Vivalaboobs
Kvinna ·
Vi som gör bröstförstoring februari 2014
Hej tjejer! Jag har inte hittat nån tråd för oss som ska göra en bröstförstoring i februari 2014 ännu, så nu kunde jag inte hålla mig Längre! Jag opererar mig den 3/2 på Art clinic, hos Per windh. Bor ner mot Malmö så det blir en lång resa, men de kommer de vara värt! Hur har de gått för andra som pendlar långt till kliniken? Per vill stt jag sover första natten i Gbg så jag är nära kliniken om nåt händer, är bara rädd att smärtan är värre dagen efter när man inte är lika "hög" från narkosen och tabletterna. Nån som har erfarenhet? Så, är de någon mer som opererar sig i februari!? Hade varit skönt att bolla lite tankar med varandra och längta tillsammans
Sortera efter

Malin90
Kvinna ·

Malin90
Kvinna ·

Vonkan
Kvinna ·

Malin90
Kvinna ·

Vonkan
Kvinna ·

Frallz
Kvinna ·
Jag känner precis som dig! Började tokgrina när jag kände mina bröst på uppvaket. Så glad!
Men jag har så fruktansvärt ont :(

Vonkan
Kvinna ·

shewolfine
Kvinna ·

Vonkan
Kvinna ·

Lucan87
Kvinna ·
Nu är operationen betald, kändes surt när man förde över 42 000kr, ena minuten hade man dom o nu bara på 1 sekund var dom borta, NU ÄR DET VERKLIGT!!!!
2 veckor kvar och de e bestämt med 500CC HP
NOJJIG delux

Frallz
Kvinna ·
Nu är operationen betald, kändes surt när man förde över 42 000kr, ena minuten hade man dom o nu bara på 1 sekund var dom borta, NU ÄR DET VERKLIGT!!!!
2 veckor kvar och de e bestämt med 500CC HP
NOJJIG delux
Åååå minns den känslan! ! Mitt konto e så tomt nu:)
Men det är så värt det sen!!!!

New Boobs
Kvinna ·

Sockervadd
Kvinna ·

Malin90
Kvinna ·

Frallz
Kvinna ·

New Boobs
Kvinna ·

New Boobs