countess
Kvinna ·
27 aug, 2017
Operation i oktober 2017, någon mer? :)
BröstförstoringHej på er! Precis som rubriken lyder ska jag opereras i Oktober, på reformkliniken hos Tuve Mårtensson! Jag ska antagligen lägga i Motiva 650 cc corsé. Någon mer som har planerad operation i Oktober? Hade varit extra kul om det var någon som också ska till Tuve! Tänkte att vi kanske kunde bolla lite tankar, kanske bara få prata av sig om operationen och följa varann i resan till våra nya bröst! Tror att de runt omkring mig börjar tröttna på allt tuttprat nu haha :) Kram på er!
Sortera efter
Vildängel
Kvinna ·
31 okt, 2017
Passionsfrukt
Kvinna ·
01 nov, 2017
Vildängel
Kvinna ·
01 nov, 2017
Vildängel -jag har lagt upp bild på hur mina ärr ser ut (3 veckor efter op) om du vill se. Dina bröst ser ju ut att bli jättefina!
Nu har jag börjat nojja mig att jag valde för litet.. Fast utan kläder känns det jättebra å ville ju ha små, suck, men tror ni att det kommer kännas bättre när man kan ha lite andra bh-ar än läkningsbhn? Vet inte vad jag ville med detta, lite pepp tror jag :-) När fick ni börja använda bh-n (fick en Freya) efter läkningsbhn?
Vildängel
Kvinna ·
01 nov, 2017
Sassabrassa
Kvinna ·
01 nov, 2017
Tuttlisaan
Kvinna ·
01 nov, 2017
Caerr1234
Kvinna ·
01 nov, 2017
Tuttlisaan
Kvinna ·
01 nov, 2017
Fiddelie
Kvinna ·
01 nov, 2017
Vildängel
Kvinna ·
01 nov, 2017
Boobietrap
Kvinna ·
01 nov, 2017
Caerr1234
Kvinna ·
02 nov, 2017
Fiddelie
Kvinna ·
02 nov, 2017
Passionsfrukt
Kvinna ·
02 nov, 2017
Passionsfrukt: Förlåt om jag tränger mig på men såg att du har opererat dig på Nordiska! Fick du tillagt att du INTE ska tejpa ärren efter återbesök?? Jag hade fått ett papper hem efter op som det stod att man ska tejpa i 3 månader osv, men på mitt återbesök sa sköterskan att dom har slutat att säga att man ska tejpa, armhålorna i mitt fall. Är så förvirrad :o
Boobietrap
Kvinna ·
02 nov, 2017
Passionsfrukt: Förlåt om jag tränger mig på men såg att du har opererat dig på Nordiska! Fick du tillagt att du INTE ska tejpa ärren efter återbesök?? Jag hade fått ett papper hem efter op som det stod att man ska tejpa i 3 månader osv, men på mitt återbesök sa sköterskan att dom har slutat att säga att man ska tejpa, armhålorna i mitt fall. Är så förvirrad :o
De sa till mig på återbesöket att jag skulle byta tejpen var 10:e-12:e dag. Kommer inte ihåg hur länge dock..Men sen skulle jag ha sån där silikongel. Vad har de sagt till er andra?
Koriander
Kvinna ·
02 nov, 2017
Googlade lite på detta och verkar som att anledningen till att man inte behöver tejpa i armhålorna är för att det är ett naturligt veck och att det kommer att läka fint ändå, plus att man svettas osv. Försöker få tag i Patrik men det är helt omöjligt.Passionsfrukt: Förlåt om jag tränger mig på men såg att du har opererat dig på Nordiska! Fick du tillagt att du INTE ska tejpa ärren efter återbesök?? Jag hade fått ett papper hem efter op som det stod att man ska tejpa i 3 månader osv, men på mitt återbesök sa sköterskan att dom har slutat att säga att man ska tejpa, armhålorna i mitt fall. Är så förvirrad :o
De sa till mig på återbesöket att jag skulle byta tejpen var 10:e-12:e dag. Kommer inte ihåg hur länge dock..Men sen skulle jag ha sån där silikongel. Vad har de sagt till er andra?
Boobietrap
Kvinna ·
02 nov, 2017
Googlade lite på detta och verkar som att anledningen till att man inte behöver tejpa i armhålorna är för att det är ett naturligt veck och att det kommer att läka fint ändå, plus att man svettas osv. Försöker få tag i Patrik men det är helt omöjligt.
Har du mailat eller ringt honom? Jag mailade i måndags och har fortfarande inte fått svar...väldigt märkligt
Caerr1234
Kvinna ·
03 nov, 2017
Hej tjejer! Opererades idag men det gick inte som väntat direkt, blödde jätte mycket under op så har nu två drän som jag ska ha tills imorgon. Känns inte sådär jättekul och är lite små nervös att det ska fortsätta blöda.
Tuttlisaan
Kvinna ·
03 nov, 2017
Caerr1234
Kvinna ·
03 nov, 2017
Caerr1234: det går mycket bättre! Dränen är borta som tur är och jag blöder inte längre. Har naturligtvis ont och så men mår mycket bättre nu än vad jag gjorde efter första op, klarar till och med att resa på mig själv, det kunde jag inte då haha! Naturligtvis tråkigt att det blev komplikationer under op men det var ju skönt att det hände under operationen och inte efteråt så dom skulle behövt öppna igen :)
Vildängel jag la upp två st nu. Vet inte hur det där med brons och silver fungerar men antar du kan se de även fast jag la de som brons?:)Lägger upp fler när jag orkar sen :)