Anonym användare
25 jul, 2013
Vi som gör bröstförstoring i augusti 2013
BröstförstoringHar inte sett en sida för oss som opereras i Augusti så jag tog initiativet att öppna en tråd för oss alla som ska opereras i Augusti.
Sortera efter
bestlover
Kvinna ·
12 aug, 2013
viola skrev:
Spännande! Min tur på tisdag.
Ja lätta kläder att ta på sig. Jag ska ha mjukisdress och ett linne med knappar fram. Så man slipper dra på sig tröjan!
Stort lycka till! Hör av dig hur du mår sen. Håller tummarna :)Gilla
Dexi
Kvinna ·
12 aug, 2013
Wanda: hur gick det?!
Gilla
CiaFia
Kvinna ·
12 aug, 2013
I morgon bitti är det dax!!!
Förväntansfull!!!!!!!
Gilla
bestlover
Kvinna ·
12 aug, 2013
Då är vi två :)
Gilla
Wanda33
Kvinna ·
12 aug, 2013
Hehe, som Pinkie sa, gick nästan för lätt. Somnade, vaknade också var de där ;-)
Pinkie: så fina dina blev! :-)
Gilla
bestlover
Kvinna ·
12 aug, 2013
Wanda33 skrev:
Hehe, som Pinkie sa, gick nästan för lätt. Somnade, vaknade också var de där ;-)
Pinkie: så fina dina blev! :-)Gilla
Wanda33
Kvinna ·
12 aug, 2013
Har inte farligt ont nej men upptäckte när jag la på deo (hemma nu) att jag inte har ngn känsel under höger arm.. Skumt..
Gilla
viola
Kvinna ·
12 aug, 2013
Hur känns det efter? Fy jag är så nervös :( känns fortfarande overkligt och imorgon är det dags..
Gilla
bestlover
Kvinna ·
12 aug, 2013
viola skrev:
Hur känns det efter? Fy jag är så nervös :( känns fortfarande overkligt och imorgon är det dags..Gilla
bestlover
Kvinna ·
12 aug, 2013
Oj, råkade citera dig viola!
Gilla
Wanda33
Kvinna ·
12 aug, 2013
Känns som träningsvärk och bitvis kraftig sådan. Men helt klart hanterbar.
Gilla
bestlover
Kvinna ·
13 aug, 2013
Operationsdag idag, uppe med tuppen. Drömt att mina bröst blev helt förstörda, har aldrig tidigare drömt om operationen.
Hoppas återkomma med en operationsberättelse och snygga bröst.
Gilla
Wanda33
Kvinna ·
13 aug, 2013
Lycka till Bestlover! :-)
Gilla
Wanda33
Kvinna ·
13 aug, 2013
Nu ligger en första efterbild uppe i mitt galleri. Känner mig väldigt stel idag och har i tillägg blitt tokförkyld. Tydligen inte ovanligt med feber och sjuka efter en operation men känner mig oväntat pigg. :-)
Gilla
Uppsalbigboobies
Kvinna ·
13 aug, 2013
Wanda33 ,kändes det något när du fick kanylen? :) 5 dagar kvar för mig! Sjukt nervös,har bara tänkt på bröst senaste månaderna hhahaha
Gilla
jag123
Kvinna ·
13 aug, 2013
Jag opereras den 16/8, alltså på fredag av Patrik Höijer på L&E. Är det någon annan som ska opas där? 😀
Gilla
Wanda33
Kvinna ·
13 aug, 2013
Nja.. Tror jag är ganska van blodprover och nålstick i armen efter två barn, så det kändes knappt :-)
Därefter sa han att det kunde sticka lite i ansiktet varpå jag fick en skum känsla i fötterna innan jag plötsligt sov och vaknade igen när det var klart. :-)
Kommer gå så bra så!
Gilla
bestlover
Kvinna ·
13 aug, 2013
Wanda33 skrev:
Lycka till Bestlover! :-)Gilla
tjejen89
Kvinna ·
13 aug, 2013
Jag ska opereras på kkab i Falköping av Ivan letterfors 22/8 :)
Gilla
littlegirl
Kvinna ·
13 aug, 2013
precis 2 veckor till min bröstop. ska dit kl 9 på morgonen så vid den här tiden är jag redan påväg hem därifrån :D åhhh vad jag längtar!!! nervös, men övertygad om att det blir snyggt så är otroligt förväntansfull... :D
Gilla