Anonym användare
25 jul, 2013
Vi som gör bröstförstoring i augusti 2013
BröstförstoringHar inte sett en sida för oss som opereras i Augusti så jag tog initiativet att öppna en tråd för oss alla som ska opereras i Augusti.
Sortera efter
viola
Kvinna ·
22 aug, 2013
Jag har ju redan ätit antibiotika en vecka. Och nu en vecka till?
Någon som bytt tejp? Kom nån vätska från högra bröstet efter jag bytte.
Nervig jag blir :(
Gilla
Uppsalbigboobies
Kvinna ·
22 aug, 2013
Wanda33, ok låter jobbigt att inte kunna trösta:/ värken har blivit bättre men funderar på om jg har fått DB(dubbelbröst) eller om det ser bara ut så för jag är svullen ..,bara under bröstet vid såret, sjukt orolig o har återbesök Först på måndag:(
Gilla
JoFi8
Kvinna ·
22 aug, 2013
Jag har DB just nu,men blir bättre å snyggare för varje dag.. Det trycks ut till slut :) kolla mina bilder:)
Gilla
päronet
Kvinna ·
23 aug, 2013
Hej alla! Jag har förstått att db betyder dubbelbröst men hur visar det sig? Dvs hur ser det då ut?
Gilla
JoFi8
Kvinna ·
23 aug, 2013
Man ser det gamla bröstet på det nya.. Kolla mina bilder så ser ni över det nya bröstvecket som en liten kant. Där var mitt bröstveck förut.. Men det trycks ut hela tiden så blir bättre för varje dag:)
Gilla
bestlover
Kvinna ·
23 aug, 2013
JoFi8 skrev:
Jag har DB just nu,men blir bättre å snyggare för varje dag.. Det trycks ut till slut :) kolla mina bilder:)Gilla
bestlover
Kvinna ·
23 aug, 2013
Såg nu att det redan fanns svar :)
Gilla
Wanda33
Kvinna ·
23 aug, 2013
Viola. Inga svar om det då jag ska byta tejp först efter 14 dagar...
En annan fråga, under tejpen känns det liksom bulligt. Antar att det är ärret men ska det sticka ut så? Gör det det för er andra? :-)
Gilla
viola
Kvinna ·
23 aug, 2013
Kan det inte vara torkat blod då? Jag fick inga kanter på mina ärr, men blodet lägget ju sig vid snitten och det buktar ut :)
Gilla
Wanda33
Kvinna ·
23 aug, 2013
Bytte plåster nu då jag läste att jag kunde göra det idag och ärren var så fina! Inte bulligt alls! :-) Kändes helt smooth och minimalt med blod. Satte på plåster igen och då kändes det lite bulligt igen, kanske är luft eller något. :-)
Gilla
boobilicious84
Kvinna ·
23 aug, 2013
Jag ska operera mig 29 augusti på Citadellkliniken i Landskrona :-)
Är det fler än Leyaana och jag som opererar oss samma dag på Citadell så skriv gärna. Kul att veta man är några som kan prata med varann på uppvaket sen och på kvällen :-)
Gilla
Carro9393
Kvinna ·
24 aug, 2013
Nån mer än jag som har hört att det "knastrar till" lite i brösten ibland? Eller inbillar jag mig bara? :S Jag har lagt märke till det idag och lite igår, och jag opererade mig i måndags. Måste säga också att jag har haft jätteont hela veckan sen operationen, det var inte alls roligt :/. Nu börjar det dock bli bättre, skönt.
Gilla
Sandra1
Kvinna ·
24 aug, 2013
Låter som när man gnider en blöt hand mot en gummibåt :P
Gilla
Dexi
Kvinna ·
24 aug, 2013
Det både knastrar och man kan känna det som bubblor under huden. Fullt normalt och det stod på papperna jag fick tom efter op :)
Gilla
Fritte
Kvinna ·
24 aug, 2013
jag frågade min doktor vad det här "knastrandet" under huden vid implantaten var och fick till svar att det är sårvätska och det är fullt normalt ;)
Gilla
kaktus
Kvinna ·
24 aug, 2013
Har ni ont augustitjejer? Just nu när man är lite handikappad o det svider o bränner så dyker ångerkänslan upp lite då och då för mig... Tänker bara ja så ?
Gilla
Carro9393
Kvinna ·
24 aug, 2013
Idag är första dagen som jag inte har haft jätteont. Idag känns det helt okej och jag har kunnat vara uppe och röra mig mer. De andra dagarna har jag i stort sett bara legat i sängen och haft jätteont och varit jättestel. Jag grät till och med av smärta de första dagarna :S. Och att resa mig upp ur sängen/lägga mig ner i sängen var det värsta. På kvällarna brukar jag ha som mest ont..
Gilla
Dexi
Kvinna ·
24 aug, 2013
Jag har varit nästan som vanligt idag, 5 dagar efter op. Varit ute och gått idag med precis som de 2 tidigare dagarna, fast idag blev inte brösten superhårda. Så små framsteg för varje dag, det är skönt. Längtar dock till att kunna sova i min säng igen eftersom jag inte kunnat komma upp från den sover jag på soffan ;)
Gilla
päronet
Kvinna ·
24 aug, 2013
Jag opererade mig för 2 dagar sedan och jag måste nog säga att jag mår oförskämt bra. Hade en sväng igår under ett par timmar då jag hade rätt ont men annars har jag kunnat röra på mig och haft en hanterbar smärta. Varit ute på korta promenader och så. Har svårt att ta mig upp ur sängen på morgonen och även från soffan om jag suttit där en längre stund och liksom hunnit stelna till. Smärtan blir dessutom mindre och mindre påtaglig hela tiden, trots att det gått sån kort tid sen op. Imorgon ska jag få ta av mig bandagen och se mina nya vänner för första gången :)
Gilla
JoFi8
Kvinna ·
25 aug, 2013
10 dagar sen operationen idag... Allt blir bättre å bättre. Vakna 6.45 imorse å inte som första dagarna klockan 4.00-5.00 ;) hade lite ont imorse som alla andra mornar, bränner å svider när jag ska upp.. Men det är bara positivt, då läker dom :) längtar så tills jag kan känna på dom ordentligt å slipper den här bhn hela tiden...
Gilla