Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Vivalaboobs profilbild

Vivalaboobs

Kvinna ·

22 dec, 2013

Vi som gör bröstförstoring februari 2014

Bröstförstoring

Hej tjejer! Jag har inte hittat nån tråd för oss som ska göra en bröstförstoring i februari 2014 ännu, så nu kunde jag inte hålla mig Längre! Jag opererar mig den 3/2 på Art clinic, hos Per windh. Bor ner mot Malmö så det blir en lång resa, men de kommer de vara värt! Hur har de gått för andra som pendlar långt till kliniken? Per vill stt jag sover första natten i Gbg så jag är nära kliniken om nåt händer, är bara rädd att smärtan är värre dagen efter när man inte är lika "hög" från narkosen och tabletterna. Nån som har erfarenhet? Så, är de någon mer som opererar sig i februari!? Hade varit skönt att bolla lite tankar med varandra och längta tillsammans

573

Sortera efter

tuttfia9

Kvinna ·

21 feb, 2014

Då att kliva upp och duscha. Dra åt helvete så nervös jag e!
Gilla

Lillan

Kvinna ·

21 feb, 2014

tuttfia9 skrev:
Då att kliva upp och duscha. Dra åt helvete så nervös jag e!

Lycka till!
Gilla

Fyrtornet

Kvinna ·

21 feb, 2014

Nu har jag lagt upp en bild i mitt silvergalleri på mina 5dagars bröst. Är så glaaad!
Gilla

Annaas

Kvinna ·

21 feb, 2014

Grattis Fyrtornet! Dom ser verkligen assnygga ut! :)
Gilla

Fyrtornet

Kvinna ·

21 feb, 2014

Annaas skrev:
Grattis Fyrtornet! Dom ser verkligen assnygga ut! :)
Åh tack så jättemycket! :D
Gilla

AlexC

Kvinna ·

21 feb, 2014

Grattis Fyrtornet! De blev hur snygga som helst!
Gilla

Fyrtornet

Kvinna ·

21 feb, 2014

AlexC skrev:
Grattis Fyrtornet! De blev hur snygga som helst!
Tack så jättemycket :D
Gilla

tuttfia9

Kvinna ·

21 feb, 2014

Fääärdig! Är så jäkla lycklig men fy fasen vilken smärta!!!
Gilla

AlexC

Kvinna ·

21 feb, 2014

Grattis tuttfia! :) håll ut, det blir snart bättre!
Gilla

Boobisar30

Kvinna ·

22 feb, 2014

Åh lyllo alla er som redan fått göra det! Mindre än en vecka nu och jag har inte ens bestämt mig för bakom eller framför!?! Nån fler som gör på laser och estetik till veckan?
Gilla

Annaas

Kvinna ·

22 feb, 2014

Boobisar30, jag velade också sjukt mycket gällande bakom eller framför! Så rädd att få problem eftersom jag tycker mycket om att träna. Men jag litade på Mattias när han sa att bakom absolut skulle bli bäst, och just nu är jag i alla fall väldigt glad att jag valde det!! Jag är ganska tunn i överkroppen och känns så skönt att inte behöva oroa sig för rippling upptill i klyftan! Har inga känningar alls från muskeln än :) Lycka till med op:en!
Gilla

tuttfia9

Kvinna ·

22 feb, 2014

Är hemma nu o laddat upp lite bilder på min sida. är nöjd...me. oNT!
Gilla

Boobisar30

Kvinna ·

22 feb, 2014

Tack Annaas! Ska träffa honom dagen innan och prata igenom det. Antar att han kommer tala mig till "rätta" :)
Gilla

Annaas

Kvinna ·

22 feb, 2014

Ja men jag fick i alla fall uppfattningen att Mattias var rätt flexibel gällande både framför/bakom-placering och vilken typ av implantat man ville ha, så ta bara det som magkänslan säger efter konsultationen! Måste bara säga att jag är så sjukt nöjd med mina bröst än så länge, har fått precis den storlek jag önskade och dom är t.o.m finare än vad jag kunde föreställa mig redan :) Jättenöjd med mitt val av kirurg!
Gilla

shewolfine

Kvinna ·

22 feb, 2014

Fyrtornet vilka fina boobisar!! Grattis!! Tuttfia det går över!! Lättar efter 3-4 dagar!!
Gilla

Fyrtornet

Kvinna ·

22 feb, 2014

shewolfine skrev:
Fyrtornet vilka fina boobisar!! Grattis!! Tuttfia det går över!! Lättar efter 3-4 dagar!!
Åh tack så jättemycket :D
Gilla

tuttfia9

Kvinna ·

23 feb, 2014

Nu har jag bilder på mina nya vänner i silvergalleriet. Är så himla jättenäjd!
Gilla

Anonym användare

24 feb, 2014

Nu är det daX! Sista duschen med hibiscrub klar. Så nervös....och pirrig....strax väcka maken för avfärd! Är det nån mer som har den stora dagen idag? Iså fall säger jag lycka till!!

Gilla

Vonkan

Kvinna ·

24 feb, 2014

Stort lycka till :) kram
Gilla

opfeb2014

Kvinna ·

24 feb, 2014

Lycka till!!!
Gilla
Community