countess
Kvinna ·
27 aug, 2017
Operation i oktober 2017, någon mer? :)
BröstförstoringHej på er! Precis som rubriken lyder ska jag opereras i Oktober, på reformkliniken hos Tuve Mårtensson! Jag ska antagligen lägga i Motiva 650 cc corsé. Någon mer som har planerad operation i Oktober? Hade varit extra kul om det var någon som också ska till Tuve! Tänkte att vi kanske kunde bolla lite tankar, kanske bara få prata av sig om operationen och följa varann i resan till våra nya bröst! Tror att de runt omkring mig börjar tröttna på allt tuttprat nu haha :) Kram på er!
Sortera efter
Tuttlisaan
Kvinna ·
03 nov, 2017
Caerr1234
Kvinna ·
03 nov, 2017
Ja det kan man nog säga! Ja jag är hemma nu äntligen. Kom hem igår
Boobietrap
Kvinna ·
03 nov, 2017
Passionsfrukt: Förlåt om jag tränger mig på men såg att du har opererat dig på Nordiska! Fick du tillagt att du INTE ska tejpa ärren efter återbesök?? Jag hade fått ett papper hem efter op som det stod att man ska tejpa i 3 månader osv, men på mitt återbesök sa sköterskan att dom har slutat att säga att man ska tejpa, armhålorna i mitt fall. Är så förvirrad :o
De sa till mig på återbesöket att jag skulle byta tejpen var 10:e-12:e dag. Kommer inte ihåg hur länge dock..Men sen skulle jag ha sån där silikongel. Vad har de sagt till er andra?
Tuttlisaan
Kvinna ·
03 nov, 2017
skutte
Kvinna ·
03 nov, 2017
Caerr1234
Kvinna ·
03 nov, 2017
Caerr1234: Gud va segt!! Då förstår jag verkligen att du är less! Mitt tips är att va uppe och röra på dig oavsett hur jobbigt det än är, det gör såå mycket att bara gå en kort promenad inomhus och det är jättebra för läkningen att få igång blodcirkulationen!!
Fiddelie
Kvinna ·
03 nov, 2017
skutte
Kvinna ·
03 nov, 2017
skutte
Kvinna ·
03 nov, 2017
Tuttlisaan
Kvinna ·
04 nov, 2017
Caerr1234
Kvinna ·
04 nov, 2017
Caerr123
Håll ut! Jag tyckte det "vände" typ dag 6-7. Innan var jag super trött! sov hela första veckan. Slutade med morfinet efter 7 dagar och då blev jag lite piggare. Men kan fortfarande känna mig trött och lite tagen efter op. Det blir bättre snart!
Tuttlisaan
Kvinna ·
04 nov, 2017
Joxie
Kvinna ·
04 nov, 2017
Gud, nätterna är ju värst! Bara jag som tycker det? Sover väl max 2 timmar åt gången sen vaknar jag så tar det ett tag innan jag somnar om igen. Pendlar mellan sängen och soffan också haha :)
Tuttlisaan
Kvinna ·
04 nov, 2017
Caerr1234
Kvinna ·
04 nov, 2017
Gud, nätterna är ju värst! Bara jag som tycker det? Sover väl max 2 timmar åt gången sen vaknar jag så tar det ett tag innan jag somnar om igen. Pendlar mellan sängen och soffan också haha :)
Tuttlisaan
Kvinna ·
04 nov, 2017
Caerr1234
Kvinna ·
04 nov, 2017
Fiddelie
Kvinna ·
04 nov, 2017
Joxie
Kvinna ·
04 nov, 2017
Skutte dom är jättefina ju!! Ser vad du menar men skillnaden är ganska liten ändå, läker säkert snart bort :)
Allt känns jättebra för mig! Sover bra å har inte ont nått. Börja jobba på torsdag vilket jag ser fram emot , har mest dragit runt i mjukisar här hemma sen operationen, ska bli kul att träffa lite folk igen och se hur brösten ser ut i mina riktiga kläder :) för de som läser som funderat på detta/ som inte opererat sig ännu så måste jag säga att jag är super nöjd! är så himla glad att jag vågade ta steget och göra detta! visst är första dagarna jobbiga men de går trots allt över fort!
Någon annan som tycker att brösten blivit större under läkningen? tycker min klyfta blivit tightare och ser på bilder att jag fått mer sideboob nu.. 2 veckor sedan op
Caerr1234
Kvinna ·
04 nov, 2017