Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

25 jul, 2013

Vi som gör bröstförstoring i augusti 2013

Bröstförstoring
Har inte sett en sida för oss som opereras i Augusti så jag tog initiativet att öppna en tråd för oss alla som ska opereras i Augusti.
448

Sortera efter

Pankie

Kvinna ·

08 aug, 2013

Ja är det så att du också tar semester ? Man får ju inte sjukskrivning i Norge tyvärr eller du kanske jobbar i Sverige !? :) ja jag tror det löser sig , jsg är ju sjukt lång 177 och har lite höfter så det kommer nog bli svinbra ! Men shit vad närvös man är ! I morgon gäller det :) :) :) mina kostar 32.000 nok vad kostar dina ? :)
Gilla

Dexi

Kvinna ·

09 aug, 2013

Hej alla! Fick en snabb konsult tid igår och op tid den 20 aug på citadellkliniken!
Spernervöst och spännande! 😀
Gilla

Opticruise

Kvinna ·

09 aug, 2013

Dexi skrev:
Hej alla! Fick en snabb konsult tid igår och op tid den 20 aug på citadellkliniken!
Spernervöst och spännande! 😀
Hur resonerade ni kring implantatsvalet och placering? :)
Gilla

Dexi

Kvinna ·

09 aug, 2013

Opticruise: Eftersom jag inte har ngn som helst bröstvävnad alls mer än hud (typ) så blir det bäst bakom trodde han. Får lita på honom och hoppas på det bästa. Vad tror du om den teorin?
Gilla

Opticruise

Kvinna ·

09 aug, 2013

Lindén87 skrev:
Op den 8/8 byte från 700cc-1505cc på KKAB Falköping-Ivan Letterfors :-)
SJUKT NYFIKEN på dina 1500 Linden87.Du har ju precis som jag varit mer eller mindre aktiv några år här på POF,är xtra kul att följa de "gamla rävarna" :D
Gilla

Opticruise

Kvinna ·

09 aug, 2013

Dexi skrev:
Opticruise: Eftersom jag inte har ngn som helst bröstvävnad alls mer än hud (typ) så blir det bäst bakom trodde han. Får lita på honom och hoppas på det bästa. Vad tror du om den teorin?
Hehe ja du har nog en uppfattning om min åsikt vid detta laget ;) Finns många med lite vävnad som fått fina resultat med framför MEN det är din kropp och ditt val :) ..Smart att välja en kirurg som flyttar fram iaf om du skulle få problem,hälften vunnet.Kommer säkert gå bra för dig .Du har valt samma cc som jag har,en bra stl på min kropp iaf..Lycka till tjejen:)
Gilla

Dexi

Kvinna ·

09 aug, 2013

Opticruise: jo jag valde kirurg efter hur välvillig han är och det är han tack och lov 🤭 men storleken var jag osäker på men då jag har höfter och rumpa dvs former så ser det knäppt ut utan bröst nu, så när jag provade med bh:n kändes inte 550 för stort men blev svettigt nervös när han sa vad det var för storlek 😕
Men min bästa kompis som var med tyckte det passade så får lite på att jag inte ser ut som en barbie sen (inget ont om de som vill se ut så, men jag vill inte)
Tack för lyckoönskningen! 👍
Gilla

Anonym användare

09 aug, 2013

Opticruise skrev:
Lindén87 skrev:
SJUKT NYFIKEN på dina 1500 Linden87.Du har ju precis som jag varit mer eller mindre aktiv några år här på POF,är xtra kul att följa de "gamla rävarna" :D

Jag träffade Linden87 på kliniken vi op samma dag och de blev riktigt fräscha! Passade henne riktigt bra ;)
Gilla

Opticruise

Kvinna ·

09 aug, 2013

Swan skrev:
Opticruise skrev:
Lindén87 skrev:

Jag träffade Linden87 på kliniken vi op samma dag och de blev riktigt fräscha! Passade henne riktigt bra ;)
Kul att höra och det tvivlar jag inte på att dom blev..Är ju så galet snyggt med stora brööst :D
Gilla

Pankie

Kvinna ·

10 aug, 2013

NUUU har jag äntligen fått mina nya bröst. !! Oj vad snabbt och smidigt det gick , nästan farligt hur enkelt det är med operationen, går bu lika snabbt som att slinga håret hos frisören , skönt att man får sova hela tiden med så man slipper vara närvös!! Jsg hade jättesvårt att välja storlek , stog där med min läkare och pojkvän och skulle måla upp måtten o jsg velade fram och tillbaka , 350 bag vill ju inte att det ska se fake ut , o jsg vill kunna träna o allt sånt, men tänk om de blir för små typ alla ångrar bu sig .. Tillslut sa jag ta 400 cc då ! Så han målade upp och körde igång , direkt när jsg sagt det fick jag ångest, och kramp i magen det kändes inte alls bra ! Jsg ångrade mig mer o h mer ... När jsg låg i operationssalen innan jsg skulle sova så kom narkosläkaren in som också var svensk (gjorde ju i Norge) hon såg att något inte var bra o frågade om allt kändes bra. /så förklara jag att jag ville ha 375 cc o hade å ångrat mig ! Hon log o h ropade in läkaren som var väldens bästa ! Han tog det med ro och SA SJÄLVKLART ska vi byta ! Man ska alltid gå på magkänslan! Och det är jag överlycklig för ! Dom blev perfekta !! Hade inte alls velat ha större! De blev stort kanske en E kupa! Så det jag vill säga är att det inte alltid är så att man ska ta det största man vill ha ! Se. Kommer jag säkert bli storleksblind o vilja ha större om några år .. Men nu vill jag absolut inte ha det ! Lägger upp bild på min sida !
Gilla

