Anonym användare
25 jul, 2013
Vi som gör bröstförstoring i augusti 2013
BröstförstoringHar inte sett en sida för oss som opereras i Augusti så jag tog initiativet att öppna en tråd för oss alla som ska opereras i Augusti.
Sortera efter
Dexi
Kvinna ·
20 aug, 2013
Tack!! Ja allt när man inte är hemma med tre barn är semester ;)
Gilla
AnnaKarin13
Kvinna ·
20 aug, 2013
Jag ska operera mig hos Örjan om en vecka, ringde idag och fick tid att infinna mig på Proforma klockan 13.00! Nu börjar det verkligen kännas nära... Nervöst!
Gilla
Uppsalbigboobies
Kvinna ·
20 aug, 2013
Samba, tack:p är jätte nöjd men de gör mkt ondare idag, svider så fruktansvärt när man ska resa på sig även om killen hjälper än.. Skulle lägga in 470 men det fick inte plats så han la in 450 ist.:) men är lika nöjd med de;)
Gilla
kaktus
Kvinna ·
20 aug, 2013
Dags för mig imorgon är så nervös och just nu ångerfull... Usch ja som är så sjukt rädd för allt som har med sjukvård att göra :(...hur galen är jag??? ?
Gilla
Sandra1
Kvinna ·
20 aug, 2013
Min tur! Ligger och tar det lugnt på rummet iväntan på kirurgen :D
Gilla
Wanda33
Kvinna ·
20 aug, 2013
Lycka till alla, det kommer att gå så fint! :-)
Kaktus: Känslan att lägga sig i en operationssal är lite speciell. Blev galet nervös när jag kom in dit. Men det gick bra. Hann ju inte mer än somna så var det klart liksom. ;-)
Gilla
Wanda33
Kvinna ·
20 aug, 2013
Iris: Nu börjar känseln smått komma tillbaks. Inte från utsidan men på insidan så när jag rör känns det liksom under skinnet. I går när bröstvårtorna envisades med att stå ut stack det liksom till innifrån. Skum känsla, men positivt att det börjar komma tillbaka ändå. :-)
Gilla
Wanda33
Kvinna ·
20 aug, 2013
Vad har ni fått för information angående BH med bygel och push-up förresten? Menar att jag läst att push-up är ett no-no här inne, men sköterskan sa att efter ett halvår bestämmer jag själv både när det gäller push-up och bygel, innan dess inte alls.
Intressant att höra hur informationen skiljer sig eventuellt. :-)
Gilla
cheta
Kvinna ·
20 aug, 2013
Igår på mitt återbesök så sa dom att jag ska vänta ca 4 månader med bygelbh, specificerade inte att jag inte borde ha push-up, har heller inte läst nåt om det. Det borde man väl kunna ha ibland om man vill. Idag har jag provat en superfin bikini jag fick för flera år sen av en kompis som hon köpt utomlands, har aldrig kunnat ha den eftersom jag inte fyllde ut den, men nu passar den och är skitsnygg! Lycklig🙂
Gilla
JoFi8
Kvinna ·
20 aug, 2013
Åhhh vad kul det är med bhar nu för tiden :)
Gilla
Sandra1
Kvinna ·
20 aug, 2013
Färdig sen några timmar tillbaka. Så glad att jag ligger kvar över natten så jag kan vila ut ordentligt! Somnar titt som tätt :P
Var orolig när de sa ' nu är det dags' la mig på bordet, fick kanylen, lite medel med dropp och vipps låg jag i min säng igen. Jag hade själv klivit av bordet och ner i sängen gallant men det har jag absolut inget minne av haha!!
Gilla
Dexi
Kvinna ·
20 aug, 2013
Samma här. Somnar av och till och är mkt trött. Mår tyvärr illa från och till men det visste jag om.
Hur har det gått för er andra som op idag den 20/8??
Gilla
Sally1984
Kvinna ·
20 aug, 2013
Sandra1 skrev:
Färdig sen några timmar tillbaka. Så glad att jag ligger kvar över natten så jag kan vila ut ordentligt! Somnar titt som tätt :P Var orolig när de sa ' nu är det dags' la mig på bordet, fick kanylen, lite medel med dropp och vipps låg jag i min säng igen. Jag hade själv klivit av bordet och ner i sängen gallant men det har jag absolut inget minne av haha!![/quothehehe den här biten minns jag som lika suddig:)
Gilla
Glitterflickan
Kvinna ·
21 aug, 2013
Tack :) jag la in 325. Låter lite men hade ju full c sen innan så tror att det blir bra. Märks om några veckor :)
Gilla
päronet
Kvinna ·
21 aug, 2013
Imorgon är det min tur! Börjar kännas lite nervöst.. Ska lägga in 400 hp bakom :) varit lite rädd för att det ska bli för stort men efter att ha gjort ristestet med den storleken som inte alls kändes för stor så ska jag nog köra på det.
Gilla
MissMJ
Kvinna ·
21 aug, 2013
päronet skrev:
Imorgon är det min tur! Börjar kännas lite nervöst.. Ska lägga in 400 hp bakom :) varit lite rädd för att det ska bli för stort men efter att ha gjort ristestet med den storleken som inte alls kändes för stor så ska jag nog köra på det.Gilla
tjejen89
Kvinna ·
21 aug, 2013
Imorgon är det min tur, äntligen! Tror ni 450cc HP blir för stort för mig? Är 157cm lång och väger 43kg :)
Gilla
EmmaHanu
Kvinna ·
21 aug, 2013
Jag ska opas om en vecka kl 8.45!! Shit, snart är dagen här!
Gilla
kaktus
Kvinna ·
21 aug, 2013
Klar och det har gått skitbra !!!!!
Gilla
Sandra1
Kvinna ·
21 aug, 2013
Tiden kommer och tiden går, med en jädrans fart! Lycka till ni som ska opas!
Bilder kommer nog upp ikväll om jag orkar ordna :D
Gilla
Visar 221 till 240 av total 448 objekt