countess
Kvinna ·
27 aug, 2017
Operation i oktober 2017, någon mer? :)
BröstförstoringHej på er! Precis som rubriken lyder ska jag opereras i Oktober, på reformkliniken hos Tuve Mårtensson! Jag ska antagligen lägga i Motiva 650 cc corsé. Någon mer som har planerad operation i Oktober? Hade varit extra kul om det var någon som också ska till Tuve! Tänkte att vi kanske kunde bolla lite tankar, kanske bara få prata av sig om operationen och följa varann i resan till våra nya bröst! Tror att de runt omkring mig börjar tröttna på allt tuttprat nu haha :) Kram på er!
Sortera efter
skutte
Kvinna ·
04 nov, 2017
Joxie
Kvinna ·
04 nov, 2017
Fiddelie
Kvinna ·
04 nov, 2017
Joxie
Kvinna ·
04 nov, 2017
Joxie mitt ena bröst såg ut så, blåmärke efter operation sa de bara till mig på återbesöket. Nu två veckor efter op är det nästan borta :)
Tuttlisaan
Kvinna ·
04 nov, 2017
Joxie
Kvinna ·
04 nov, 2017
Joxie: det där är ett blåmärke! Så inget du ska oroa dig för :) ser super fint ut!!
Caerr1234
Kvinna ·
04 nov, 2017
Någon som har lust att kika på den senaste bilden jag lagt ut (alldeles nyss)? Har som röda färgskiftningar under brösten men antar att det är vanliga blåmärken? Har iallafall inte mer ont där, är inte varm, har ingen feber osv, så det BORDE väl inte vara en begynnande infektion...?
Joxie
Kvinna ·
04 nov, 2017
Någon som har lust att kika på den senaste bilden jag lagt ut (alldeles nyss)? Har som röda färgskiftningar under brösten men antar att det är vanliga blåmärken? Har iallafall inte mer ont där, är inte varm, har ingen feber osv, så det BORDE väl inte vara en begynnande infektion...?
Kan inte se silverbilder men jag är helt lila/röd/blå på hela undersidan av brösten och det var helt normalt enligt sjuksköterskan. Kirurgen sa att sålänge det inte sprider sig mycket och du får feber så är det ok!
takeadeepbreath
Kvinna ·
04 nov, 2017
Lillafrur
Kvinna ·
05 nov, 2017
takeadeepbreath
Kvinna ·
05 nov, 2017
Joxie
Kvinna ·
05 nov, 2017
Tjejer - hur känns era ärr? Tycker mitt ena känns som att det blivit väldigt bulligt i ena änden. Jag har under bröstet så det är inte så lätt att kolla. Var på återbesök i fredags och då såg det bra ut men tycker det känns annorlunda. Jag opererades den 27:e så det har ju inte gått så lång tid.
Novastar
Kvinna ·
05 nov, 2017
Novastar
Kvinna ·
05 nov, 2017
Tuttlisaan
Kvinna ·
05 nov, 2017
Novastar
Kvinna ·
06 nov, 2017
Boobietrap
Kvinna ·
06 nov, 2017
Fiddeli när opererades du? Jag opererades den 17e okt så det är 17 dagar sedan nu. Mina bröst såg väldigt symentriska ut från början. Nu har det vänstra svullnat av och sjunkit på plats såååå fint! Det högra däremot sitter fortfarande högt upp och är svullet. Det gör oxå rätt ont. Eller det bränner lite runt bröstvårtan och är ömt i huden. Hoppas det oxå sjunker ner och svullnar av snart!
Det kanske beror på att jag är högerhänt och använder den armen mer. Hur är det för er andra som opererades för ca 2 veckor sedan? kram
Tuttlisaan
Kvinna ·
06 nov, 2017
Banannie
Kvinna ·
06 nov, 2017
takeadeepbreath
Kvinna ·
06 nov, 2017