Pankie

Kvinna ·

10 aug, 2013

Pankie skrev:
Pankie skrev:
NUUU har jag äntligen fått mina nya bröst. !! Oj vad snabbt och smidigt det gick , nästan farligt hur enkelt det är med operationen, går ju lika snabbt som att slinga håret hos frisören , skönt att man får sova hela tiden med så man slipper vara närvös!! Jsg hade jättesvårt att välja storlek , stog där med min läkare och pojkvän och skulle måla upp måtten... o jag velade fram och tillbaka , 350?!?!

Jag vill ju inte att det ska se fake ut , o jag vill kunna träna o allt sånt, men tänk om de blir för små typ alla ångrar ju sig .. Tillslut sa jag ta 400 cc då ! Så han målade upp och körde igång , direkt när jag sagt det fick jag ångest, och kramp i magen det kändes inte alls bra ! Jag ångrade mig mer o h mer ... När jag låg i operationssalen innan jag skulle sova så kom narkosläkaren in som också var svensk (gjorde ju i Norge) hon såg att något inte var bra o frågade om allt kändes bra. /så förklara jag att jag ville ha 375 cc o hade å ångrat mig ! Hon log och ropade in läkaren som var väldens bästa ! Han tog det med ro och

SA SJÄLVKLART ska vi byta ! Man ska alltid gå på magkänslan! Och det är jag överlycklig för ! Dom blev perfekta !! Hade inte alls velat ha större!(dom blev jäävligt stora)  kanske en E kupa!att gå från en liten B kupa som man inte ens fyller ut , till stora E tuttar är en stooor förändring bara det, och störst kanske inte alltid är bäst, maan ser ju lätt ganska stor ut också om man tar för stora! 

Så det jag vill säga är att det inte alltid är så att man ska ta det största man vill ha ! Sen Kommer jag säkert bli storleksblind o vilja ha större om några år .. Men nu vill jag absolut inte ha det ! när jg kom hem blev alla chockade och tyckte dom var jättestora haha :)  Lägger upp bild på min sida !

det ulimata för mig är ju tanken  : fan vilka snygga bröst hon har undra om dom är äkta, för dom var så jävla snygga! 
inte typ, fan vilka jävla fakebröst hon har ! lyser ju operation hela vägen ! 

Är det efter 3e daagen man får se sinaa börst? det är ju värre väntan än julafton, att inte får se sina bröst på 3 daagar! sjukt nyfiken!någon som har tjuvkikat ? :P 
Gilla

Pankie

Kvinna ·

10 aug, 2013

äntligen har jag nya bröst ! :) 
Gilla

Meloner

Kvinna ·

10 aug, 2013

Den 28 augusti ska jag operera mig. Längtar som faaan!!! :) Ska göra det hos Dr Gerlee. Hoppas det kommer bli bra. Shit så nervöst!
Gilla

Uppsalbigboobies

Kvinna ·

11 aug, 2013

Jag ska opereras den 19 aug, :p (Art clinic Uppsala) är fruktansvärt nervös för kanylen !:)
Gilla

Wanda33

Kvinna ·

11 aug, 2013

I morgon bitti är det dags för mig. Klockan 9.30 ska jag vara där. Liiiite nervös för allt som ska ske men som jag ser fram emot det. Ska bli så spännande att se hur det blir. Så snart barnen är i säng ska jag förbereda mig med operationsförberedande duschen och därefter ta en kvällsmacka, tabletter och gå i säng. 
Ska man ha mjuka kläder? Har för mig att jag läst det någon stans men kommer inte ihåg var. Sååå spännande!!! 
Gilla

viola

Kvinna ·

11 aug, 2013

Spännande! Min tur på tisdag. Ja lätta kläder att ta på sig. Jag ska ha mjukisdress och ett linne med knappar fram. Så man slipper dra på sig tröjan! Stort lycka till! Hör av dig hur du mår sen. Håller tummarna :)
Gilla

Pankie

Kvinna ·

12 aug, 2013

asså jag dör av nyfikenhet att man inte får se sina bröst på 4 dagar, ? har ni tjuvkikat eller har ni klarat er, 
nu har jag 24h kvar tills jag får se dom första gången, 

jag har även inte rökt någonting, var rökare innan , hur länge gäller det ( och jag vet att detta är ett bra tillfälle att sluta)
undrar också hur många dagar ni åt smärtstillande efter ? :) 
Gilla

Wanda33

Kvinna ·

12 aug, 2013

Klar :-)
Gilla

bestlover

Kvinna ·

12 aug, 2013

Då ses vi imorgon :) ska själv opereras på citadell av Peter Cosmo.
Gilla

bestlover

Kvinna ·

12 aug, 2013

Wanda33 skrev:
Klar :-)
Hur känns det? :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem