Anonym användare
25 jul, 2013
Vi som gör bröstförstoring i augusti 2013
BröstförstoringHar inte sett en sida för oss som opereras i Augusti så jag tog initiativet att öppna en tråd för oss alla som ska opereras i Augusti.
Sortera efter
Carro9393
Kvinna ·
15 aug, 2013
viola skrev:
Jag mår okej. Jag kan typ inte sova. Inatt sov jag bara någon timma. Åkte hem idag, en resa på 5 timmar. Var rena helvetet. Efter det sov jag några timmar. Har precis tagit lite piller och ska försöka sova. Skulle va underbart att sova en natt :) Vill att dom värsta dagarna ska vara över, redan trött på att vara stel och ha ont. Är du fortfarande stel? Jag är helt insjunken i bröstet. Ser ut som en 90 åring när jag går..Vad var det som gjorde bilresan hem så jobbig? Var det pga att du hade ont och att det var obekvämt att vara i bilen då? Jag har också en bilresa på 5 timmar framför mig nämnligen :/. Är lite orolig för att ha bältet på mig och att bilen ska guppa till ibland och att det kommer göra jätteont då. GAAAAAH är så nervös, bara tre hela dagar kvar och sen är det dags!
Gilla
EmmaHanu
Kvinna ·
15 aug, 2013
Hoppas allt har gått bra! Du har nog vaknat upp snart! Skriv hur du mår och hur det känns!! :D Håller tummarna för dig!
Gilla
viola
Kvinna ·
15 aug, 2013
Det var alla SMÅ och stora gupp, alla små och stora kurvor. I rondeller eller av/påfart med lite krök så körde sambon i 40 haha.
Alltså alla små gupp som man vanligtvis inte tänker på känns. Sen när man åkte i höga backar eller ner så kändes det konstigt i bröstet (pga tryck?!)
Jag tog bältet bakom ryggen, testade inte ens att lägga det framför bröstet. Det gick bra :)
Så ja, det kanske är olika för alla, men resan hem var inte rolig för mig iallafall. Första gången jag grät av smärta :P Hoppas att det inte känns så för dig!
Men säg till den som kör dig att ta det lugnt så fort vägen svänger och sånt. Så man inte gasar i svängen. Alla bilar är ju olika med, vår bil är rätt känslig över gupp. En del större bilar känner man ju inte ens av små gupp.
Jag tog morfin innan jag åkte, så rekomenderar dig att ta det med :)
Gilla
Carro9393
Kvinna ·
15 aug, 2013
Viola: Oj då, det låter ju inte så kul :/. Ja jag ska verkligen säga åt honom att ta det lugnt haha! Och jag hoppas verkligen att jag kommer få tillräckligt med smärtstillande hela tiden innan jag åker hem så att jag inte behöver gå och ha ont i väntan på mer tabletter..
Gilla
Holly
Kvinna ·
15 aug, 2013
Ska operaras 28/8 på Reformedica. Byte av pip till mentor! 👍
Gilla
Holly
Kvinna ·
15 aug, 2013
JoFi8 skrev:
Opereras vid kl 10 idag.. Har fått mitt rum å läkaren har precis ritat på mig:)Gilla
Wanda33
Kvinna ·
15 aug, 2013
JoFi8: Hoppas det gått bra för dig idag. :-)
Viola: så olika det kan upplevas. Vi har i o f sig en VW men tänkte inte alls på gupp eller kurvor på väg hem. Bilbältet hade jag som vanligt då det inte alls låg så det gjorde ont. Däremot tog jag tablett mot illamående innan vi åkte då jag har en tendens att bli det efter ngn typ av ingrepp på kroppen. :-)
I dag vaknade jag med väääärldens träningsvärk i armen, kunde knappt lyfta den :-) Nu är det som tur är bättre. :-)
Gilla
MissMJ
Kvinna ·
15 aug, 2013
Jag opererade mig den 13/8 på Plastikakademin av Johan Thorfinn.
Läkningen är igång för fullt och jag längtar så till onsdag då bandaget ska av och jag äntligen får se mina twins :)
Gilla
viola
Kvinna ·
15 aug, 2013
Har lagt upp första bilderna nu :)
Gilla
MissMJ
Kvinna ·
15 aug, 2013
Då opererades ju vi samma dag och av samma kirurg!
Vi måste ju setts där gör kliniken är ju inte så stor ;)
Hur mår du?
Gilla
MissMJ
Kvinna ·
15 aug, 2013
Fritte skrev:
Den 13e augusti är det dags för mig att opereras i Linköping :) velar fram och tillbaka över storleken dock... Ska ha framför placering och runda .. Tror det blir 375cc, men är rädd för att de ska bli hängtuttar eftersom jag sätter framför ! Någon som har någon erfarenhet av framför placering och hur dom blir ?Gilla
Turkos
Kvinna ·
15 aug, 2013
viola skrev:
Det var alla SMÅ och stora gupp, alla små och stora kurvor. I rondeller eller av/påfart med lite krök så körde sambon i 40 haha.
Alltså alla små gupp som man vanligtvis inte tänker på känns. Sen när man åkte i höga backar eller ner så kändes det konstigt i bröstet (pga tryck?!)
Jag tog bältet bakom ryggen, testade inte ens att lägga det framför bröstet. Det gick bra :)
Så ja, det kanske är olika för alla, men resan hem var inte rolig för mig iallafall. Första gången jag grät av smärta :P Hoppas att det inte känns så för dig!
Men säg till den som kör dig att ta det lugnt så fort vägen svänger och sånt. Så man inte gasar i svängen. Alla bilar är ju olika med, vår bil är rätt känslig över gupp. En del större bilar känner man ju inte ens av små gupp.
Jag tog morfin innan jag åkte, så rekomenderar dig att ta det med :)
Gilla
Fritte
Kvinna ·
15 aug, 2013
Jaa det måste vi ju gjort, vilken tid hade du !? :) idag mår jag rätt bra, lite spänningar i brösten och ärren men klarar mig rätt bra med bara alvedon :) hur mår du !? Och är du nöjd !?
Gilla
viola
Kvinna ·
15 aug, 2013
Ja jag har gjort lyft också!
Du får vara på din vakt, hoppas inte det är så mycket folk som ska på! Om du mår illa kan du få medicin mot det :)
Gilla
overklig
Kvinna ·
15 aug, 2013
Jag ska opereras den 29/8. Inte länge kvar nu :D men det här med storleken börjar göra mig nervös.. Vet ej om jag ska ta 320/375cc eller 375/410cc. Det är svårt det här, man vill Ju ha så bra resultat som möjligt :)
Gilla
JoFi8
Kvinna ·
15 aug, 2013
Allt har gått bra för mig idag!! :) hemma nu!
Gilla
Sally1984
Kvinna ·
15 aug, 2013
Fy..börjar räkna ner nu..26 timmar kvar och fortfarande inte bestämt storlek eller sort! Får Ivan bestämma..:/
Gilla
Sally1984
Kvinna ·
15 aug, 2013
14 timmar kvar skulle d stå!!' Ahhhhh!!!
Gilla
MissMJ
Kvinna ·
15 aug, 2013
Fritte skrev:
Jaa det måste vi ju gjort, vilken tid hade du !? :) idag mår jag rätt bra, lite spänningar i brösten och ärren men klarar mig rätt bra med bara alvedon :) hur mår du !? Och är du nöjd !?Gilla
Wanda33
Kvinna ·
15 aug, 2013
I morgon blir första duschen för mig. Längtar!!! :-)
Gilla