countess
Kvinna ·
27 aug, 2017
Operation i oktober 2017, någon mer? :)
BröstförstoringHej på er! Precis som rubriken lyder ska jag opereras i Oktober, på reformkliniken hos Tuve Mårtensson! Jag ska antagligen lägga i Motiva 650 cc corsé. Någon mer som har planerad operation i Oktober? Hade varit extra kul om det var någon som också ska till Tuve! Tänkte att vi kanske kunde bolla lite tankar, kanske bara få prata av sig om operationen och följa varann i resan till våra nya bröst! Tror att de runt omkring mig börjar tröttna på allt tuttprat nu haha :) Kram på er!
Sortera efter
dinadina
Kvinna ·
08 okt, 2017
dinadina
Kvinna ·
08 okt, 2017
countess
Kvinna ·
08 okt, 2017
Novastar
Kvinna ·
08 okt, 2017
Novastar, åh va spännande! :D hoppas att tiden går fort det sista nu då!
Jag har med gjort ett akutsnitt, och jag tyckte att snittet va värre efteråt än detta. Jag kunde ju knappt använda magen över huvudtaget efter snittet, men det kan man ju göra nu. Så första dagarna fick jag fokusera på att bara använda magmusklerna och inte stötta på armarna, Så gick det bra :) nu kan jag hjälpa till lite med armarna utan att det gör ont!
Novastar
Kvinna ·
08 okt, 2017
Bellie
Kvinna ·
08 okt, 2017
Tuttlisaan
Kvinna ·
08 okt, 2017
countess
Kvinna ·
08 okt, 2017
Novastar, åh va spännande! :D hoppas att tiden går fort det sista nu då!
Jag har med gjort ett akutsnitt, och jag tyckte att snittet va värre efteråt än detta. Jag kunde ju knappt använda magen över huvudtaget efter snittet, men det kan man ju göra nu. Så första dagarna fick jag fokusera på att bara använda magmusklerna och inte stötta på armarna, Så gick det bra :) nu kan jag hjälpa till lite med armarna utan att det gör ont!
Okej vad skönt att höra! Har varit så rädd hur jag ska komma upp ur sängen men antar att allt är 100ggr bättre än efter man är snitt. Och som du säger så kan man använda magmusklerna i början.
Kunde jag vara ute och promenera över 2 km, 4 dagar efter snittet så ska jag väl överleva detta. Hoppas jag :(
countess
Kvinna ·
08 okt, 2017
Vaneve
Kvinna ·
08 okt, 2017
Någon mer som ska opereras denna veckan? Jag ska opereras imorgon, längtar!!
dinadina
Kvinna ·
08 okt, 2017
Tjejer, tjejer, tjejer!!! Inte för att låta som en skrytmåns eller så, kan vi inte bara ha en tyst minut för mitt mellanrum som blivit såååå mycket bättre av att byta implantat?!?! P Haha! Kolla min nya bild, helt sjukt :-) så glad.
Hoppas verkligen det utvecklas i samma riktning o allt går bra nu för oss allihop :P
dinadina
Kvinna ·
08 okt, 2017
Jag ska också opereras imorgon! Sååå nervös och förväntansfull. Vet inte ens om jag har förstått detta än? Just nu är jag mest rädd för smärtan efteråt. Eftersom jag inte gjort detta tidigare vet jag ju inte vad jag ska vänta mig. Allas upplevelser verkar också olika. Jag tänker nog bara föreställa mig det värsta, så kan det bara bli bättre, haha.
Vaneve
Kvinna ·
08 okt, 2017
Jag ska också opereras imorgon! Sååå nervös och förväntansfull. Vet inte ens om jag har förstått detta än? Just nu är jag mest rädd för smärtan efteråt. Eftersom jag inte gjort detta tidigare vet jag ju inte vad jag ska vänta mig. Allas upplevelser verkar också olika. Jag tänker nog bara föreställa mig det värsta, så kan det bara bli bättre, haha.
Åh va roligt, känner samma här känns helt overkligt! Är dock inte nervös över själva operationen den känner jag mig mer taggad för haha, ja är liiite nojjig över att det kanske inte blir ett så bra resultat som jag har tänkt mig, men som jag sagt innan det kan inte bli värre än vad det är nu, ska bli kul o få höra mer från dig o hur din op har gått!
Tuttsara
Kvinna ·
08 okt, 2017
Åh va roligt, känner samma här känns helt overkligt! Är dock inte nervös över själva operationen den känner jag mig mer taggad för haha, ja är liiite nojjig över att det kanske inte blir ett så bra resultat som jag har tänkt mig, men som jag sagt innan det kan inte bli värre än vad det är nu, ska bli kul o få höra mer från dig o hur din op har gått!
Jag känner tvärt om jag! Nervös inför op, taggad för resultatet. Känner också att det knappast kan bli värre än vad jag har nu ändå.
Detsamma! Jag opereras tidigt på morgonen, när har du operationstid? :)
Tuttlisaan
Kvinna ·
09 okt, 2017
dinadina
Kvinna ·
09 okt, 2017
Lillafrur
Kvinna ·
09 okt, 2017
340ergonomix
Kvinna ·
09 okt, 2017
dinadina
Kvinna ·
09 okt, 2017
skutte
Kvinna ·
09 okt, 2017
Jag ska egentligen opereras den 15e November men ska eventuellt flytta fram operationen till i slutet av Oktober! Är så längtansfull och bara vill få det överstökat. Operationen är betald men jag velar lite mellan storlek... Finns bilder på min sida från konsultationen hos Jörg Bohn på Citadellkliniken i Landskrona :)