Vivalaboobs
Kvinna ·
22 dec, 2013
Vi som gör bröstförstoring februari 2014
BröstförstoringHej tjejer! Jag har inte hittat nån tråd för oss som ska göra en bröstförstoring i februari 2014 ännu, så nu kunde jag inte hålla mig Längre! Jag opererar mig den 3/2 på Art clinic, hos Per windh. Bor ner mot Malmö så det blir en lång resa, men de kommer de vara värt! Hur har de gått för andra som pendlar långt till kliniken? Per vill stt jag sover första natten i Gbg så jag är nära kliniken om nåt händer, är bara rädd att smärtan är värre dagen efter när man inte är lika "hög" från narkosen och tabletterna. Nån som har erfarenhet? Så, är de någon mer som opererar sig i februari!? Hade varit skönt att bolla lite tankar med varandra och längta tillsammans
Sortera efter
Vivalaboobs
Kvinna ·
06 feb, 2014
Vivalaboobs
Kvinna ·
06 feb, 2014
Frallz
Kvinna ·
06 feb, 2014
Nu har jag fått min op tid!! 745 ska jag vara på kliniken den 13e!!!! :D
ÅÅÅÅ vilka blandade känslor man har nu alltså!
så avis på er som har op tidigare än mig ;)
Va?! Jag ska också vara där 07.45 den 13e och opereras av Örjan. Hur går det till? :)
Baraboom
Kvinna ·
06 feb, 2014
Annaas
Kvinna ·
06 feb, 2014
Vonkan
Kvinna ·
06 feb, 2014
Lillan
Kvinna ·
06 feb, 2014
Är inne på dag 3 efter op o har inte tagit något oxycontin idag. Provar med endast ipren o panodil. Än så länge går det bra. Ska försöka klara mig utan dagtid iallafall... Tar laktulos o äter psylliumfrön på muslin, dricker katrinplommonjuice....magen är svullen trots att den fungerar någorlunda. Tycker nästan magen är det värsta, konstigt nog.
shewolfine
Kvinna ·
06 feb, 2014
Annaas
Kvinna ·
06 feb, 2014
Virva
Kvinna ·
06 feb, 2014
Annaas
Kvinna ·
06 feb, 2014
Vonkan
Kvinna ·
06 feb, 2014
Vivalaboobs
Kvinna ·
06 feb, 2014
Är inne på dag 3 efter op o har inte tagit något oxycontin idag. Provar med endast ipren o panodil. Än så länge går det bra. Ska försöka klara mig utan dagtid iallafall... Tar laktulos o äter psylliumfrön på muslin, dricker katrinplommonjuice....magen är svullen trots att den fungerar någorlunda. Tycker nästan magen är det värsta, konstigt nog.
Vivalaboobs
Kvinna ·
06 feb, 2014
opfeb2014
Kvinna ·
06 feb, 2014
sandstrm
Kvinna ·
06 feb, 2014
Va?! Jag ska också vara där 07.45 den 13e och opereras av Örjan. Hur går det till? :)
Jaha! Opererade mig förra året och då gick allt väldigt fort när jag väl kom dit :) ååh vad nervöst, mer nervös denna gången än sist!
Elvisa
Kvinna ·
06 feb, 2014
Jag ska också opas i februari :D 21 februari hos patrik höijer, är sååå nervös!
MissMc
Kvinna ·
06 feb, 2014
MissMc
Kvinna ·
06 feb, 2014
Frallz
Kvinna ·
06 feb, 2014
Jaha! Opererade mig förra året och då gick allt väldigt fort när jag väl kom dit :) ååh vad nervöst, mer nervös denna gången än sist!