missk8
Kvinna ·
12 jan, 2020
Operation mars 2020
BröstförstoringÄr det någon som ska operera sig i mars? Tänkte att det kunde vara kul att samlas i en tråd och prata allt som rör operationen. Jag ska byta implantat från 450 cc till 725 cc samt göra en BBL samtidigt. Är ni nervösa redan nu?
Sortera efter
Emeost4842
Kvinna ·
08 feb, 2020
missk8
Kvinna ·
08 feb, 2020
Boobzilla
Kvinna ·
08 feb, 2020
Bara 32 dagar till min operation. Jag har fått instruktioner att gå upp lite i vikt innan vilket känns jobbigt då jag ska gå i bikini i 2 veckor.
Hur har ni tänkt sen med kosten? Har ni fått några instruktioner?
linda.mir
Kvinna ·
08 feb, 2020
Jag har idag bokat tid till 5/3.... Nervös! Nu mest nervös över vilken storlek jag ska ta!
Spännande! Har du kommit fram till storlek ännu? :)
Nej jag har ju inte det.... Velar fortfarande mellan 380 demi och 310 mini :) Vill ha ett diskret, väldigt naturligt resultat och det är såå svårt att veta hur stort 380 demi blir tycker jag! :) Kanske får boka in en ny tid och prova igen.
missk8
Kvinna ·
09 feb, 2020
Idag la jag kontraktet på låda och betalade in pengarna så nu är det bara att vänta typ. Och måste bestämma storlek det känns svårt :/
Plingeling
Kvinna ·
09 feb, 2020
Emeost4842
Kvinna ·
09 feb, 2020
Idag la jag kontraktet på låda och betalade in pengarna så nu är det bara att vänta typ. Och måste bestämma storlek det känns svårt :/
När måste du senast bestämma storlek?
Boobzilla
Kvinna ·
09 feb, 2020
Smart att klura ut serier i förhand hörni! Ska nog plöja Wahlgrens värld eller nå sånt där som inte kräver så mycke fokus ? opar mig dock i februari, men knarkar ju trådar här ändå ?
Joma01
Kvinna ·
09 feb, 2020
Boobzilla
Kvinna ·
09 feb, 2020
missk8
Kvinna ·
10 feb, 2020
Jag va så himla säker på att jag ville ha 500cc när jag gick på konsultationen. Men kirurgen tyckte att 450cc full skulle bli bättre och jag testade med inlägg i bh. Men nu börjar jag få kalla fötter!
Är så jäkla rädd att dom kommer bli för stora. Men samtidigt trodde kirurgen att det skulle bli bra.
Men jag är kort och knubbig.
147 cm och väger för tillfället 65kg. Är rätt bred över axlarna. Använder 80A (kan få till lite pushup effekt på det lilla jag har).
Men jag ska göra en bukplastik så magen försvinner så utav bara det kommer brösten se större ut. Har försökt läsa mig till ungefärlig storlek i slutändan men fattar nada!!
Har lite smått panik här! Behövde skriva av mig lite till nån som förstår dilemmat.. Har sedan tonåren alltid drömt om stora bröst. Men vill ju inte att det ska allt för konstigt ut...
Boobzilla
Kvinna ·
10 feb, 2020
Jag va så himla säker på att jag ville ha 500cc när jag gick på konsultationen. Men kirurgen tyckte att 450cc full skulle bli bättre och jag testade med inlägg i bh. Men nu börjar jag få kalla fötter!
Är så jäkla rädd att dom kommer bli för stora. Men samtidigt trodde kirurgen att det skulle bli bra.
Men jag är kort och knubbig.
147 cm och väger för tillfället 65kg. Är rätt bred över axlarna. Använder 80A (kan få till lite pushup effekt på det lilla jag har).
Men jag ska göra en bukplastik så magen försvinner så utav bara det kommer brösten se större ut. Har försökt läsa mig till ungefärlig storlek i slutändan men fattar nada!!
Har lite smått panik här! Behövde skriva av mig lite till nån som förstår dilemmat.. Har sedan tonåren alltid drömt om stora bröst. Men vill ju inte att det ska allt för konstigt ut...
Vet du vad du har för bröstbredd och vad bredden på implantaten är?
Spa
Kvinna ·
10 feb, 2020
Anonym användare
10 feb, 2020
Anonym användare
11 feb, 2020
Hej!
Jag ska opereras av Patrik Höijer på nordiska kliniken 17/3, så otroligt spännande.
Det blir motiva cpg 333, 610cc eller 680 cc framför muskeln.
missk8
Kvinna ·
14 feb, 2020
Anonym användare
14 feb, 2020
Hur går era tankar tjejer? Snart är det mars! =)
Boobzilla
Kvinna ·
14 feb, 2020
Hur går era tankar tjejer? Snart är det mars! =)
Emeost4842
Kvinna ·
14 feb, 2020
Anonym användare
15 feb, 2020
Hej tjejer. Det är ju inte långt kvar alls nu. Har fortfarande inte bestämt storlek riktigt. Jag har nästan aldrig bh på mig utan jämt sport topp tänker då kanske det går bra med 400cc för då är det ju inget mer som bygger utanpå, men 375cc är ju säkert absolut lagom. Jag har 350cc i dagsläget. Det är ju ingen vrålskillnad däremellan men ändå så svårt och bestämma.Det jag tycker känns mest jobbigt för mig är att jag inte kommer kunna träna, det är ångestladdat jag brukar medicinera lite på det sättet eller hur man säger fyller på med härliga endorfiner. Så det känns riktigt blä faktiskt. Vet att det är övergående men det är ju så länge.
Jag ska operera mig i mars, fick en tid 6 veckor efter min konsultation. Är inte nervös än men kommer såklart bli när det närmar sig.