LT123
Kvinna ·
Operation i November 2017, någon mer?
Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.
Sortera efter

LT123
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·

Proudmoore
Kvinna ·

Boobso
Kvinna ·

RubyRose
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·

CarGirl
Kvinna ·

Ailosliv
Kvinna ·

Tuttlisaan
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·
Joxie, har också en super obekväm känsla i mitt vänstra bröst. Det drar typ i bröstvårtan, svårt att förklara men det är väldigt obehagligt. Hoppas inte jag håller på att få kapselbildning bara D:

LT123
Kvinna ·

SS81
Kvinna ·
Blev opererad klockan 12, vaknade klockan 14 och har i princip sovit sedan dess, är så himla trött. Men allt har gått bra och alla är så trevliga och snälla!! Är så lycklig :D

Proudmoore
Kvinna ·

SS81
Kvinna ·
LT123
Vad skönt att allt gått bra för dig! :D Stort grattis till dina nya bröst!

Boobso
Kvinna ·
Blev opererad klockan 12, vaknade klockan 14 och har i princip sovit sedan dess, är så himla trött. Men allt har gått bra och alla är så trevliga och snälla!! Är så lycklig :D

Joxie
Kvinna ·

Proudmoore
Kvinna ·
LT123
Vad skönt att allt gått bra för dig! :D Stort grattis till dina nya bröst!
Imorgon är det din tur ser jag :)

Boobso
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·
Jag hade min OP i måndags. Jag kan sova och ligga lätt på sidan. Superskönt! Jag har inte haft jätte ont någon gång. Jag måste haft riktig tur. Jag ska dra ner på morfintabletterna nu och köra på alvedon. Jag mår nämligen illa och jag tror det är pga. Citadonen.
Hoppas ni andra mår bra. Kram

Boobso
Kvinna ·
Jag hade min OP i måndags. Jag kan sova och ligga lätt på sidan. Superskönt! Jag har inte haft jätte ont någon gång. Jag måste haft riktig tur. Jag ska dra ner på morfintabletterna nu och köra på alvedon. Jag mår nämligen illa och jag tror det är pga. Citadonen.
Hoppas ni andra mår bra. Kram
Jhej hej! Skönt att du inte haft så ont! Brösten känns in rör mig, eller klart de e ont och spänner , men ryggen e fan det värsta efter allt liggande på rygg. Hur mkt rör du dig hemma om dagarna? Tycker de e svårt att veta hur myvket man ska ligga o vila och hur mkt man ska gå runt för att blodet ska cirkulera. Gick ut fem min idag, en pensionär som ca ute med sin hund stannade för att titta på mig, haha. Han undrade nog vad det var för Scengångare som va ute :)
Så nu är framme vid cliniken och väntar på att allt ska börja :) så pirrigt och spännande och nervöst på samma gång ;).
Lycka till LT123 och andra som också ska opereras idag!