Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

04 mar, 2013

Vi som gör bröstförstoring i maj 2013

Bröstförstoring
Tråd för er som skall göra bröstförstoring i maj 2013
Använd gärna Operationskalendern för att se vilka som opar sig i maj också.
Den finns i POF-menyn i vänstra spalten.
560

Sortera efter

Phantasmic

Kvinna ·

22 mar, 2013

Idag var jag på konsultation hos örjan Gribbe på Proforma! ska opereras den 14e maj. 
450cc bakom muskel blir det. :)
Är redan nervös, kan inte tänka mig hur man kommer må dagen innan haha.
Tänker på bröst hela tiden, drömmer om bröst på nätterna och sitter och googlar bilder på bröst hela tiden, är det bara jag eller är jag besatt? :D
Gilla

Noob

Kvinna ·

22 mar, 2013

Låter som mig, har blivit helt besatt av Pof! Tittat och jämför mest hela tiden :) cant wait till maj så att säga!
Gilla

teeas

Kvinna ·

23 mar, 2013

Jag har op den 6 maj på citadellkliniken! nervööööös..
Gilla

Antonium74

Kvinna ·

24 mar, 2013

Op 20 maj på Bella kliniken. :)
Gilla

teeas

Kvinna ·

26 mar, 2013

Någon som har måttet 11,5?
Gilla

Y.A

Kvinna ·

27 mar, 2013

Jag också opas på Proforma 7 el 14 maj =))))
Gilla

Phantasmic

Kvinna ·

27 mar, 2013

14e maj är samma datum som mig :D
Gilla

LillaM

Kvinna ·

27 mar, 2013

Jag ska opereras i maj på Proforma! Troligtvis 16e men kanske försöker flytta fram något om det går...spännande och nervöst. 
Gilla

Siri00

Kvinna ·

28 mar, 2013

Den 21 maj är det dags för mig att äntligen få bli kvinna :D Ska opereras på Citadell av Peter Cosmo :)
Gilla

Antonium74

Kvinna ·

28 mar, 2013

Fick avboka min op pga pengabrist. :(
Gilla

Siri00

Kvinna ·

28 mar, 2013

Antonium74: Fyy vad tråkigt, särskilt när man ställt sig in på det :( Hoppas du snart kan göra den!!

Teeas: Ja, jag har 11,5 i bröstbredd... Hur mycket ska du lägga in?
Gilla

Stellagemella

Kvinna ·

31 mar, 2013

Jag ska också operera mig i Maj :-) 
2:a Maj i Falköping!
375 innanför bröstmuskeln, ska bli såå spännande är en liten A idag. Har funderat på vad det blir sen, har kollat runt lite och tror det blir en liten C, ville bara ha snygga tuttar som passar min ganska så kurviga kropp :-)

Lycka till alla tjejer!
Gilla

Mamaboobie

Kvinna ·

31 mar, 2013

Jag har op datum till den 24/5. Är riktigt taggad. Har ni eller vet något om laser och estetik som inte är bra??
Gilla

Mamaboobie

Kvinna ·

31 mar, 2013

Jag är oxå besatt. Blev det när datumet för op blev satt;-) det är nog väldigt vanligt.
Gilla

Noob

Kvinna ·

31 mar, 2013

Nästan exakt 6 veckor kvar till min op.. Hatar att vänta ;)
Gilla

Mamaboobie

Kvinna ·

31 mar, 2013

Nej men jag har ju bra 7 veckor och 4 dagar kvar:-( skulle göra det tidigare men jag är fortfarande provanställd. Jag längtar till att kunna välja och vraka bland underkläder mm.
Gilla

Mamaboobie

Kvinna ·

04 apr, 2013

Jag är splittrad... Jag ska betala en summa själv och ta resten på lån. Om ni tagit lån vad har ni tagit?? Vissa har så hög ränta. Ska man ta på banken. Vad ska jag göra?? Hjälp!!
Gilla

Frökenfräken

Kvinna ·

05 apr, 2013

Jag hakar också på här. Ska göra min andra operation den 24 maj. Men hoppas på att få en tidigare tid :-)
Gilla

Frökenfräken

Kvinna ·

05 apr, 2013

Jag hakar också på här. Ska göra min andra operation den 24 maj. Men hoppas på att få en tidigare tid :-)
Gilla

Nnaa86

Kvinna ·

08 apr, 2013

Hejsan!! Jag ska först på konsultation 11/5. sen ska Jag ska opa mej 16/5 på laser & estetik kliniken i Sthlm.. Jag är så EXTREMT förväntansfull.. Har aldrig haft särskilt stora eller fina bröst. Än mindre nu när jag ammat 4barn.. Men nu är jag klar med barnagörandet och ska fixa mina dröm bröst!! Wii!!!! Och detta med storlek förstår jag inte riktigt.. Men skulle vilka ha en full C har idag 75B..
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem