Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

25 jul, 2013

Vi som gör bröstförstoring i augusti 2013

Bröstförstoring
Har inte sett en sida för oss som opereras i Augusti så jag tog initiativet att öppna en tråd för oss alla som ska opereras i Augusti.
448

Sortera efter

bestlover

Kvinna ·

12 aug, 2013

viola skrev:
Spännande! Min tur på tisdag. Ja lätta kläder att ta på sig. Jag ska ha mjukisdress och ett linne med knappar fram. Så man slipper dra på sig tröjan! Stort lycka till! Hör av dig hur du mår sen. Håller tummarna :)
Då ses vi imorgon, skall också opereras då, sinnes nervös!
Gilla

Dexi

Kvinna ·

12 aug, 2013

Wanda: hur gick det?!
Gilla

CiaFia

Kvinna ·

12 aug, 2013

I morgon bitti är det dax!!! Förväntansfull!!!!!!!
Gilla

bestlover

Kvinna ·

12 aug, 2013

Då är vi två :)
Gilla

Wanda33

Kvinna ·

12 aug, 2013

Hehe, som Pinkie sa, gick nästan för lätt. Somnade, vaknade också var de där ;-) Pinkie: så fina dina blev! :-)
Gilla

bestlover

Kvinna ·

12 aug, 2013

Wanda33 skrev:
Hehe, som Pinkie sa, gick nästan för lätt. Somnade, vaknade också var de där ;-) Pinkie: så fina dina blev! :-)
Låter som en dröm. Har du inte ont nu? Kvar på kliniken? Kul att allt gick så bra :)
Gilla

Wanda33

Kvinna ·

12 aug, 2013

Har inte farligt ont nej men upptäckte när jag la på deo (hemma nu) att jag inte har ngn känsel under höger arm.. Skumt.. 
Gilla

viola

Kvinna ·

12 aug, 2013

Hur känns det efter? Fy jag är så nervös :( känns fortfarande overkligt och imorgon är det dags..
Gilla

bestlover

Kvinna ·

12 aug, 2013

viola skrev:
Hur känns det efter? Fy jag är så nervös :( känns fortfarande overkligt och imorgon är det dags..
Jag är så nervös att jag mår illa, måste nog snart försöka äta nått. Känns bra att ha läst en hel hög operationsberättelser här inne :)
Gilla

bestlover

Kvinna ·

12 aug, 2013

Oj, råkade citera dig viola!
Gilla

Wanda33

Kvinna ·

12 aug, 2013

Känns som träningsvärk och bitvis kraftig sådan. Men helt klart hanterbar. 
Gilla

bestlover

Kvinna ·

13 aug, 2013

Operationsdag idag, uppe med tuppen. Drömt att mina bröst blev helt förstörda, har aldrig tidigare drömt om operationen. Hoppas återkomma med en operationsberättelse och snygga bröst.
Gilla

Wanda33

Kvinna ·

13 aug, 2013

Lycka till Bestlover! :-)
Gilla

Wanda33

Kvinna ·

13 aug, 2013

Nu ligger en första efterbild uppe i mitt galleri. Känner mig väldigt stel idag och har i tillägg blitt tokförkyld. Tydligen inte ovanligt med feber och sjuka efter en operation men känner mig oväntat pigg. :-)
Gilla

Uppsalbigboobies

Kvinna ·

13 aug, 2013

Wanda33 ,kändes det något när du fick kanylen? :) 5 dagar kvar för mig! Sjukt nervös,har bara tänkt på bröst senaste månaderna hhahaha
Gilla

jag123

Kvinna ·

13 aug, 2013

Jag opereras den 16/8, alltså på fredag av Patrik Höijer på L&E. Är det någon annan som ska opas där? 😀
Gilla

Wanda33

Kvinna ·

13 aug, 2013

Nja.. Tror jag är ganska van blodprover och nålstick i armen efter två barn, så det kändes knappt :-) Därefter sa han att det kunde sticka lite i ansiktet varpå jag fick en skum känsla i fötterna innan jag plötsligt sov och vaknade igen när det var klart. :-) Kommer gå så bra så!
Gilla

bestlover

Kvinna ·

13 aug, 2013

Wanda33 skrev:
Lycka till Bestlover! :-)
Tack allt har gått så himla bra :) Vi får se fram emot kvällen hur man mår då :)
Gilla

tjejen89

Kvinna ·

13 aug, 2013

Jag ska opereras på kkab i Falköping av Ivan letterfors 22/8 :)
Gilla

littlegirl

Kvinna ·

13 aug, 2013

precis 2 veckor till min bröstop. ska dit kl 9 på morgonen så vid den här tiden är jag redan påväg hem därifrån :D åhhh vad jag längtar!!! nervös, men övertygad om att det blir snyggt så är otroligt förväntansfull... :D
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem