Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
LT123

LT123

Kvinna ·

Operation i November 2017, någon mer?

Bröstförstoring

Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.

1185

Sortera efter

LT123

LT123

Kvinna ·

Ketlin skrev:

Så nu är framme vid cliniken och väntar på att allt ska börja :) så pirrigt och spännande och nervöst på samma gång ;).
Lycka till LT123 och andra som också ska opereras idag!

Åhh är du redan på kliniken?! Själv vaknade jag precis ska åka till kliniken om drygt en timme. Lycka till idag :)
Gilla
Joxie

Joxie

Kvinna ·

Lycka till nu, alla ni som ska op:a er idag :)
Gilla
Proudmoore

Proudmoore

Kvinna ·

Lycka till idag tjejer!! :D
Gilla
Boobso

Boobso

Kvinna ·

Lycka till tjejer!
Gilla
RubyRose

RubyRose

Kvinna ·

Jaaa, lycka till, till alla oss som opererar sig idag. På väg nu, 12.30 har jag tid :)
Gilla
LT123

LT123

Kvinna ·

Ligger på kliniken med dropp nu. Väntar på min tur att operera mig :D
Gilla
CarGirl

CarGirl

Kvinna ·

Stort lycka till alla som ska opereras idag, vi väntar med spänning på era uppdateringar! :)
Gilla
Ailosliv

Ailosliv

Kvinna ·

Lycka till allesammans! Nära till bröst nu! :D
Gilla
Tuttlisaan

Tuttlisaan

Kvinna ·

Joxie, har också en super obekväm känsla i mitt vänstra bröst. Det drar typ i bröstvårtan, svårt att förklara men det är väldigt obehagligt. Hoppas inte jag håller på att få kapselbildning bara D:
Gilla
Joxie

Joxie

Kvinna ·

Tuttlisaan skrev:

Joxie, har också en super obekväm känsla i mitt vänstra bröst. Det drar typ i bröstvårtan, svårt att förklara men det är väldigt obehagligt. Hoppas inte jag håller på att få kapselbildning bara D:

Precis, det känns som om något sitter fast/drar på insidan! En jättejobbig känsla :( Undra just hur kapselbildning känns...
Gilla
LT123

LT123

Kvinna ·

Blev opererad klockan 12, vaknade klockan 14 och har i princip sovit sedan dess, är så himla trött. Men allt har gått bra och alla är så trevliga och snälla!! Är så lycklig :D
Gilla
SS81

SS81

Kvinna ·

LT123 skrev:

Blev opererad klockan 12, vaknade klockan 14 och har i princip sovit sedan dess, är så himla trött. Men allt har gått bra och alla är så trevliga och snälla!! Är så lycklig :D

Åh vad härligt att höra att allt gått bra :). Grattis till brösten! ;)
Gilla
Proudmoore

Proudmoore

Kvinna ·

LT123 Vad skönt att allt gått bra för dig! :D Stort grattis till dina nya bröst!
Gilla
SS81

SS81

Kvinna ·

Proudmoore skrev:

LT123
Vad skönt att allt gått bra för dig! :D Stort grattis till dina nya bröst!

Imorgon är det din tur ser jag :)
Gilla
Boobso

Boobso

Kvinna ·

LT123 skrev:

Åh vad skönt att allt verkat gått bra! Visst blir man lycklig! :) Passa på att vila nu! Kram
Gilla
Joxie

Joxie

Kvinna ·

LT123: härligt att allt gick bra! :)
Gilla
Proudmoore

Proudmoore

Kvinna ·

SS81 skrev:

Proudmoore skrev:

LT123
Vad skönt att allt gått bra för dig! :D Stort grattis till dina nya bröst!

Imorgon är det din tur ser jag :)

Jaa det stämmer bra det :D är så förväntansfull!
Gilla
Boobso

Boobso

Kvinna ·

Jag hade min OP i måndags. Jag kan sova och ligga lätt på sidan. Superskönt! Jag har inte haft jätte ont någon gång. Jag måste haft riktig tur. Jag ska dra ner på morfintabletterna nu och köra på alvedon. Jag mår nämligen illa och jag tror det är pga. Citadonen. Hoppas ni andra mår bra. Kram
Gilla
Mammatax

Mammatax

Kvinna ·

Boobso skrev:

Jag hade min OP i måndags. Jag kan sova och ligga lätt på sidan. Superskönt! Jag har inte haft jätte ont någon gång. Jag måste haft riktig tur. Jag ska dra ner på morfintabletterna nu och köra på alvedon. Jag mår nämligen illa och jag tror det är pga. Citadonen.

Hoppas ni andra mår bra. Kram

Jhej hej! Skönt att du inte haft så ont! Brösten känns in rör mig, eller klart de e ont och spänner , men ryggen e fan det värsta efter allt liggande på rygg. Hur mkt rör du dig hemma om dagarna? Tycker de e svårt att veta hur myvket man ska ligga o vila och hur mkt man ska gå runt för att blodet ska cirkulera. Gick ut fem min idag, en pensionär som ca ute med sin hund stannade för att titta på mig, haha. Han undrade nog vad det var för Scengångare som va ute :)
Gilla
Boobso

Boobso

Kvinna ·

Mammatax skrev:

Boobso skrev:

Jag hade min OP i måndags. Jag kan sova och ligga lätt på sidan. Superskönt! Jag har inte haft jätte ont någon gång. Jag måste haft riktig tur. Jag ska dra ner på morfintabletterna nu och köra på alvedon. Jag mår nämligen illa och jag tror det är pga. Citadonen.

Hoppas ni andra mår bra. Kram

Jhej hej! Skönt att du inte haft så ont! Brösten känns in rör mig, eller klart de e ont och spänner , men ryggen e fan det värsta efter allt liggande på rygg. Hur mkt rör du dig hemma om dagarna? Tycker de e svårt att veta hur myvket man ska ligga o vila och hur mkt man ska gå runt för att blodet ska cirkulera. Gick ut fem min idag, en pensionär som ca ute med sin hund stannade för att titta på mig, haha. Han undrade nog vad det var för Scengångare som va ute :)

Jag försöker röra på mig en del i hemmet men som sagt jag mår illa om jag anstränger mig för mycket. Men smärta i brösten har jag inte. Visst känner jag om jag gör vissa rörelser med armarna. Men jag kan ligga lite på sidorna så det är skönt. Jag märker att man har kass cirkulation i kroppen då jag fryser så mycket. Ligger och sover med strumpor och ett täcke + filt, haha. Men jag ska börja jobba på måndag och jag tror jag kommer fixa det utan problem (kontorsarbete).
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem