Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Vivalaboobs profilbild

Vivalaboobs

Kvinna ·

22 dec, 2013

Vi som gör bröstförstoring februari 2014

Bröstförstoring

Hej tjejer! Jag har inte hittat nån tråd för oss som ska göra en bröstförstoring i februari 2014 ännu, så nu kunde jag inte hålla mig Längre! Jag opererar mig den 3/2 på Art clinic, hos Per windh. Bor ner mot Malmö så det blir en lång resa, men de kommer de vara värt! Hur har de gått för andra som pendlar långt till kliniken? Per vill stt jag sover första natten i Gbg så jag är nära kliniken om nåt händer, är bara rädd att smärtan är värre dagen efter när man inte är lika "hög" från narkosen och tabletterna. Nån som har erfarenhet? Så, är de någon mer som opererar sig i februari!? Hade varit skönt att bolla lite tankar med varandra och längta tillsammans

573

Sortera efter

New Boobs

Kvinna ·

14 feb, 2014

Härligt med autocorrect. Bra att ni fattar vad jag skriver ändå ;-)
Gilla

Vivalaboobs

Kvinna ·

14 feb, 2014

Jag slutade med smärtstillande för en vecka sen och jag upplever fortfarande att jag är svullen, speciellt får jag en liten kulmage precis under sportBHn och nedåt. Känner mig fruktansvärt fet haha
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

14 feb, 2014

Vivalaboobs välkommen in i klubben :) opa mig 3 jan å jag får fan inte bort magen blir såååå jävla lessen kram
Gilla

Fyrtornet

Kvinna ·

14 feb, 2014

Snart är det min tur, så j*kla förväntansfull! Drömmer konstiga drömmar, om bröst som spricker osv. Men antar att det är normalt, då man är lite nervös. Nu tycker jag att det kan vara måndag.
Gilla

Sockervadd

Kvinna ·

14 feb, 2014

Fyrtornet skrev:
Snart är det min tur, så j*kla förväntansfull! Drömmer konstiga drömmar, om bröst som spricker osv. Men antar att det är normalt, då man är lite nervös. Nu tycker jag att det kan vara måndag.
Jag drömd två gånger innan min op att dom var nygjorda och var tvungen att hålla i dom när man gick och när jag släppte så ramla implantaten ur! Vakna i panik haha så du är inte ensam :P
Gilla

Fyrtornet

Kvinna ·

14 feb, 2014

Sockervadd skrev:
Jag drömd två gånger innan min op att dom var nygjorda och var tvungen att hålla i dom när man gick och när jag släppte så ramla implantaten ur! Vakna i panik haha så du är inte ensam :P
Haha, läskigt! Tur det inte är som det är i drömmarna alltid.
Gilla

Vivalaboobs

Kvinna ·

14 feb, 2014

Vonkan skrev:
Vivalaboobs välkommen in i klubben :) opa mig 3 jan å jag får fan inte bort magen blir såååå jävla lessen kram
När slutade du med smärtstillande? Är du fortfarande svullen? :o
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

14 feb, 2014

Hej vivalaboobs jag åt dom i ungefär 2 veckor :) du då? Japp dom e fortfarande ganska svullna :( kram
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

14 feb, 2014

Hej i gen jag vet inte om man kan säga att en är svullen de e nog mer att jag gått upp i vikt på nått konstigt vis äter typ inget å ändå har jag gått upp 5 kg fattar inte hur:( å nu vill den inte försvinna sj då e du svullen??
Gilla

Frallz

Kvinna ·

14 feb, 2014

Är det normalt om det liksom bränner och sticker in mot brösten när man rör sig egter stt man varit stilla en stund?

Gilla

Malin90

Kvinna ·

14 feb, 2014

Franz så gör det för mig också bränner liksom mär jag ska upp från soffan eller liknande, hjälper att stretcha och gå iaf!! Är de normalt att ha olika ont i brösten lr? Mitt högra svider mer ön de vänstra som egentligen är helt okej! Ingen skillnad i svullnad lr färg men de högra gör liksom mer ont
Gilla

micha_92

Kvinna ·

14 feb, 2014

De spänner extremt mycket mer i vänster bröst för mig, är de normalt också? Armen känns konstig ibland också....? :)
Gilla

micha_92

Kvinna ·

14 feb, 2014

När kan man lägga nåt kallt på brösten? :)
Gilla

Sockervadd

Kvinna ·

14 feb, 2014

Höger har vart värre för mig, ända sen jag vakna efter op. I början kunde jag inte ens lyfta ett glas vatten med den armen utan att känna jätte obehag. Amen och axeln har vart jättespänd och är fortfarande. Är vänsterhänt så kanske att höger är svagare för mig i vanliga fall med. Vet inte
Gilla

Micerou

Kvinna ·

14 feb, 2014

Sitter era implantat tätt ihop eller hur upplever ni klyftan? När jag ligger ner får jag ner 2 fungerar ungefär men när jag sitter är det typ 1 finger. Har ju framförplacering så börjar bli lite nojig.
Gilla

Micerou

Kvinna ·

14 feb, 2014

Haha 2 fingrar..*
Gilla

Sockervadd

Kvinna ·

14 feb, 2014

Får plats med två fingrar sittandes
Gilla

Micerou

Kvinna ·

14 feb, 2014

Nu blev jag nojig. Som alltid. Ni kommer vara så trötta på mig! Bara för att få ett hum(oh ja jag är helg dum I huvet) så Stack jag ner en nässpray i mitten och den sitter inte fast på något sätt. Tänkte att jag testar med något föremål sol de flesta har hemma! Hahaha! Glad alla hjärtans dag på er btw..;-)
Gilla

Anonym användare

14 feb, 2014

Jag opererades den 4 februari👍 på bella kliniken gjorde via armhålan..korrigerade näsan oxå ganska så nyligen det var den 13 januari och den gjorde jag hos bästa per windh på art clinic..så ni som ska göra brösten hos honom kommer garanterat känna er trygga han e erfaren och ger ett tryggt intryck tycker jag🙂 lycka till tjejer hur mkt cc ska ni lägga in och vad är eran naturliga bh strl??? *nyfiken*👍

Gilla

Malin90

Kvinna ·

14 feb, 2014

Haha jag länen mig ockaå extremt nojig för allt. Igår efter op såg jag att jag hade ungefär ett finger mellan brösten men dig har sem liksom glidit ut lite på sidorna men ser att de fortfarande är upphöjningar där implantaten ligger kanske med 1 1/2 finger, men vad jag har läst så går de till sig. Såg idag också att brösten är väldigt strutiga och det kunde man tydligen vänta sig men att se borde ge med sig tillslut. Men jag vill ju inte vänta utan vill ha slutresultatet med en gång haha Skönt att höra att ni också känner de olika i brösten, de är ju ändå två olika operationsställen. Jag är högerhänt men har svårare att röra högerarmen och känner att sen prickar. Har också känt att båda bröstvårtorna prickat ibland i dagen. Är lite rädd att förlora känseln eftersom att jag lyft vårtan. Godnatt tjejer, vi hörs imorgon om nya oroligheter ;-)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem