Anonym användare
25 jul, 2013
Vi som gör bröstförstoring i augusti 2013
BröstförstoringHar inte sett en sida för oss som opereras i Augusti så jag tog initiativet att öppna en tråd för oss alla som ska opereras i Augusti.
Sortera efter
EmmaHanu
Kvinna ·
25 aug, 2013
Skönt att höra att alla mår bra! Ska opas om 3 dagar, på onsdag! Shit vad det är nära nu! :D
Gilla
tjejen89
Kvinna ·
25 aug, 2013
Jag opades i torsdag, och redan nu känner jag mig mycket bättre, men som många andra så är det värsta att ta sig ur sängen på morgonen :)
Gilla
elin-olivia
Kvinna ·
25 aug, 2013
op på tisdag. ja det närmar sig med stormsteg.Gick som hastigt,var på konsultation 20/8 op 27/8. Glad men har nog aldrig svettats så mycket på en vecka! :) känner av nervositet mest för att op tis, får hem min 5åring på fre. Börjar jobba tisd. Bor ensam. Men ska bunkra upp med lätt mat och full koll på juniors kläder o grejer så det underlättar! :) Ni nyopade här,ni verkar må hyfsat bra o snabbt,får tänka på er efter att det gör jag oxå:) EmmaHannu lycka till på onsdag!! :)
Gilla
Fritte
Kvinna ·
25 aug, 2013
Har lagt upp en bild på mina 350cc HP på min sida för er som vill se resultatet !
Hoppas alla är super nöjda som har gjort och att alla som ska blir super nöjda 👍
Gilla
Pollyanna
Kvinna ·
25 aug, 2013
Spännande att läsa den här tråden! Jag ska opereras den 30 augusti (känns bra med fredag så
man har det värsta gjort under helgen). Jag har tre småbarn men deras andra förälder är beredd på
att göra allt som hämtning/lämning på dagis och skola, matlagning etc. Börjar dock bli väldigt nervös.
Jag ska opereras genom bröstvårtorna med anatomiska inlägg (Allergan). Det verkar mindre vanligt, men
jag är jätteglad för det då ärren verkar bli nästan osynliga. Är det nån som har erfarenhet av att operera via
bröstvårtan? Det jag oroar mig mest för är att inte få tillräckligt med/tillräckligt starka smärtstillande
tabletter. Jag är nämligen ganska svårpåverkad och behöver högre dos än de flesta. Efter kejsarsnitt med
tvillingar hjälpte det först med fyrdubbel dos morfin. Vad har ni som gjort operation fått? Morfintabletter? Alvedon
funkar verkligen inte för mig.
Gilla
EmmaHanu
Kvinna ·
25 aug, 2013
ElinOlivia: Tack och detsamma! Du kommer klara det fint! Jag ska vara ledig ca 20 dagar från jobbet och har inga barn så jag har gott om tid att läka när de flesta här skriver att det släpper efter 5-7 dagar. Den värsta smärtan alltså.
Är oxå lite orolig att man ska få för lite smärtstillande. Att de inte ska fungera typ. Men det kommer nog bli bra! Bara 3 dagar kvar... ;D
Gilla
moon
Kvinna ·
25 aug, 2013
Ska opa den 29 hos Gerlee i Helsingborg. Är sjukt nervös och spänd men hoppas att allt går fint =)
Gilla
turcoise
Kvinna ·
26 aug, 2013
Lycka till imorgon AnnaKarin13! På torsdag är det min tur att åka till Proforma..
Gilla
AnnaKarin13
Kvinna ·
26 aug, 2013
Tack! Just nu har jag precis lagt mig i renbäddad säng efter första descutanduschen. Har mått illa hela dagen och knappt kunnat äta.. Så nervös! Grät en skvätt i duschen nu också :P jag hoppas verkligen att det går bra, att resultatet blir bra och att jag inte får allt för ont allt för länge! Jag ska inte vara på Proforma förrän 13 imorgon men tänkte gå upp 7 och äta frukost innan fastan, HUR ska jag få tiden att gå imorgon? Kommer vara ett vrak!
Gilla
viola
Kvinna ·
27 aug, 2013
Lycka till Annakarin13! Förstår att det är nervöst men det kommer gå bra :)
Gilla
littlegirl
Kvinna ·
27 aug, 2013
Väntar på doktorn som är 37 min försenad nu.., nervös som fan och hoppas bara han kommer smart så vi kan börja :'( hungrig och kissnödig!!!! Suck
Gilla
littlegirl
Kvinna ·
27 aug, 2013
Åh var är dom då??? Har bara haft strul med den här kliniken, :(
Gilla
littlegirl
Kvinna ·
27 aug, 2013
Vad gör jag här? Allt annat med den här kliniken har krånglat vad får mig att tro att det ska bli bra nu? Vill gå nu! Jag är en idiot! Varför böt jag inte klinik när jag kunde? Nu får jag ju skylla mig själv om resultatet blir dåligt :'(
Gilla
littlegirl
Kvinna ·
27 aug, 2013
Hörde i telefonen att dom var ytterligare försenade, dock meddelar inte sekreteraren mig om det...
Gilla
littlegirl
Kvinna ·
27 aug, 2013
Sitter i ett vänterum hungrig trött och huvudvärk och undrar om jag har mina nya bröst om 2 h...
Gilla
littlegirl
Kvinna ·
27 aug, 2013
1h och 20 min sena nu börjar jag gråta...
Gilla
Holly
Kvinna ·
27 aug, 2013
kaktus skrev:
Wanda33 de har satt en slang i varje bröst som automatiskt skickar ut smärtlindring under 3 dagar.. Därav säkert att ja inte hade nån smärta knappt igår på opdagen.. Däremot så blev ja hastigt väckt av min son nu på natten o bara reser mig upp och får en panikattack av smärtan.. Ska ringa kliniken när det blir morgon för ja tycker inte pumpen verkar släppt ut så mycket smärtstillande , ja kanske kommit åt något ...Gilla
Holly
Kvinna ·
27 aug, 2013
Imorgon kl. 10.00 är det min tur. Ut med pip skiten och in med Mentor. Jag har valt att lägga in nya annars får jag två små skinnflikar kvar typ. Jag var inte alls inställd på den här operationen men jag MÅSTE. Annars kan man bli sjuk osv. det känns bara hemskt nu. Jag har barn så imorgon kommer jag inte ha så mycket tid att hänga här därför ber jag om lite pepp redan nu! Skulle kännas lite lättare då 😢 Tack!
Gilla
Holly
Kvinna ·
27 aug, 2013
littlegirl skrev:
1h och 20 min sena nu börjar jag gråta...Gilla
Turkos
Kvinna ·
27 aug, 2013
Skönt Holly att få ut dom gamla! Det kommer säkert både bli och gå jättebra! Jag opas imorgon också, är lite som i ett vakum just nu. Inte nervös, mest pirrig!
Gilla