såg att du har ergonomix nu. Vet du vilken projektion du har?
Lusie
Kvinna ·
30 mar, 2023
sys1234
Kvinna ·
30 mar, 2023
Presley
Kvinna ·
30 mar, 2023
Hejjhejj
Kvinna ·
31 mar, 2023
Hej! Hänger på här med trots att jag inte fått op tid än utan bara återbesök 26 april, hade konsultation förra året och skulle opereras i maj då men fick avboka. Men nu ska jag dit igen för att gå igenom vad vi bestämde förra gången. Ska byta implantat. Opererades 2013 sist och har 450 mentor mp. Ammat två barn sen dess och för att fyllas ut ska jag ha 625 motiva.
Redan sjukt nervös. Konsekvenstänket har ökat en aning sen barnen kom.. haha. Hopps på att få tid i maj/juni senast!!