countess
Kvinna ·
27 aug, 2017
Operation i oktober 2017, någon mer? :)
BröstförstoringHej på er! Precis som rubriken lyder ska jag opereras i Oktober, på reformkliniken hos Tuve Mårtensson! Jag ska antagligen lägga i Motiva 650 cc corsé. Någon mer som har planerad operation i Oktober? Hade varit extra kul om det var någon som också ska till Tuve! Tänkte att vi kanske kunde bolla lite tankar, kanske bara få prata av sig om operationen och följa varann i resan till våra nya bröst! Tror att de runt omkring mig börjar tröttna på allt tuttprat nu haha :) Kram på er!
Sortera efter
Wimmsan
Kvinna ·
09 okt, 2017
Vaneve
Kvinna ·
09 okt, 2017
dinadina
Kvinna ·
09 okt, 2017
skutte
Kvinna ·
10 okt, 2017
Vaneve
Kvinna ·
10 okt, 2017
Novastar
Kvinna ·
10 okt, 2017
Bellie
Kvinna ·
10 okt, 2017
dinadina
Kvinna ·
10 okt, 2017
Hur var det nu med dusch efter op.? Det var olika från olika kliniker förstod jag det som.
Men vad gäller för er som opas på Citadell?
dinadina
Kvinna ·
10 okt, 2017
Åh dinadina, såg precis dina bilder. Vilken skillnad! Grattis, vad kul! Jag får se om jag också vågar mig på att lägga ut före-/efterbild sen.
Nu sitter jag och väntar på min skjuts hem från kliniken! Har verkligen mått bättre än väntat ända sedan uppvaket. Smärtan har inte alls varit ett problem, lite öm bara men det är allt. Det värsta var helt klart illamåendet och yrseln jag hade hela dagen igår.
Jag kunde inte vara mer nöjd med brösten heller. Av vad jag kan se nu så är de superfina. Det ena bröstet är dock betydligt mer svullet än det andra, men det är inget onormalt. Så nöjd med Proforma som klinik också, varenda en som jobbat här är helt underbara. Jag har blivit behandlad mer än väl.
Lillafrur
Kvinna ·
10 okt, 2017
Vaneve
Kvinna ·
10 okt, 2017
Åh dinadina, såg precis dina bilder. Vilken skillnad! Grattis, vad kul! Jag får se om jag också vågar mig på att lägga ut före-/efterbild sen.
Nu sitter jag och väntar på min skjuts hem från kliniken! Har verkligen mått bättre än väntat ända sedan uppvaket. Smärtan har inte alls varit ett problem, lite öm bara men det är allt. Det värsta var helt klart illamåendet och yrseln jag hade hela dagen igår.
Jag kunde inte vara mer nöjd med brösten heller. Av vad jag kan se nu så är de superfina. Det ena bröstet är dock betydligt mer svullet än det andra, men det är inget onormalt. Så nöjd med Proforma som klinik också, varenda en som jobbat här är helt underbara. Jag har blivit behandlad mer än väl.
Tack vaneve, känner mig supernöjd redan nu och då är dom ändå långt ifrån färdiga, skönt att det gick bra för dig!
Hade vart kul o se bild på ditt resultat och jag hoppas att läkningen kommer gå bra för dig :)
Vaneve
Kvinna ·
10 okt, 2017
dinadina
Kvinna ·
10 okt, 2017
Jag har laddat upp en bild även i silvergalleriet nu. Kände att jag vågade mig på det, haha!
Novastar
Kvinna ·
10 okt, 2017
Fritjof
Kvinna ·
10 okt, 2017
Tuttlisaan
Kvinna ·
10 okt, 2017
Tuttlisaan
Kvinna ·
10 okt, 2017