Vivalaboobs
Kvinna ·
22 dec, 2013
Vi som gör bröstförstoring februari 2014
BröstförstoringHej tjejer! Jag har inte hittat nån tråd för oss som ska göra en bröstförstoring i februari 2014 ännu, så nu kunde jag inte hålla mig Längre! Jag opererar mig den 3/2 på Art clinic, hos Per windh. Bor ner mot Malmö så det blir en lång resa, men de kommer de vara värt! Hur har de gått för andra som pendlar långt till kliniken? Per vill stt jag sover första natten i Gbg så jag är nära kliniken om nåt händer, är bara rädd att smärtan är värre dagen efter när man inte är lika "hög" från narkosen och tabletterna. Nån som har erfarenhet? Så, är de någon mer som opererar sig i februari!? Hade varit skönt att bolla lite tankar med varandra och längta tillsammans
Sortera efter
Sockervadd
Kvinna ·
07 feb, 2014
Vonkan
Kvinna ·
07 feb, 2014
Vonkan
Kvinna ·
07 feb, 2014
Sockervadd
Kvinna ·
07 feb, 2014
Leoparden
Kvinna ·
07 feb, 2014
shewolfine
Kvinna ·
07 feb, 2014
Vonkan
Kvinna ·
07 feb, 2014
Judas_lucifer
Kvinna ·
07 feb, 2014
Vonkan
Kvinna ·
07 feb, 2014
Baraboom
Kvinna ·
07 feb, 2014
Vonkan
Kvinna ·
07 feb, 2014
Sockervadd
Kvinna ·
07 feb, 2014
Baraboom
Kvinna ·
07 feb, 2014
Vonkan
Kvinna ·
07 feb, 2014
emmab
Kvinna ·
07 feb, 2014
Kul att det verkar gått bra för er tjejer! Själv tog jag bort stygnen igår och är supernöjd!! och finare blir det med tiden! Jag var så exhalterad och spänd igår att jag glömde en "instruktion" så jag tänkte kolla hur ni har gjort, jag har den postoperativ bhn på mig nu, men jag skulle köpa en bra sport bh som ger bra stöd, jag kommer dock inte ihåg om jag skulle göra det nu direkt eller efter en vecka, får nämnligen ha kvar brösthelvetesbandet minst en vecka till för att undvika nedåtpekande bröstvårtor. Hur har ni gjort? :)
Och vad skönt att höra att jag inte vart ensam, vart lite förvånad över att jag lagt på mig runt magen, har vart extremt svullen! och haft sån olidlig smärta! dock nu efter 11 dagar börjarmagen bli lite återställd iallafall och tätare toalettbesök :p smärtan är borta iallafall, så gott som :)
Judas_lucifer
Kvinna ·
07 feb, 2014
emmab
Kvinna ·
07 feb, 2014
Jag fick med en bh, en så kallad postoperativ bh, men hon sa att jag skulle skaffa en annan, för ännu mer stöd. Är ju såklart olika på olika kliniker :) Jag fick inte duscha på 9 dagar efter min op, tog bort stygnen efter 9 dagar. var NOGA med att inte använda bygel bh på minst 3 månader då bröstet bildar en kapsel runt implantatet i 3 månaders tid, anväder du en bygel bh så kan den "skära" in och lämna avtryck permanent. Lycka till :)
Judas_lucifer
Kvinna ·
07 feb, 2014
Jag fick med en bh, en så kallad postoperativ bh, men hon sa att jag skulle skaffa en annan, för ännu mer stöd. Är ju såklart olika på olika kliniker :) Jag fick inte duscha på 9 dagar efter min op, tog bort stygnen efter 9 dagar. var NOGA med att inte använda bygel bh på minst 3 månader då bröstet bildar en kapsel runt implantatet i 3 månaders tid, anväder du en bygel bh så kan den "skära" in och lämna avtryck permanent. Lycka till :)
Judas_lucifer
Kvinna ·
07 feb, 2014
Lillan
Kvinna ·
07 feb, 2014
Japp håret också :)