LT123
Kvinna ·
Operation i November 2017, någon mer?
Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.
Sortera efter

Joxie
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·
Så kul att kunna följas åt allihopa och dela tankar och tips. Själv opereras jag om två dagar, på onsdag! Längtar så mycket men nervositeten börjar komma nu..

Mammatax
Kvinna ·
Skönt att höra att det har gått bra för er idag Boobso och Mammatax :) Hoppas det fortsätter i samma takt!
Tack det hoppas jag med!
Jag funderar dock på hur man ska kunna sova på rygg, har heeeeela mitt liv legat på magen , och när jag va höggravid på sidan. Kan bli spännande detta... hahah
Bullar man upp med lite kuddar (soffan är perfekt) då jag ligga lite på sniskan och det är skönt! Jag är ingen ryggliggare heller få jag älskar att sova på sidan.
Kl 01 ska jag ta min morfintablett (var 12:e timme).
Smärtat är helt klart mildare än vad jag trodde. Hoppas ni andra tjejer inte behöver få allt för ont. Alla är vi olika men jag håller tummarna för alla er.
[/ om hem för Två timmar sen. La mig i soffan, men kom inte upp när ja skulle resa mig, fick ropa på dottern som fick hjälpa mig, haha. På kliniken var det ju höj och sänkbar säng. Tur vi har en Sån i vårt gästrum, får nog sova där några dagar!
Mammatax
Kvinna ·
Vad skönt att allt gått bra för er tjejer! :D själv har jag några dagar kvar (på fredag). Känner mig så nervös nu! Är typ rädd att jag fysiskt inte tar mig till kliniken pga min nervositet.
Jag frågade till och med på konsultationen om jag kan få lugnande innan jag kommer in på kliniken. Haha känner jag mig själv rätt kommer jag vara sååå nervös!
Hur var de för er? Var ni nervösa eller rädda på op dagen? Hur hanterar ni nervositeten?
De kanske bara är jag som är så extremt nervös haha ;)

Mammatax
Kvinna ·
Uääääh, det knastrar från mitt högra bröst! Det är luft kvar där inne sedan operationen och det knastrar när man trycker lite på ovansidan :P
Haha jag med Joxie! Knastrat och bubblar lite. Men tydligen ska det vara normalt läste jag.

Mammatax
Kvinna ·
Jag kom och tänka på om man tar något blodprov innan OP? Får nästan ringa till kliniken och kolla i dag. Det brukar ju vara standard när man gör andra operationer tänker jag. Har i alla fall inte fått någon info om att det ska göras :-)

RubyRose
Kvinna ·

Evolina
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·
Hej tjejer, tack för era fina kommentarer
Operationen gick bra, fick in den storleken ja ville ha :D
Sövningen var himla spännande o inte alls så farligt som jag trott!
Var däremot rätt obehagligt när ja vakna på uppvaket, skakade och frös väldigt mycket, blev även lite chockad av smärtan o kunde inte hålla tillbaka tårarna..
men nu ligger ja på rummet o ser på tv med min sambo som tar hand om mig, fått jätte god mat och coca cola.
Vill önska alla lycka till som har op kommande dagar :)

Boobso
Kvinna ·
Var däremot rätt obehagligt när ja vakna på uppvaket, skakade och frös väldigt mycket, blev även lite chockad av smärtan o kunde inte hålla tillbaka tårarna..
men nu ligger ja på rummet o ser på tv med min sambo som tar hand om mig, fått jätte god mat och coca cola.
Vill önska alla lycka till som har op kommande dagar :)

Evolina
Kvinna ·
men nu ligger ja på rummet o ser på tv med min sambo som tar hand om mig, fått jätte god mat och coca cola.Vill önska alla lycka till som har op kommande dagar :)
Jag fryser också alltid när jag vaknar upp ur narkos. Jobbigt att du hade så ont! Tur att det finns lite starkare smärtstillande på klinkerna

Evolina
Kvinna ·
men nu ligger ja på rummet o ser på tv med min sambo som tar hand om mig, fått jätte god mat och coca cola.Vill önska alla lycka till som har op kommande dagar :)
Vad kul att allt verkade gå bra! Skönt att få vara hemma. Har du kikat lite på brösten än? :) har du mycket ont nu?

LT123
Kvinna ·
Så kul att kunna följas åt allihopa och dela tankar och tips. Själv opereras jag om två dagar, på onsdag! Längtar så mycket men nervositeten börjar komma nu..
Åh i morgon är det din tur, Wiho!! Lycka till!’

SS81
Kvinna ·
Min tur imorgon, börjar bli lite nervös :). Kl 07:45 ska jag vara där.
Äntligen är det min tur också imorgon, klockan 10:00 ska jag vara på kliniken! Hur känns det? :)

Boobso
Kvinna ·
Vad kul att allt verkade gå bra! Skönt att få vara hemma. Har du kikat lite på brösten än? :) har du mycket ont nu?
Ja verkligen skönt att allt gick bra!
Är dock inte hemma ännu, bor en bit härifrån så valde att stanna över natten, skönt att kunna sova o veta att de hela tiden finns en sköterska som är här för att ta hand om oss nyopade..
Hehe klart jag har tjuvkikat lite, svårt att se hur dom ser ut när man bara kan kolla uppifrån dock. Men sambon tycker dom ser jätte fina ut (och stora hehe) så de känns bra än sålänge :)
Har väldigt ont fortfarande, speciellt när man andas.. men fortfarande en smärta man överlever :)

LT123
Kvinna ·
Min tur imorgon, börjar bli lite nervös :). Kl 07:45 ska jag vara där.
Äntligen är det min tur också imorgon, klockan 10:00 ska jag vara på kliniken! Hur känns det? :)
Åh äntligen är det din tur imorgon! Är så nyfiken på dina blivande Tuvebröst :). Vill veta så mycket som möjligt sen när du är i form för att berätta. Nästa vecka ska jag vara där ju :)

SS81
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·

Ketlin
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·
LT123 stort lycka till idag!! Hoppas allt går jättebra och du känner dig nöjd efteråt :).
Samma till alla er andra som ska opereras idag!
Visar 401 till 420 av total 1185 objekt