countess
Kvinna ·
27 aug, 2017
Operation i oktober 2017, någon mer? :)
BröstförstoringHej på er! Precis som rubriken lyder ska jag opereras i Oktober, på reformkliniken hos Tuve Mårtensson! Jag ska antagligen lägga i Motiva 650 cc corsé. Någon mer som har planerad operation i Oktober? Hade varit extra kul om det var någon som också ska till Tuve! Tänkte att vi kanske kunde bolla lite tankar, kanske bara få prata av sig om operationen och följa varann i resan till våra nya bröst! Tror att de runt omkring mig börjar tröttna på allt tuttprat nu haha :) Kram på er!
Sortera efter
Passionsfrukt
Kvinna ·
06 nov, 2017
Caerr1234
Kvinna ·
06 nov, 2017
Vildängel
Kvinna ·
07 nov, 2017
Vildängel
Kvinna ·
07 nov, 2017
Joxie
Kvinna ·
08 nov, 2017
La upp en bild med 3 dagars vs 10 dagars tuttar, nog ser man lite skillnad?
Vildängel
Kvinna ·
08 nov, 2017
Lillafrur
Kvinna ·
08 nov, 2017
Joxie
Kvinna ·
08 nov, 2017
Hej alla!
Mina nya tuttar har fyllt en månad och är 5 veckor idag. Dr mjuknar mer och mer. Skavanker finns tyvärr och jag hade velat ha ännu tightare klyfta. Tycker fortfarande de glider iväg för mycket mot armhålorna när jag ligger ner :’(. Det tror jag inte min kirurg kommer förstå och korrigera dock..
tejpbyte imorgon så tar bilder då :)
Banannie
Kvinna ·
08 nov, 2017
Passionsfrukt
Kvinna ·
08 nov, 2017
Passionsfrukt
Kvinna ·
08 nov, 2017
Tuttlisaan
Kvinna ·
08 nov, 2017
Vildängel
Kvinna ·
08 nov, 2017
Vildängel
Kvinna ·
08 nov, 2017
Banannie
Kvinna ·
08 nov, 2017
Vaneve
Kvinna ·
08 nov, 2017
Nu har det gått 10 dagar efter operation för min del. Börjar känna mig som en människa igen men har fortfarande ont och vilar mestadels. Jag känner mest smärta från mitt vänstra bröst. Det är hårdare, ömmare och har inte riktigt sjunkit ner än som det andra. Det är inte rött och svullet men vet inte om jag bör oroa mig eller om jag bara är för otålig, hur är det för er? :)
Fiddelie
Kvinna ·
08 nov, 2017
Vaneve
Kvinna ·
08 nov, 2017
Hej alla!
Roligt att uppdatera sig hur det går för er och se nya bilder! Har själv lagt upp nya, vecka 4, inne på vecka 5 nu :-) Har läst här att på flera som är högerhänta är det just höger implantat som inte sjunkigt lika mkt som vänster. Precis samma för mig! Någon som har hört något från kirurgen om det kan ha med det att göra?
När började ni använda bh-n efter läkningsbhn och vilken sort har ni? Har en Freya. Är det den man ska använda i sex mån?
E-A
Kvinna ·
08 nov, 2017
Fina bröst ni har!!
Mina blir 3v imorgon men väntar med att fota tills de är 4 veckor. De sista 2 dagarna har de blivit lite rödstrimmiga och kliar så jag håller på att bli knäpp. Inte från ärren utan runt bröstvårtan och på nedre delen av brösten. Gissar att det är bristningar på gång :( någon annan som känner igen sig med att det kliar? kliar inte bara i huden utan även inne i bröstet känns det som
takeadeepbreath
Kvinna ·
09 nov, 2017