Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Vivalaboobs profilbild

Vivalaboobs

Kvinna ·

22 dec, 2013

Vi som gör bröstförstoring februari 2014

Bröstförstoring

Hej tjejer! Jag har inte hittat nån tråd för oss som ska göra en bröstförstoring i februari 2014 ännu, så nu kunde jag inte hålla mig Längre! Jag opererar mig den 3/2 på Art clinic, hos Per windh. Bor ner mot Malmö så det blir en lång resa, men de kommer de vara värt! Hur har de gått för andra som pendlar långt till kliniken? Per vill stt jag sover första natten i Gbg så jag är nära kliniken om nåt händer, är bara rädd att smärtan är värre dagen efter när man inte är lika "hög" från narkosen och tabletterna. Nån som har erfarenhet? Så, är de någon mer som opererar sig i februari!? Hade varit skönt att bolla lite tankar med varandra och längta tillsammans

573

Sortera efter

Malin90

Kvinna ·

13 feb, 2014

Dø är jag färdig /-)/:-):-) Fick in 420cc aååååå glad!! Han son var osäker på pm jag fick i mer än 350!!
Gilla

Malin90

Kvinna ·

13 feb, 2014

Nej 6 timmar före :-) så de var kö 5 för mig. För jag hade tid kl 11:-)
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

13 feb, 2014

Malin90 värkligen stort grattis hur känns de? :) har du ont? Skönt nu har du dina bröst å så hoppas vi att allt ska gå bra kram på dig
Gilla

Malin90

Kvinna ·

13 feb, 2014

Vonkan tack så jättemycket :-) Känns sååå skönt att slippa känna sig platt på gymmet och allt ochkumma visa sig utan ultravaddad bh för sambon min. Jag är så lycklig trodde aldrig man kunde känna så över en kroppsdel. Jag har ont men se är helt hanterbart och jag kan ju gå och sätta på mig kläder själv (med en del smärtstillande i mig nudå) Åh vad glad jag är!!!
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

13 feb, 2014

De va så lite sååå Malin jag har oxå mått jätte bra faktist lite ont i stygnen men min läkare sa att de försvinner 90 dagar efter operationen kan inte ligga på sidan än å de stör mig lite :( kram
Gilla

Frallz

Kvinna ·

13 feb, 2014

Malin90 skrev:
Vonkan tack så jättemycket :-) Känns sååå skönt att slippa känna sig platt på gymmet och allt ochkumma visa sig utan ultravaddad bh för sambon min. Jag är så lycklig trodde aldrig man kunde känna så över en kroppsdel. Jag har ont men se är helt hanterbart och jag kan ju gå och sätta på mig kläder själv (med en del smärtstillande i mig nudå) Åh vad glad jag är!!!

Jag känner precis som dig! Började tokgrina när jag kände mina bröst på uppvaket. Så glad!

Men jag har så fruktansvärt ont :(

Gilla

Vonkan

Kvinna ·

13 feb, 2014

De går över gumman nu är de bara tålamod ni måste ha :) kram på er
Gilla

shewolfine

Kvinna ·

13 feb, 2014

Mina bröst är nu två veckor :) bilder finns på min sida :)
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

13 feb, 2014

Grymt snygga :) kram
Gilla

Lucan87

Kvinna ·

13 feb, 2014

Nu är operationen betald, kändes surt när man förde över 42 000kr, ena minuten hade man dom o nu bara på 1 sekund var dom borta, NU ÄR DET VERKLIGT!!!!

2 veckor kvar och de e bestämt med 500CC HP

NOJJIG delux

Gilla

Frallz

Kvinna ·

13 feb, 2014

Lucan87 skrev:

Nu är operationen betald, kändes surt när man förde över 42 000kr, ena minuten hade man dom o nu bara på 1 sekund var dom borta, NU ÄR DET VERKLIGT!!!!

2 veckor kvar och de e bestämt med 500CC HP

NOJJIG delux

Åååå minns den känslan! ! Mitt konto e så tomt nu:)

Men det är så värt det sen!!!!

Gilla

New Boobs

Kvinna ·

13 feb, 2014

Ni som opererat er. Upplevde ni att ni svullnade upp efteråt? Är som en spärrballong på mage o runt om. Vad hände??
Gilla

Sockervadd

Kvinna ·

13 feb, 2014

Ja liten gravidmage här allt :P men det är vanligt. Mediciner spelar mycket in.
Gilla

Malin90

Kvinna ·

14 feb, 2014

Shit jag är jättespänd över hela brösten känns som om de är ballonger! Och brösten är väldigt kalla liksom.. Har ni flera sport-bh ar? Jag köpte en på kliniken för 500kr men tänkte när jag duschar om några dagar ska man sätta på samma bh då? Ska man iaf tvätta den? Har kommit lite blod i den nämligen och jag vill ju ha det rent men om jag ska tvätta den så måste jag ju vara utan i flera timmar.. Dessa frågor haha
Gilla

Frallz

Kvinna ·

14 feb, 2014

Åå jag är också jättespänd!!! Känns som dom ska sprängas typ!! Och svullen som en jävel :) Mest orolig över smärtan, visste ju att det skulle göra ont, men såhär?!! Haha.när jag gör stretchövningarna gör det galet ont, börjar skaka och frysa då...
Gilla

New Boobs

Kvinna ·

14 feb, 2014

Aha jag undrade om man fick gå upp i vikt på köpte den bieffekter ville man ju inte ha! Vågen visar +3kg men implantaten är väl 1kg av dem ha ha. Nu äter jag bara Ipren o alvedon o hart trappat av med de andra. Var det några särskilda. Tack för svar iaf känns lite lugnare. :-) Tack sockervadd!!!
Gilla

New Boobs

Kvinna ·

14 feb, 2014

Det tog mig 6 dagar innan smärtan klingade av. Kan säga att det var 6 dagar med ångest varför jag gjort detta o blev tom deppig som tydligen var normalt oxå. Stretcha stretcha stretcha o massera så började de långsamt ge med sig.
Gilla

Frallz

Kvinna ·

14 feb, 2014

Nej jag tror det lägger sig, hoppas jag!! Jaa drömde inatt att jag gått upp flera kilo.. Okej jag måste vänta två veckor me Ipren! Hoppas allt gått bra för dig New boobs :)
Gilla

Sockervadd

Kvinna ·

14 feb, 2014

New Boobs skrev:
Aha jag undrade om man fick gå upp i vikt på köpte den bieffekter ville man ju inte ha! Vågen visar +3kg men implantaten är väl 1kg av dem ha ha. Nu äter jag bara Ipren o alvedon o hart trappat av med de andra. Var det några särskilda. Tack för svar iaf känns lite lugnare. :-) Tack sockervadd!!!
Kroppen samlar på sig vatten med. Det kan ta minst en vecka eller längre efter att du slutat med starkare medicin innan svullnaden försvinner. Du har nog inte gått upp 2 kilo fett iaf men 1 kg tuttar kan man ju ta ;)
Gilla

New Boobs

Kvinna ·

14 feb, 2014

Tack detsamma Frallz! Ha ha ja sockervadd 1kg tuttar kan jag leva med. Har bara gått 1dygn sedan jag slutade med den starkare så då väntar jag tålmodigt. Är mer o mer rörlig så hoppas det försvinner snart. Tack för svar!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem