Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

25 jul, 2013

Vi som gör bröstförstoring i augusti 2013

Bröstförstoring
Har inte sett en sida för oss som opereras i Augusti så jag tog initiativet att öppna en tråd för oss alla som ska opereras i Augusti.
448

Sortera efter

Uppsalbigboobies

Kvinna ·

14 aug, 2013

Carro9393, jag op samma dag:) sjukt nervös :p är det ngn som har valt coh 2:)? stämmer det att det är mindre risk att det blir rippning?? Min läkare sa ngn sånt..:)
Gilla

Wanda33

Kvinna ·

14 aug, 2013

Littlegirl: usch så tråkigt... kan de inte göra ngt på kliniken? kan rekommendera Fornebuklinikken i Oslo. 32300 Nok med vanliga runda och bland de bästa garantier som ges i Norge. :-)
Gilla

Wanda33

Kvinna ·

14 aug, 2013

Uppsalabigboobies: Ja blir bara mer nöjd var dag. Ska försöka ta en bild var kväll och lägga upp på sidan. Kul å se förändring. Min Au-pair sa att de har blivit större och inte så putiga i dag:-) I dag har jag varit mer trött dock så antar att den kommer efteråt :-) Ångrar inte att jag valde ligga ner mer i natt dock för så bra som jag sovit :-)
Gilla

feliciaA

Kvinna ·

14 aug, 2013

Hej jag har valt coh2 :) jag har en del rippling nu med mina framför bröst, så ska byta till bakom. Vad jag förstår så blir det mindre rippling med coh2 fast det skiljer inte mycket mellan coh1 och coh2
Gilla

MCEK

Kvinna ·

14 aug, 2013

Så roligt att läsa om Er alla som redan har opererats. Och att Ni verkar vara nöjda
Gilla

päronet

Kvinna ·

14 aug, 2013

Jag opereras om en dryg vecka, 22/8 är det dags för mig.. Börjar känna mig riktigt nervös samtidigt som jag längtar enormt till efter det är klart! Känner mig mest stressad över den oförberedda smärtan som jag inte vet på förhand hur det kommer kännas. Men jag hoppas det går bra.
Gilla

JoFi8

Kvinna ·

14 aug, 2013

Inte många timmar kvar för mig nu! :)
Gilla

Sally1984

Kvinna ·

14 aug, 2013

aj aj aj...på fredag är det dags...undrar hur man kommer känna sig nör man vaknar upp, med två nya saker inne i kroppen...:/ 
Gilla

Wanda33

Kvinna ·

14 aug, 2013

Lycka till ni som ska göra det i morgon. Det kommer gå så bra så! :-)

Gilla

Wanda33

Kvinna ·

14 aug, 2013

Hur mår ni som gjorde det i går? Själv har jag haft en riktig tröttdag. Fick inte upp ögonen förrän efter 11 men därefter har jag varit pigg, fast seg :-)

Gilla

Anonym användare

14 aug, 2013

Lycka till allihopa!!!!👍

Gilla

Sokalaka

Kvinna ·

14 aug, 2013

Åh vill också opereras i augusti men får vänta till november bläää!! Men lycka till allihop!!
Gilla

Sandra1

Kvinna ·

14 aug, 2013

20/8 är det min tur. Ska opa mig hos Magnus Hoober på Improva
Gilla

Samba

Kvinna ·

14 aug, 2013

hade samma tanke o här ligger ja, just nu är det bara svullet, lycka till👍
Gilla

viola

Kvinna ·

14 aug, 2013

Jag mår okej. Jag kan typ inte sova. Inatt sov jag bara någon timma. Åkte hem idag, en resa på 5 timmar. Var rena helvetet. Efter det sov jag några timmar. Har precis tagit lite piller och ska försöka sova. Skulle va underbart att sova en natt :) Vill att dom värsta dagarna ska vara över, redan trött på att vara stel och ha ont. Är du fortfarande stel? Jag är helt insjunken i bröstet. Ser ut som en 90 åring när jag går..
Gilla

Wanda33

Kvinna ·

14 aug, 2013

Viola: Jo känner mig helt mörbultad i överkroppen och magen står ut fylld av luft eller ngt men i natt har jag i a fall sovit helt underbart bra. Valde att lägga mig mer plant i stället för halvsittande och det var det bästa beslut jag kunde ta. Inget ont i ryggen utan bara avslappnad och trots sköterskans varning kunde jag utan problem ta mig upp med hjälp av magmusklerna i morse. :-)
Gilla

Turkos

Kvinna ·

14 aug, 2013

viola skrev:
Jag mår okej. Jag kan typ inte sova. Inatt sov jag bara någon timma. Åkte hem idag, en resa på 5 timmar. Var rena helvetet. Efter det sov jag några timmar. Har precis tagit lite piller och ska försöka sova. Skulle va underbart att sova en natt :) Vill att dom värsta dagarna ska vara över, redan trött på att vara stel och ha ont. Är du fortfarande stel? Jag är helt insjunken i bröstet. Ser ut som en 90 åring när jag går..
Viola, hur reste du, bil? Tåg? Jag har också lite resväg... :/
Gilla

viola

Kvinna ·

15 aug, 2013

Jag åkte bil. Det var rätt jobbigt :/ skönt att du ska göra på citadell så du får sova kvar en natt :)
Gilla

JoFi8

Kvinna ·

15 aug, 2013

Opereras vid kl 10 idag.. Har fått mitt rum å läkaren har precis ritat på mig:)
Gilla

Sally1984

Kvinna ·

15 aug, 2013

Iris78 skrev:
Lycka till allihopa!!!!👍

Tack så mycket! Helt galet nervös inför imorn!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem