Anonym användare
25 jul, 2013
Vi som gör bröstförstoring i augusti 2013
BröstförstoringHar inte sett en sida för oss som opereras i Augusti så jag tog initiativet att öppna en tråd för oss alla som ska opereras i Augusti.
Sortera efter
Pollyanna
Kvinna ·
27 aug, 2013
Bevakar POF hela tiden nu, littlegirl, för att få veta att allt gått bra med dig! Du lär dock vara så omtumlad efter narkosen och allt att du kanske inte ens orkar gå in här, vilket ju är förståeligt. Har tänkt på och hållit tummarna för dig hela tiden. På fredag opereras jag på samma klinik och av samma kirurg som littlegirl.
Gilla
AnnaKarin13
Kvinna ·
27 aug, 2013
Nu sitter jag på Proforma och ska snart få komma in på rummet och träffa Örjan! Nervös!
Gilla
Zaraa
Kvinna ·
27 aug, 2013
Opereras med av helena imorgon. ....redan kl 8 är det min tur:-) sjuuuukt pirrigt nu
Gilla
sweetmissy
Kvinna ·
27 aug, 2013
Ska också opereras imorgon, börjar bli riktigt pirrigt nu :) timmarna går så sakta just nu...
Gilla
kaktus
Kvinna ·
27 aug, 2013
Hej.. Pumpen var helt suverän och ja kände inte ens nåt när min sambo drog ur den.. Ja mår oförskämt bra har nästan kunnat leva som vanligt från dag 1.. Kroppsstrumpan har kanske inte varit min bästa kompis men man vänjer sig :).. Varför ska du göra omop? Och hoppas allt går bra!
Gilla
Uppsalbigboobies
Kvinna ·
27 aug, 2013
Det kommer gå super för er som ska op den hära veckan!:) min värsta smärta har precis blivit över så slipper ta ngn tab.. Har bara små ont:) op förra måndagen..:p glömmer dock lätt bort att jag har fått 2 meloner så måste alltid dubbelkolla om jag har verkligen op..:p känns så overkligt!
Gilla
kaktus
Kvinna ·
27 aug, 2013
Holly jag såg att du hade pip :(... Skulle egentligen ha opererat mig för 5 år sen där och är glad över att ja fegade ur och bokade av min tid, annars hade väl ja suttit i din sits :( kram på dig
Gilla
EmmaHanu
Kvinna ·
27 aug, 2013
Jag opereras imorrn!! Ska vara där 08.45, är inte speciellt nervös utan mer glad och taggad! Kommer inte kunna somna inatt. Har tryckt i mig god thaimat och ska träna sen ikväll. Sedan lär det ju inte bli någon mer träning framöver. Velar fortfarande med strl men 375 eller 400 blir det iaf! Lycka till tjejer! :D
Gilla
Pollyanna
Kvinna ·
27 aug, 2013
Stort lycka till imorgon!!
Gilla
boobilicious84
Kvinna ·
27 aug, 2013
Turkos - vi opas på samma klinik med en dags mellanrum. Jag har op torsdag kl 9. Lycka till imorgon! Och glöm inte antibiotika-kuren idag :-)
Gilla
littlegirl
Kvinna ·
27 aug, 2013
ja, nu har jag iallafall ett stort bandage om brösten, var så nervös att jag trodde jag skulle bryta ihop men allt gick bra med op. det jobbiga var att vara så yr efter narkosten :/ känner mig lite -illa- behandlad, trotts att dom var snälla mot mig efter op och hjälpte mig med allt etc. men doktorn säger en sak till mig, medan kliniken säger en annan. och så har det varit med allt. min tid som doktorn bokade in, den hade ju inte kliniken bokat in, doktorn sa att jag betalar på plats på dagen, kliniken sa att man ska betala med faktura. doktorn sa att jag fick ta bort bandaget hemma tidigtast efter 5 dagar, kliniken sa att jag skulle dit på fredag så dom fick ta bort???
förvirrad och ursäkta ev stavfel, fortfarande lite yr efter allt ;)
Gilla
Holly
Kvinna ·
27 aug, 2013
kaktus skrev:
Holly jag såg att du hade pip :(... Skulle egentligen ha opererat mig för 5 år sen där och är glad över att ja fegade ur och bokade av min tid, annars hade väl ja suttit i din sits :( kram på digGilla
Dexi
Kvinna ·
27 aug, 2013
Littlegirl: låter jobbigt med alla dubbelbudskap!
Gilla
Uppsalbigboobies
Kvinna ·
27 aug, 2013
JoFi8, hur går det med din bd? Min blir lite bättre varje dag då svullnaden börjar lägga sig. Sakta men säkert.. Men när jag spänner brösten så flyttas min egna vävnad upp typ.. Har/ hade du de också? Tänkte om de har ngt med Bd o svullnaden.. Eller har jag fått muskelpåverkan eller ngt? Ngn som vet? Är jätte orolig och har nervöst sammanbrott just nu:( så ledsen:'(
Gilla
Turkos
Kvinna ·
27 aug, 2013
boobilicious84 skrev:
Turkos - vi opas på samma klinik med en dags mellanrum. Jag har op torsdag kl 9. Lycka till imorgon! Och glöm inte antibiotika-kuren idag :-)Gilla
Holly
Kvinna ·
27 aug, 2013
Om 30 min får jag inte äta mer innan op. Har smaksat i mig kinamat och choklad som min underbara pojkvän kom med. Duschat i descutan och bäddat rent. När jag hade tvålat in mig och det nästan inte var nåt kvar i svampen kom jag på att jag hade glömt ansiktet. Skrubbade bäst jag kunde med det lilla löddret. Ska ju duscha igen på kliniken imorn så hoppas det inte gör nåt 😕 Inte nervös än men jag brukar bara bli det precis minuterna innan om jag alls blir nervös. Lite pirrigt känns det iaf 😉 Imorgon fortsätter kampen om att få en pipfri värld 👍
Gilla
Holly
Kvinna ·
27 aug, 2013
Turkos skrev:
boobilicious84 skrev:
Turkos - vi opas på samma klinik med en dags mellanrum. Jag har op torsdag kl 9. Lycka till imorgon! Och glöm inte antibiotika-kuren idag :-)Gilla
Turkos
Kvinna ·
27 aug, 2013
Vi som opas på Citadell ska göra så. Man påbörjar behandlingen redan innan operationen, så man förebygger infektioner. :) Får inte ni andra ta tabletter innan?
Gilla
boobilicious84
Kvinna ·
27 aug, 2013
Ser att du är online, misstänker att du inte kan somna. Haha... I feel you sister. Och jag har ändå en extra dag att vara nervös över. Det kommer gå superbra för dig. Kanske t.o.m hinner se dig innan du checkar ut och innan jag ligger under kniven ;-)
Massor med lyckokramar dig!
Gilla
littlegirl
Kvinna ·
28 aug, 2013
Dexi skrev:
Littlegirl: låter jobbigt med alla dubbelbudskap!Gilla