countess
Kvinna ·
27 aug, 2017
Operation i oktober 2017, någon mer? :)
BröstförstoringHej på er! Precis som rubriken lyder ska jag opereras i Oktober, på reformkliniken hos Tuve Mårtensson! Jag ska antagligen lägga i Motiva 650 cc corsé. Någon mer som har planerad operation i Oktober? Hade varit extra kul om det var någon som också ska till Tuve! Tänkte att vi kanske kunde bolla lite tankar, kanske bara få prata av sig om operationen och följa varann i resan till våra nya bröst! Tror att de runt omkring mig börjar tröttna på allt tuttprat nu haha :) Kram på er!
Sortera efter
countess
Kvinna ·
10 okt, 2017
Vaneve
Kvinna ·
10 okt, 2017
Vaneve och Dinadina, va fina bröst ni har fått, grattis!! Hur mår ni nu? :)
Mitt återbesök gick bra! Jag behöver ha bröstband endast på natten nu, för att förhindra att de glider upp eller utåt, så skönt att slippa ha det på dagarna!!
Ingen massage behövs för de är såpass rörliga, och mitt högra bröst glider inte lika långt ner längre, börjar sätta sig på plats! Tuve va inte orolig för att det inte skulle bli bra heller, han va nöjd med sitt arbete haha :D
Jag hade inga synliga stygn som behövde tas och ärren är redan fina!
Jag mår egentligen ganska så bra nu, är stel på morgonen och när jag suttit ner en längre stund. Har mest ont av min bh som sitter så förbannat hårt runt om, men tänkte köpa mer skavsårsplåster och sätta där den trycker som mest. Har börjat få tillbaka känseln i brösten nu med :)
Lillafrur
Kvinna ·
11 okt, 2017
Anonym användare
11 okt, 2017
Anonym användare
11 okt, 2017
dinadina
Kvinna ·
11 okt, 2017
Vaneve och Dinadina, va fina bröst ni har fått, grattis!! Hur mår ni nu? :)
Mitt återbesök gick bra! Jag behöver ha bröstband endast på natten nu, för att förhindra att de glider upp eller utåt, så skönt att slippa ha det på dagarna!!
Ingen massage behövs för de är såpass rörliga, och mitt högra bröst glider inte lika långt ner längre, börjar sätta sig på plats! Tuve va inte orolig för att det inte skulle bli bra heller, han va nöjd med sitt arbete haha :D
Jag hade inga synliga stygn som behövde tas och ärren är redan fina!
Jag mår egentligen ganska så bra nu, är stel på morgonen och när jag suttit ner en längre stund. Har mest ont av min bh som sitter så förbannat hårt runt om, men tänkte köpa mer skavsårsplåster och sätta där den trycker som mest. Har börjat få tillbaka känseln i brösten nu med :)
Vaneve
Kvinna ·
11 okt, 2017
Bellie
Kvinna ·
11 okt, 2017
countess
Kvinna ·
11 okt, 2017
Lillafrur
Kvinna ·
11 okt, 2017