Neva
Kvinna ·
02 feb, 2020
Vi som har/ska göra bukplastik 2020
BukplastikHej! Nytt år och jag tänker mig att vi kör en ny tråd för oss som ska eller redan hunnit göra bukplastik 2020. Själv har jag äntligen bokat op och det blir i Mars hos Mattias på Nordiska kliniken. Är det någon som hunnit operera sig i år? Hur har det gått och hur mår ni?
Sortera efter
Cherry Davis
Kvinna ·
06 apr, 2020
Neva
Kvinna ·
06 apr, 2020
Trebarnsmamman84
Kvinna ·
07 apr, 2020
Nyabröstnu
Kvinna ·
07 apr, 2020
Figge
Man ·
08 apr, 2020
Neva
Kvinna ·
09 apr, 2020
Trebarnsmamman84
Kvinna ·
09 apr, 2020
Nyabröstnu
Kvinna ·
10 apr, 2020
Nyabröstnu, fy va drygt med så långdragen infektion som inte ger sig, hoppas detta blir din sista kur? Vet du vad det kan bero på? Just i T korsningen är det tydligen jättevanligt sa min kirurg då cirkulationen är dålig.
Neva, Jag upptäckte min infektion exakt 3 v efter op o nu en v efter så verkar det läkt ihop fint utan antibiotika men har inte börjat tejpa ännu. När kan man det förresten, någon som vet? Drömmer om att jag tar bort tejpen o det är helt kladdigt av var, så jag är super nojig o lättpåverkad av detta. Har ju så många ärr, ankar under brösten o kring bröstvårtorna. Det ser ok ut ännu. Rädd att det hinner blossa upp en ny infektion under veckan man inte lyfter på tejpen. Hade aldrig märkt min infektion om jag inte bytt eftersom det inte va så stort område som va rödare eller gjorde ont o va ömt.
Neva
Kvinna ·
12 apr, 2020
Trebarnsmamman84
Kvinna ·
13 apr, 2020
Nyabröstnu
Kvinna ·
14 apr, 2020
Nyabröstnu, hur länge sedan opererades du? För mig har det gått 5 v på onsdag o jag har bara gördeln på natten. När jag va utan på dagen (glömde att tvätta/torka på kväll/natt) och bara hade Spanx så blev jag så trött i ryggen o lite ont i magen. Hur går det för dig utan, känns det bra? Undrar om jag kommer vara ”redo” att gå utan om bara dryga veckan.
Sonia
Kvinna ·
15 apr, 2020
Idag märkte jag att jag har vätska i buken, skickade ett klipp till kliniken som bad mig boka tid på tisdag för tappning :( Ni som behövt tappas på vätska, hur går det till? Har ni klarat er från infektioner efteråt? Är så sjukt nålrädd börjar få panik
Pernilla_1981
Kvinna ·
16 apr, 2020
Pernilla_1981
Kvinna ·
16 apr, 2020
Trebarnsmamman84
Kvinna ·
20 apr, 2020
Hejsan,
Utförde min operation den 14,e, så två dgr har gått. Känns ok än så länge. Mest jobbigt med brösten måste jag erkänna. Det trycker en hel del, men tabletterna hjälper bra. Hur har det gått för dig? Gick allt bra och hur har du mått?
Sonia
Kvinna ·
21 apr, 2020
Frippen
Man ·
21 apr, 2020
Neva
Kvinna ·
22 apr, 2020
Frippen
Man ·
23 apr, 2020
Camilla
Kvinna ·
23 apr, 2020
En navel fråga, min börjar se konstig ut typ som en babianrumpa och inte så ihålig haha hur är det för er andra? Jag ska till kliniken imorgon för att tappas på serom så ska fråga då men vill ändå höra hur era navlar ser ut.
Frippen, vad kul! Lycka till och håll oss uppdaterade :)