countess
Kvinna ·
27 aug, 2017
Operation i oktober 2017, någon mer? :)
BröstförstoringHej på er! Precis som rubriken lyder ska jag opereras i Oktober, på reformkliniken hos Tuve Mårtensson! Jag ska antagligen lägga i Motiva 650 cc corsé. Någon mer som har planerad operation i Oktober? Hade varit extra kul om det var någon som också ska till Tuve! Tänkte att vi kanske kunde bolla lite tankar, kanske bara få prata av sig om operationen och följa varann i resan till våra nya bröst! Tror att de runt omkring mig börjar tröttna på allt tuttprat nu haha :) Kram på er!
Sortera efter
Anneh
Kvinna ·
27 sep, 2017
Tuttlisaan
Kvinna ·
27 sep, 2017
Banannie
Kvinna ·
27 sep, 2017
Lillafrur
Kvinna ·
27 sep, 2017
Lillafrur: jag tyckte jag läste här på forumet om en tjej som hade opats när hon var förkyld. Tycker du borde ringa kliniken och höra! Och det är ju fem dagar kvar så det kanske hinner gå över? Hoppas verkligen att det löser sig!!
Novastar
Kvinna ·
27 sep, 2017
Hej.
Jag ska opas. den 23:e oktober av Jörg Bohn på citadell.
Var också på konsultation samma dag som dig Countess, också hos Tuve. Men valde att stanna kvar på citadell faktiskt.Nu när jag var på min konsultation i fredags så börjar jag känna mig orolig över storleken. Jag skulle nog vilja öka den.
Jag försöker även att gå ner i vikt efter min senaste graviditet så antar att dom kommer se lite större ut sen. Men samtliga kommer mina egna bröst också försvinna. Vad skulle ni gjort?
Hej! Men va roligt att vi va där samma dag! Hur kommer det sig att du valde att stanna kvar på citadell om jag får fråga? :)
Hur stora implantat kom du fram till på konsultationen då? Och vad sa din kirurg om dina förutsättningar?
Jag bokade in ännu en konsultation just för att jag kände mig osäker på storleken, och det hjälpte mig mycket, så gör det du med :)
Tuttlisaan
Kvinna ·
27 sep, 2017
dinadina
Kvinna ·
27 sep, 2017
Novastar
Kvinna ·
27 sep, 2017
Så himla kul att vi alla ska opereras snart, nu är det mindre än 2 veckor kvar för mig, längtar så jag spricker!!
Har ni något speciellt som ni är oroliga över inför operation? :)
Lillafrur
Kvinna ·
27 sep, 2017
Anneh
Kvinna ·
27 sep, 2017
Anneh
Kvinna ·
27 sep, 2017
Så himla kul att vi alla ska opereras snart, nu är det mindre än 2 veckor kvar för mig, längtar så jag spricker!!
Har ni något speciellt som ni är oroliga över inför operation? :)
Jag längtar också!!
Jag är sjukt nervös över narkosen, har aldrig varit sövd förut. Är rädd för att inte somna och att vakna upp under operationen.
Är det något som du är orolig inför operationen?
Novastar
Kvinna ·
27 sep, 2017
Anneh
Kvinna ·
27 sep, 2017
Anneh, många säger det!
Säg varför och några lugnade ord till mig :) :)
Boobietrap
Kvinna ·
27 sep, 2017
Woho nu har jag fått OK av min kirurg att flytta fram implantaten. Sååå skönt ska det bli. Nu gäller det bara att få en tid också, hoppas så fort som möjligt. Vilka här i tråden skulle opas på NK och när?
Mariina1988
Kvinna ·
27 sep, 2017
Bellie
Kvinna ·
28 sep, 2017
countess
Kvinna ·
28 sep, 2017
Skickar maken till Ica direkt!
Jag har ju med mina töjda fickor haft lite tur i oturen att kunna sova bekvämt på mage! Det är jag orolig att inte kunna göra efter denna op. Och sedan eftertiden. Kommer vara själv från dag 2, 06-16. Men med rätt förberedelser och sjyssta vänner löser man nog allt!
countess
Kvinna ·
28 sep, 2017
Hej.
Jag ska opas. den 23:e oktober av Jörg Bohn på citadell.
Var också på konsultation samma dag som dig Countess, också hos Tuve. Men valde att stanna kvar på citadell faktiskt.Nu när jag var på min konsultation i fredags så börjar jag känna mig orolig över storleken. Jag skulle nog vilja öka den.
Jag försöker även att gå ner i vikt efter min senaste graviditet så antar att dom kommer se lite större ut sen. Men samtliga kommer mina egna bröst också försvinna. Vad skulle ni gjort?Hej! Men va roligt att vi va där samma dag! Hur kommer det sig att du valde att stanna kvar på citadell om jag får fråga? :)
Hur stora implantat kom du fram till på konsultationen då? Och vad sa din kirurg om dina förutsättningar?
Jag bokade in ännu en konsultation just för att jag kände mig osäker på storleken, och det hjälpte mig mycket, så gör det du med :)
Det stod 50/50 med varför jag valde att stanna kvar. Men mest att OM något skulle ske gällande att garantin fortfarande gäller, vad händer om han går i konkurs under tiden?
Nu i fredags kom vi fram till runda 400cc hp. Och han sa inte så mycket, mest tystlåten.
Jag ringde till citadell och dom sa att jag skulle leta upp två bilder på bröst jag önskar få efter op. på internet och maila till Jörg. För att se om det är möjligt med 400cc.
Vilken storlek valde du första gången på konsultationen?
countess
Kvinna ·
28 sep, 2017
Precis som mig då! 425 i ena 450 i andra motiva round full. Patrik höijer som kirurg men inte op förens den 16 oktober. Nerverna börjar göra sig påminda, hur känns det för dig, nervös?
Koriander
Kvinna ·
28 sep, 2017
Hej!
Jag opereras den 17/10 :) tur att jag hittade den här tråden, har fått läsa den som är för de som ska opereras i sept haha. Har inte hunnit läsa igenom hela den här tråden, men jag är fortfarande osäker på vart jag vill ha ärret. Hur valde ni?