Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Vivalaboobs profilbild

Vivalaboobs

Kvinna ·

22 dec, 2013

Vi som gör bröstförstoring februari 2014

Bröstförstoring

Hej tjejer! Jag har inte hittat nån tråd för oss som ska göra en bröstförstoring i februari 2014 ännu, så nu kunde jag inte hålla mig Längre! Jag opererar mig den 3/2 på Art clinic, hos Per windh. Bor ner mot Malmö så det blir en lång resa, men de kommer de vara värt! Hur har de gått för andra som pendlar långt till kliniken? Per vill stt jag sover första natten i Gbg så jag är nära kliniken om nåt händer, är bara rädd att smärtan är värre dagen efter när man inte är lika "hög" från narkosen och tabletterna. Nån som har erfarenhet? Så, är de någon mer som opererar sig i februari!? Hade varit skönt att bolla lite tankar med varandra och längta tillsammans

573

Sortera efter

emmab

Kvinna ·

08 feb, 2014

Det behövde inte jag göra :)

Gilla

tuttfia9

Kvinna ·

09 feb, 2014

Åh vad jag lääängtar efter operationen!! Ibland sköljer de över mig att jag äntligen ska få se bra ut och så pirrar de i hela kroppen. Har även tagit mod till mig och åtminstonde berätta för min mor om operationen. Var beredd att behöva försvara mig med näbbar och klor men hon reagerade inte alls !:) 12 dagar kvar! Det här kommer bli lååååånga 2 veckor :) någon mer som har eller ska opa sig på KKAB Jönköping?
Gilla

Sia89

Kvinna ·

09 feb, 2014

Har op hos Örjan på proforma, den 25/2! Men jag har valt att åka hem samma dag som operationen ägt rum. Har ca 10 mil till Sthlm. Längtar massor nu:)
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

09 feb, 2014

Judas jag haren bh som man knäpper framtill å du får duscha en vecka efter operationen stygnen försvinner av sig själv men dom klipper lite trådar på första återbesöket å sätter på ny tejp jag kan köpa bh efter 3-6 månader för jag vill vara på säkra sidan att allt e klart innan jag köper bh ska väll kolla min storlek snart kram
Gilla

Micerou

Kvinna ·

10 feb, 2014

Jaha då var det min tur imorgon. Har konstant ont i magen. Vill bara skippa allting nu.
Gilla

Fyrtornet

Kvinna ·

10 feb, 2014

Micerou skrev:
Jaha då var det min tur imorgon. Har konstant ont i magen. Vill bara skippa allting nu.
Lycka till :) Det kommer gå kanonbra! Kommer väl vara lika nervös som du snart. En vecka kvar för min del.
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

10 feb, 2014

Micerou stort lycka till Fyrtornet lycka till du oxå
Gilla

emelielarsson

Kvinna ·

10 feb, 2014

Jag opererade mig faktiskt för bara några timmar sedan, är så otroooligt nöjd med mitt resultat, kunde verkligen inte blivit mer nöjd, valde 450 cc delvid bakom och jag opererade mig på polarkliniken i Umeå, det är hur bra som helst här och personalen är så otroligt trevlig och go, lycka till med era OP senare flickor!! 😀

Gilla

Vonkan

Kvinna ·

10 feb, 2014

Grattis Emelie :) kram
Gilla

Fyrtornet

Kvinna ·

10 feb, 2014

Vonkan skrev:
Micerou stort lycka till Fyrtornet lycka till du oxå
Tack
Gilla

Anonym användare

10 feb, 2014

Min tur imon på citadell för andra gången. Är så nervös!! Vill bara röka. Och har varit lika dum i huvudet denna gången och rökt fram till två dagar innan op. Dock inte rökt idag men är så less på mig själv. Vill bara röka men samtidigt vill jag gå tillbaka en vecka och sluta.
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

10 feb, 2014

Lycka till
Gilla

Micerou

Kvinna ·

10 feb, 2014

Vad ska du göra denna gången?
Gilla

Vivalaboobs

Kvinna ·

10 feb, 2014

Micerou skrev:
Det kommer gå så bra imorgon! Glöm inte andas. Det kommer bli sååå bra !!
Gilla

Anonym användare

10 feb, 2014

Micerou skrev:
Vad ska du göra denna gången?
Ska byta till större fastare implantat och korrigera fickan. ( om det var mig du menade) :)
Gilla

Lucan87

Kvinna ·

10 feb, 2014

Fortfarande ingen här som ska göra det den 27 februari på Citadellkliniken? Det e knappt 3 veckor kvar och tycker att tiden springer iväg ska betala allt på onsdag

Nervös deluxe men har kommit fram nu till att det blir 500cc HP mentor helt bakom

Gilla

Kokosflinga

Kvinna ·

11 feb, 2014

Hej! Jag köpte groupon erbjudandet hos Gerlee plastikkirurgi i Helsingborg i slutet av december och fick konsultation den 4/2. Samma kväll ringer dem och vi bokar in en optid! Så nu ska jag opereras på torsdag, 13/2!! Snabba puckar kan man ju lugnt säga! Haha. Börjar bli lite nervös nu med! Har velat detta sååå länge! På konsultationen fick jag prova 330 cc och sen 390 cc. Vi bestämde inte strl helt och hållet men lutar åt 390 cc. Ska ha runda och bakom. Tror ni det blir för stort? Men det jag är lite orolig över är att vi inte alls pratade om medium och high profile? Vad betyder det??
Gilla

Annaas

Kvinna ·

11 feb, 2014

Jojo24: Jag op:ade mig förra veckan och la in 345 cc och det känns absolut inte stort, kändes bra mycket större när jag provade ut på konsultationen än nu i kroppen. Du är ju längre än mig så jag tror inte att 390 cc blir för stort till din kropp, men det beror ju såklart också på vilken resultat du är ute efter! High profile ger mer put än Medium profile, dvs brösten putar ut mer från kroppen med high. Vad konstigt att din kirurg inte nämnde om det var high eller medium du provade! Lycka till :)
Gilla

Kokosflinga

Kvinna ·

11 feb, 2014

Okej men då borde ju 390 cc bli rätt lagom på mig! Jag vill ju inte ha för små men samtidigt inte för stora! Vill ha lagom ;) haha. Jaa jag blev lite orolig nu när jag läst att många pratar om medium och high profile :/ har inget minne alls av att han sa ngt om ngn profile. Tror ni man kan ta den på op dagen?? Tack! :)
Gilla

Annaas

Kvinna ·

11 feb, 2014

Haha, ja jag ville också ha "lagom"! Var jättenojig över att dom skulle kännas för stora och att jag skulle behöva försöka dölja dom i stora kläder sen. Men dom blev precis lagom! Känner nu att jag nog hade kunnat öka ännu lite mer i storlek utan att det hade känts stort :) Du kanske kan maila din kirurg och fråga vilken profil det var på implantaten du testade? :) Hade det varit jag så hade jag velat veta det innan, just för att det skiljer en del i put mellan profilerna.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem