Neva
Kvinna ·
02 feb, 2020
Vi som har/ska göra bukplastik 2020
BukplastikHej! Nytt år och jag tänker mig att vi kör en ny tråd för oss som ska eller redan hunnit göra bukplastik 2020. Själv har jag äntligen bokat op och det blir i Mars hos Mattias på Nordiska kliniken. Är det någon som hunnit operera sig i år? Hur har det gått och hur mår ni?
Sortera efter
Frippen
Man ·
23 apr, 2020
Eva74
Kvinna ·
24 apr, 2020
Cherry Davis
Kvinna ·
24 apr, 2020
Neva
Kvinna ·
24 apr, 2020
Eva74
Kvinna ·
24 apr, 2020
Camilla
Kvinna ·
25 apr, 2020
Neva
Kvinna ·
25 apr, 2020
Lycka till!
Har nu laddat upp en bild på morgon & kväll. Svullnar mycket på kvällen och det är spänt/hårt..ett år efter full bukplastik och ca 3 mån efter korr med fettsugning. Några tankar?
På bilderna nedanför ser ni hur det ser ut utan svullnaden.
Camilla
Kvinna ·
25 apr, 2020
Lycka till!
Har nu laddat upp en bild på morgon & kväll. Svullnar mycket på kvällen och det är spänt/hårt..ett år efter full bukplastik och ca 3 mån efter korr med fettsugning. Några tankar?
På bilderna nedanför ser ni hur det ser ut utan svullnaden.
Wow så fint resultat!! Det här med svullnad, jag kan känna att jag är lite mer svullen på kvällarna men inte så stor skillnad. Började du märka av den efter att du inte behövde gördel längre eller märkte du av svullnaden även när du använde h
Gördel?
Eva74
Kvinna ·
26 apr, 2020
Cherry Davis
Kvinna ·
26 apr, 2020
Eva74
Kvinna ·
26 apr, 2020
Jag skulle raka pubisområdet (inför bukplastiken) men det fick vara senast 3 dygn innan operationen, så jag höll den tiden. Dessutom så rakade jag med rakapparat för att undvika sår på huden och inväxningingar som jag annars lätt får.
Frippen
Man ·
28 apr, 2020
Cherry Davis
Kvinna ·
28 apr, 2020
Frippen
Man ·
28 apr, 2020
Visst är det spännande. Lycka till på resan mot en ny mage !
Eva74
Kvinna ·
29 apr, 2020
Ja, galet spännande. Tusen tack!
Frippen
Man ·
29 apr, 2020
Ja, galet spännande. Tusen tack!
Hej, jag har gjort min nu och ligger här på kliniken. Skriver mer om min op senare. Ville bara önska dig lycka till och säga att op gick super bra för mig och det är jag säker på att den kommer att göra för dig med.
Frippen
Man ·
29 apr, 2020
Neva
Kvinna ·
29 apr, 2020
FiaLisa84
Kvinna ·
30 apr, 2020
Frippen
Man ·
30 apr, 2020
Eva74 och Frippen, grattis till er båda! Se till att vila ordentligt nu, ser fram emot att höra mer när ni piggnat till ordentligt :)
Tack Camilla.
Hoppas det ordnar sej med din navel.