Vivalaboobs
Kvinna ·
22 dec, 2013
Vi som gör bröstförstoring februari 2014
BröstförstoringHej tjejer! Jag har inte hittat nån tråd för oss som ska göra en bröstförstoring i februari 2014 ännu, så nu kunde jag inte hålla mig Längre! Jag opererar mig den 3/2 på Art clinic, hos Per windh. Bor ner mot Malmö så det blir en lång resa, men de kommer de vara värt! Hur har de gått för andra som pendlar långt till kliniken? Per vill stt jag sover första natten i Gbg så jag är nära kliniken om nåt händer, är bara rädd att smärtan är värre dagen efter när man inte är lika "hög" från narkosen och tabletterna. Nån som har erfarenhet? Så, är de någon mer som opererar sig i februari!? Hade varit skönt att bolla lite tankar med varandra och längta tillsammans
Sortera efter
Micerou
Kvinna ·
11 feb, 2014
Soleros
Kvinna ·
11 feb, 2014
Den 27e februari är det min tur hos Örjan Gribbe på Proforma. Är så nervös att jag ibland får tankar att avboka op och strunta i det, men samtidigt pirrar det i hela kroppen av glädje att jag äntligen ska få dom bröst jag vill ha :-)
Peachen
Kvinna ·
11 feb, 2014
Jahopp, dags att hoppa in i duschen och descutan'a sig, imorgonbitti är det dags! Har ännu inte landat i vilken storlek det blir, får flip-a-coin på plats för jag verkar inte ha någon hjärna kvar att tänka med.. SÅ TAGGAD
Kokosflinga
Kvinna ·
11 feb, 2014
Frallz
Kvinna ·
11 feb, 2014
Jahopp, dags att hoppa in i duschen och descutan'a sig, imorgonbitti är det dags! Har ännu inte landat i vilken storlek det blir, får flip-a-coin på plats för jag verkar inte ha någon hjärna kvar att tänka med.. SÅ TAGGAD
Åh lycka till!!! Ska opas av örjan på torsdag!!
Ska vi tvätta håret med descutan också?
Sockervadd
Kvinna ·
11 feb, 2014
Annaas
Kvinna ·
11 feb, 2014
Sockervadd
Kvinna ·
11 feb, 2014
tre-diamanter
Kvinna ·
11 feb, 2014
hänger påhär
ska op mej om nästan exakt 2 veckor dvs den 24e är så förväntansfull nu snarare än rädd för narkosen som jag va tidigare (typ 3 dar sen)
är lite taggad ang hur det kommer och kännas när man vaknar o helt plötsligt har fått ett par bröst och som desutom syns,vilket jag ju inte haft inann utom under grav då man ju sväva på moln haha.
ska opas på bella.
Vivalaboobs
Kvinna ·
11 feb, 2014
Vonkan
Kvinna ·
12 feb, 2014
Malin90
Kvinna ·
12 feb, 2014
Anonym användare
12 feb, 2014
Igår opade jag mig vid 12. inte ont alls ( andra gången) bara seg och snurrig. Kom hem vid 21 tiden igår kväll. Även om det var super att sova på kliniken förra gången så var det endå sååå skönt att komma hem nu och sova hemma. HAr kunnat sova hyffstat bra inatt, har ont i revbenen bara där bygeln sitter. Och det bubblar i tuttarna som attan :)
Bytte iaf till större igår och än så länge är jag jättenöjd! min pojkvän bara sken upp och visade tummen upp när jörg kom in till mig igår eftermidag och tog av mig bhn för att jag skulle se mina nya godingar :) så det är nog positivt ! ( vill tillägga att han inte ens tyckte jag skulle göra detta första gången då han gillade mina små bröst) så detta är ett beslut från min sida!! :)
Lycka till alla andra som har op framför sig. Kommer lägga ut bilder i dagarna när jag har tid och vågat ta av mig bhn :P
Anonym användare
12 feb, 2014
Peachen
Kvinna ·
12 feb, 2014
Misscristell
Kvinna ·
12 feb, 2014
Jag hakar på! :) ska göra Bröstförstoring imorgon 13/2 på sensia i Luleå :) jag känner mig som ett barn på julafton!
Malin90
Kvinna ·
12 feb, 2014
Anonym användare
12 feb, 2014
Vivalaboobs
Kvinna ·
12 feb, 2014
Anonym användare
12 feb, 2014