Anonym användare
25 jul, 2013
Vi som gör bröstförstoring i augusti 2013
BröstförstoringHar inte sett en sida för oss som opereras i Augusti så jag tog initiativet att öppna en tråd för oss alla som ska opereras i Augusti.
Sortera efter
Holly
Kvinna ·
16 aug, 2013
Naturtjej skrev:
Okej, tack Holly :)Gilla
MCEK
Kvinna ·
16 aug, 2013
Swan skrev:
viola skrev:
Vad bra :) hur länge var bröstet hårt och svullet för dig? :) Längtar tills det lägger sig lite så man kan börja leva lite normalt :P jag har tabletter till idag och några till imorgon..Eftersom jag gjorde ett implantatsbyte så hade jag redan töjt min ficka så mina bröst var inte så hårda och nu när det har gått en vecka så blir de mjukare och mjukare. Plus att mina satt inte så högt upp och hade konstig form som de brukar ha i början. Men vid min första bröstförstoring då hade jag svullna och hårda bröst i flera månader! Tyckte inte de var fina eller sköna alls de första 4 månaderna iaf haha
Gilla
Carr0
Kvinna ·
16 aug, 2013
Den 27/8 är det dags för mig att opereras i Falköping! :-)
Känner mig inte ett dugg nervös inför operationen (än), mest orolig för smärtan efteråt.
Roligt att läsa att det har gått bra för er som redan har utfört op. :-)
Gilla
Anonym användare
16 aug, 2013
MCEK skrev:
Swan skrev:
viola skrev:
Vad bra :) hur länge var bröstet hårt och svullet för dig? :) Längtar tills det lägger sig lite så man kan börja leva lite normalt :P jag har tabletter till idag och några till imorgon.. Eftersom jag gjorde ett implantatsbyte så hade jag redan töjt min ficka så mina bröst var inte så hårda och nu när det har gått en vecka så blir de mjukare och mjukare. Plus att mina satt inte så högt upp och hade konstig form som de brukar ha i början. Men vid min första bröstförstoring då hade jag svullna och hårda bröst i flera månader! Tyckte inte de var fina eller sköna alls de första 4 månaderna iaf haha
Jag bytte från 500cc till 800cc och tyckte inte alls att det gjorde ont jämfört med första op! Så du behöver inte vara orolig ;)
Gilla
MCEK
Kvinna ·
17 aug, 2013
Tack snälla Swan för ditt svar. Det var vad Örjan
sa till mig också. Ville ändå fråga någon som gjort
ett större byte. Då kan jag kanske vara lite lugnare.
Tack snälla :-)
Gilla
Anonym användare
17 aug, 2013
Ja du kan vara mkt lugnare :)
Lycka till!
Gilla
Wanda33
Kvinna ·
18 aug, 2013
Hur mår alla?
Upptäckte själv som en liten knul på höger sida idag. Lite som luftig som flyttar på sig om man känner på den men inte ond. Tror inget farligt men klart jag blir lite orolig för kapselbildning.
Toppinsidan mot klyftan är hård på båda brösten men det ska den väl vara i början. Har inte heller någon känsel i nedre delen av brösten. Tror eg att det är normalt men någon som upplever det samma eller vet hur länge det kan vara så?
Har tatt nya bilder idag om någon vill se. Ligger på min sida om några minuter. :-)
Gilla
Carro9393
Kvinna ·
18 aug, 2013
Snart är det dags för operation för mig! Är i Stockholm nu och ska vara på kliniken tidigt imorgon.. Nervös!!
Gilla
viola
Kvinna ·
18 aug, 2013
Wanda33. Jag har nog känseln överallt, men det är lite mer eller mindre ibland.
Luftbubblorna tror jag inte du behöver tänka på. Jag har sett/läst om det innan. Jag har så även själv. Det brukar försvinna efter ett tag. Det är lite luft som kommit in under op. Alltså helt naturligt :)
Om jag knappt trycker på bröstet även nyckelbenet så hör man små bubblor. Lite som kolsyra. Glad att jag läst om det innan annars skulle jag fått panik, känns lite läskigt.
Lycka till carro9393. Kommer gå fint! Kram
Gilla
Wanda33
Kvinna ·
18 aug, 2013
Viola. Jo fått svar av flera andra att det är luft och normalt. När det kommer till känsel kan det visst vara läääänge. En tjej hade det i 6 månader.
Bra att man kan fråga så många erfarna här inne. :-)
Lycka till Carro9393, kommer att gå fint! :-)
Gilla
Carro9393
Kvinna ·
18 aug, 2013
Tack Viola och Wanda33 :). Jag hoppas det!
Gilla
Anonym användare
18 aug, 2013
Wanda33 skrev:
Hur mår alla?
Upptäckte själv som en liten knul på höger sida idag. Lite som luftig som flyttar på sig om man känner på den men inte ond. Tror inget farligt men klart jag blir lite orolig för kapselbildning.
Toppinsidan mot klyftan är hård på båda brösten men det ska den väl vara i början. Har inte heller någon känsel i nedre delen av brösten. Tror eg att det är normalt men någon som upplever det samma eller vet hur länge det kan vara så?
Har tatt nya bilder idag om någon vill se. Ligger på min sida om några minuter. :-)Gilla
Uppsalbigboobies
Kvinna ·
19 aug, 2013
Idag smäller det! har precis duschat sista gången, är sjukt nervös och hungri hahah .ska vara där 07.00:p
Gilla
Samba
Kvinna ·
19 aug, 2013
Håller tummarna Lycka Till👍 är säker på att det kommer gå bra....
Gilla
tjejen89
Kvinna ·
19 aug, 2013
Ingen mer som ska opas på kkab i Falköping på torsdag? :)
Gilla
Glitterflickan
Kvinna ·
19 aug, 2013
Nu är min operation över :) otroligt skönt men har inte riktigt fattat det ännu. Gör inte så ont som jag trott heller. Skönt :)
Gilla
Wanda33
Kvinna ·
19 aug, 2013
Glitterflickan: Grattis! Hur mycket har du lagt in? :-)
Gilla
Dexi
Kvinna ·
20 aug, 2013
Då sitter jag i väntrummet och väntar på att få mitt rum... Wiiieeeeehhhhhh
Gilla
bestlover
Kvinna ·
20 aug, 2013
Lycka till :)
Gilla
Samba
Kvinna ·
20 aug, 2013
Lycka till Dexi det kommer gå super, Ja va där för en vecka sen. du kommer ha ett dygn där du kommer bli helt underbart omhändertagen 👍
Gilla