Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

25 jul, 2013

Vi som gör bröstförstoring i augusti 2013

Bröstförstoring
Har inte sett en sida för oss som opereras i Augusti så jag tog initiativet att öppna en tråd för oss alla som ska opereras i Augusti.
448

Sortera efter

viola

Kvinna ·

13 aug, 2013

Nu har jag vaknat. Inte alls den smärta än som jag trodde, fortfarande lite borta ;P
Gilla

Anonym användare

13 aug, 2013

Viola: hur gick det? Blev man lugn av medicinen?
Gilla

viola

Kvinna ·

13 aug, 2013

Jag kände mig nästan inget nervös faktiskt, kanske beror på shoten :) narkosen gick snabbt innan man somna. Trodde jag skulle bli ledsen för jag varit så orolig innan men hann knappt tänka. Alla är så snälla och glada så man hinner knappt bli nervös. Har druckit 2 glas vatten och varit på toa redan :)
Gilla

Wanda33

Kvinna ·

13 aug, 2013

Härligt att höra att det gått bra för dig Viola!
Gilla

viola

Kvinna ·

13 aug, 2013

Tack wanda33, hur går det för dig? :) Haft ont?
Gilla

Wanda33

Kvinna ·

13 aug, 2013

Var extremt stel i morse men under eftermiddagen har jag stundtals glömt av att jag är nyopererad. Däremot är jag lite osäker på om jag verkligen ska sova halvsittandes i sängen i natt. Fick sådan träsmak och ont i ryggen av det. :-)
Gilla

Fritte

Kvinna ·

13 aug, 2013

nu sitter dom äntligen på plats och jag mår mycket bättre än vad jag trodde jag skulle göra :D
lycka till ni tjejer som har op framför er, allt kommer gå kalas bra :)
Gilla

Glitterflickan

Kvinna ·

13 aug, 2013

Hakar på jag med :) på måndag är det dags för mig :)
Gilla

EmmaHanu

Kvinna ·

13 aug, 2013

Jag opas den 28:e aug hos Örjan Gribbe! :)
Gilla

Glitterflickan

Kvinna ·

13 aug, 2013

Härligt att höra fritte :)
Gilla

Turkos

Kvinna ·

13 aug, 2013

Åh så kul att läsa om er andra som redan är opererade! Det verkar ha gått bra för er!? Har ni jätte ont eller är det överkommligt?

Idag har jag betalat min operation (opas den 28/8), så nu känns det ännu lite verkligare att detta kommer bli av. Men är sjukt nervös om hur det kommer bli efteråt, och inte för själva operationen konstigt nog. 
Gilla

viola

Kvinna ·

13 aug, 2013

Turkos skrev:
Åh så kul att läsa om er andra som redan är opererade! Det verkar ha gått bra för er!? Har ni jätte ont eller är det överkommligt?

Idag har jag betalat min operation (opas den 28/8), så nu känns det ännu lite verkligare att detta kommer bli av. Men är sjukt nervös om hur det kommer bli efteråt, och inte för själva operationen konstigt nog. 
Hej :) Jag har haft det väldigt bra ändå. Inte ont, alltså visst känner man sig stel och att man gjort något. Men bara man tar tabletter så blir det bra. Håll lite koll när du kan ta dina tabletter. :) sen kan man även få tabletter för illamående! Eftersom man äter lite och mycket tabletter kan man känna sig illamående pga hunger (så var det för mig) så då fick jag medicin och sen kunde jag äta utan att må dåligt :) Har dock haft svårt att sova ändå. Vaknar ofta. Jag sov rätt länge innan op så kanske därför och rädsla för att göra något i sömnen :P Lycka till, det kommer gå jättebra! :) Kommer lägga ut bilder när jag kan ta och även op berättelse, tar även med första dagarna i den :)
Gilla

Carro9393

Kvinna ·

14 aug, 2013

Jag opererar mig på måndag och min kirurg verkar vara på semester så han svarar inte på mitt mail :(! Jag frågade om jag ev. skulle kunna välja ett större implantat.. :/
Gilla

feliciaA

Kvinna ·

14 aug, 2013

Kul att läsa att det gått bra för alla :) jag har min op på fredag så är lite nervös nu men samtidigt längtar jag :)
Gilla

Turkos

Kvinna ·

14 aug, 2013

viola skrev:
Turkos skrev:

Hej :) Jag har haft det väldigt bra ändå. Inte ont, alltså visst känner man sig stel och att man gjort något. Men bara man tar tabletter så blir det bra. Håll lite koll när du kan ta dina tabletter. :) sen kan man även få tabletter för illamående! Eftersom man äter lite och mycket tabletter kan man känna sig illamående pga hunger (så var det för mig) så då fick jag medicin och sen kunde jag äta utan att må dåligt :) Har dock haft svårt att sova ändå. Vaknar ofta. Jag sov rätt länge innan op så kanske därför och rädsla för att göra något i sömnen :P Lycka till, det kommer gå jättebra! :) Kommer lägga ut bilder när jag kan ta och även op berättelse, tar även med första dagarna i den :)
Det ska jag komma ihåg, att ta tabletterna regelbundet och tänka på att man bör äta efteråt mot illamående. Det vore kul att se bilder på er som hunnit operera er! Går det att göra direkt i denna tråd kanske? Vore kul att se utvecklingen från nyopade tuttisar till färdigbakade! :)
Gilla

Wanda33

Kvinna ·

14 aug, 2013

Inte säker på att det går posta bilder i tråden, någon som vet? Jag lägger upp på min sida i a fall :-)
Gilla

littlegirl

Kvinna ·

14 aug, 2013

usch nu är jag så galet ledsen :'( förstoringen skulle gå på 46 och inte 32 som stod på hemsidan.. och ännu värre är att jag inte ens verkar vara uppskriven på tiden vi kom överens om :'( :'(
Gilla

JoFi8

Kvinna ·

14 aug, 2013

Jag ska operera mig imorgon bitti!!! :) längtar!!
Gilla

Leyaana

Kvinna ·

14 aug, 2013

Jag har också betalat för operationen, nu känns det verkligen på riktigt! Är sjukt nervös, längtar till den 29 aug! :)
Gilla

Uppsalbigboobies

Kvinna ·

14 aug, 2013

Wanda33, Hehehe ok:p aja det blir en upplevelse :p Gud hoppas de:p är du nöjd med dina hittills ?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem