countess
Kvinna ·
27 aug, 2017
Operation i oktober 2017, någon mer? :)
BröstförstoringHej på er! Precis som rubriken lyder ska jag opereras i Oktober, på reformkliniken hos Tuve Mårtensson! Jag ska antagligen lägga i Motiva 650 cc corsé. Någon mer som har planerad operation i Oktober? Hade varit extra kul om det var någon som också ska till Tuve! Tänkte att vi kanske kunde bolla lite tankar, kanske bara få prata av sig om operationen och följa varann i resan till våra nya bröst! Tror att de runt omkring mig börjar tröttna på allt tuttprat nu haha :) Kram på er!
Sortera efter
Lillafrur
Kvinna ·
17 sep, 2017
countess
Kvinna ·
17 sep, 2017
Lillafrur
Kvinna ·
18 sep, 2017
Fiddelie
Kvinna ·
25 sep, 2017
Tuttsara
Kvinna ·
25 sep, 2017
Tuttlisaan
Kvinna ·
26 sep, 2017
countess
Kvinna ·
26 sep, 2017
Lillafrur
Kvinna ·
26 sep, 2017
Novastar
Kvinna ·
26 sep, 2017
Vaneve
Kvinna ·
26 sep, 2017
Anneh
Kvinna ·
26 sep, 2017
countess
Kvinna ·
26 sep, 2017
Lillafrur
Kvinna ·
26 sep, 2017
Lillafrur, åh nej, du med? Jag blev plötsligt sjuk förra veckan, jättehög feber (brukar ALDRIG ha feber annars) och förkylningen sitter fortfarande i. Hoppas verklogen att det hinner försvinna både för dig och mig! Du får kurera dig, käka ingefära, vitlök, c-vitamin, drick mycket te med honung och citron, och bara vila dig!! Så himla typiskt :((((
E-A
Kvinna ·
26 sep, 2017
countess
Kvinna ·
27 sep, 2017
Hej.
Jag ska opas. den 23:e oktober av Jörg Bohn på citadell.
Var också på konsultation samma dag som dig Countess, också hos Tuve. Men valde att stanna kvar på citadell faktiskt.
Nu när jag var på min konsultation i fredags så börjar jag känna mig orolig över storleken. Jag skulle nog vilja öka den.
Jag försöker även att gå ner i vikt efter min senaste graviditet så antar att dom kommer se lite större ut sen. Men samtliga kommer mina egna bröst också försvinna. Vad skulle ni gjort?
countess
Kvinna ·
27 sep, 2017
Vet inte om jag har skrivit i den här tråden innan, eller om jag bara följer den.. men jag har också operationstid i oktober, och har nu SÅN ångest över detta. Det känns inte ens det minsta kul vissa stunder. Ena sekunden känner jag att jag kommer bli så nöjd och glad över att äntligen få fina bröst igen och kunna ha vissa kläder jag inte vill använda nu pga brösten, att kunna visa mig för min partner igen m.m. Nästa sekund får jag PANIK och undrar vad f*n jag håller på med. Jag tänker att jag säkert kommer dö under narkosen och lämna min familj helt i onödan. Massor av andra tankar som snurrar också. Blir galen. Vet inte vad jag ska göra :(
countess
Kvinna ·
27 sep, 2017
Lillafrur, åh nej, du med? Jag blev plötsligt sjuk förra veckan, jättehög feber (brukar ALDRIG ha feber annars) och förkylningen sitter fortfarande i. Hoppas verklogen att det hinner försvinna både för dig och mig! Du får kurera dig, käka ingefära, vitlök, c-vitamin, drick mycket te med honung och citron, och bara vila dig!! Så himla typiskt :((((
Hoppas innerligt!
Så svårt med två småbarn hemma bara.
Håller alla tummar vi har här hemma
countess
Kvinna ·
27 sep, 2017
Lillafrur
Kvinna ·
27 sep, 2017
Anneh
Kvinna ·
27 sep, 2017
Hej Anneh, va tråkigt att du fått komplikation, hur pass illa är påverkan på muskeln? :/
E-A, Hej! Va roligt att du hittade hit med :) det var väl egentligen min kirurg som valde snitt i armhålan för mig, men det visste jag sen innan att det är där han oftast går in. Jag är nöjd med det :)