Jeiden2011
Kvinna ·
11 sep, 2013
*Vi som gör bukplastik i December 2013! *
BukplastikSortera efter
mammamage
Kvinna ·
06 jan, 2014
Jennygg
Kvinna ·
06 jan, 2014
Norpan
Kvinna ·
06 jan, 2014
Solig
Kvinna ·
06 jan, 2014
Solig! Jag hoppas attGabriella_78 känner att hon har stöd från oss alla här på pof :)
Hoppas du får en toppenhärlig semester! <3
Hej Solig här. Tack snälla för kommentaren.. ooops ..kände mig efteråt lite för gå påig. Sitter fortfarande fast på toan så nu börjag jag bli lite oroad och jag är normalt lugn men alla toabesök har gjort mig överkänslig :)) 😉
Solig
Kvinna ·
06 jan, 2014
Hej Solig här. Tack för förståelsen :)) Stackare vilken attans otur, ja du gör verkligen allt som bara gå att göra!! Hoppas du krya på dig snart. 🙂
mammamage
Kvinna ·
06 jan, 2014
Jeiden2011
Kvinna ·
07 jan, 2014
Tack Solig! Känns bra:-))
Igår var det 5 veckor och tiden flyger iväg!! Nästa vecka börjar jag jobba, känns helt ok. Hur har det gått för er som börjat jobba?
Har sovit utan gördel i natt och det gick bra trots att det kändes lite ovant. Får se om jag behåller den på ett tag till eller skippar den.
Annars kan jag göra det mesta nu utan problem, bär lite matkassar (försiktigt), kan gå raskt, böja mig ner och plocka upp saker osv.
Har väl inte så mycket svullnad, har väl lite tur bara. Ni som har mycket svullnad, det går över!! Tålamod och det kommer att ge sig!!
Norpan
Kvinna ·
07 jan, 2014
finförmig
Kvinna ·
07 jan, 2014
Hej alla! Jag har en liten fundering angående tryck över ärret... Jag har ju ett ärr som ett uppochnervänt T så oavsett vad för byxor jag har så kommer byxorna vara mot någon del av ärret. Är det någon av er som frågat eller fått info om det gör något/inte är bra att det trycker lite mot ärret (jag kommer dock ha gördeln under byxorna) med byxor?
Jag har köpt byxor idag som är normalhöga och sitter strax ovanför höfterna så det är mellan naveln och höfterna som ärret kommer bli lite klämt då jag svulnar upp under dagen... Jag tänkte prova ha på mig byxorna och sitta ner som jag gör på jobbet för att testa i nästa vecka, nu är det fortfarande inte läkt så jag vill inte forcera något. Kommer nog mest troligt höra av mig till kliniken för att få någon veckas sjukskrivning till då jag inte orkar med en hel dag ännu.
En annan sak... någon som har provat kärlekslivet efter op ännu?? Tips??
Jennygg
Kvinna ·
07 jan, 2014
mattemamman
Kvinna ·
08 jan, 2014
Jennygg
Kvinna ·
08 jan, 2014
kejsarsnitt2003
Kvinna ·
08 jan, 2014
tips för kärlekslivet behåll gördeln på så får ni köra missionären testa en kudde under rumpan ifall det känns konstigt sen får han ju vara lite försiktig :-) men vi fixa det redan första veckan..... jag opades 16/12
mammamage
Kvinna ·
09 jan, 2014
Norpan
Kvinna ·
09 jan, 2014
Norpan
Kvinna ·
09 jan, 2014
Jeiden2011
Kvinna ·
11 jan, 2014
Tänker på er alla med mycket svullnad, låter jobbigt. MEN det kommer att bli bättre, glöm inte bort det! Även fast det känns tungt nu så kommer det att ge sig!
Tänkte börja träna på Måndag (6 veckor) lite försiktigt, blir nog tramp maskinen.....crosstrainern menar jag. Sen lite armar kanske för gäddhänget är i farten ;-) Är det fler som upplever att rumpan ser större ut nu efter att magen har minskat?? Skulle behöva ett rumplyft 😀 men några veckor på gymmet så löser det sig nog.
Tips för sexlivet är också från sidan, förutsatt att ni kan ligga på sidan som vanligt 😎
mammamage
Kvinna ·
11 jan, 2014
Norpan
Kvinna ·
11 jan, 2014
finförmig
Kvinna ·
11 jan, 2014